Goossens --> Pas op!
Geplaatst: 05 nov 2013 09:55
Ook ik sluit mij aan bij de vele negatieve ervaringen met Goossens wonen & slapen.
Wij hebben onze aankoop gedaan in de vestiging Nuenen.
Men was daar vriendelijk en behulpzaam.....tot het moment van aankoop. Een kille dame had moeite met het invoeren van onze 'speciale' order. Zij werd geholpen door een collega die ons niet groette, niet sprak, en net zo zwijgzaam vertrok als hij gekomen was. Bij Goossens verdwijnt alles in 'het systeem'. Je zou dan via internet de bestelstatus kunnen inzien e.d. Dat principe is mooi, ware het niet dat de status nooit wordt geactualiseerd en het mij als klant eigenlijk niet zoveel kan schelen. Ik heb een aankoop gedaan en dat moet geleverd worden in de afgesproken week van levering.
Bij Goossens kan bijna alles op maat geleverd worden, zo willen ze graag reclame maken. Dat je daar flink voor moet bijbetalen wordt voor het gemak maar even niet gemeld. Onze tafel, met afwijkende maatvoering, was echter met geen mogelijkheid in het systeem te krijgen.
Vervolgens wordt er in het systeem in een 'opmerkingen veld' de door ons gewenste maatvoering opgegeven. Je denkt dan als klant 'als dat maar goed gaat'. Als men dan ook nog probeert om bijna tweehonderd! euro te verdienen door mij allerlei onderhoudsproducten aan te smeren heb ik al geen goed gevoel. Deze post wordt namelijk gewoon op de bestelbon gezet, ongevraagd. Je moet zelf aangeven als je dit niet wilt.
Vervolgens konden we 12 weken wachten op de levering. Bij levering wordt er eerst een pinautomaat meegenomen. Er moet natuurlijk wel betaald kunnen worden.
De tafel had de verkeerde hoogte, breedte en lengte.
Als klant ben je dan zeer teleurgesteld, wij hadden tenslotte 12 weken gewacht op deze tafel. Maar goed, een fout kan gemaakt worden. Wat ons echter boos maakte was dat er geen enkele vorm van excuses heeft plaatsgevonden. De mannen van transport vonden het vooral vervelend voor zichzelf - moesten ze de hele dag rondrijden met onze spullen in de vrachtwagen. Er wordt pas de volgende dag contact opgenomen door Goossens om een nieuwe leverdatum af te spreken. Geen excuses, niets.
Men wil ons gewoon weer 12 weken laten wachten. Nadat wij hier niet mee akkoord gaan wordt ons verteld dat we de bestelling ook kunnen annuleren! Alsof dat een oplossing is. Uiteindelijk wordt een levertijd van 8 weken overeengekomen.
8 weken later wordt er opnieuw geleverd. Natuurlijk komt eerst de pinautomaat tevoorschijn, je moet wel kunnen betalen...De tafel wordt uitgepakt en lijkt de goede maat te hebben. Maar nu blijkt dat het onderstel te breed is voor het tafelblad. De hele boel kan weer worden ingepakt en meegenomen. Ook nu wordt alles netjes in het systeem ingevoerd. Er is echter niemand van het kantoor bereikbaar en wederom geen enkele vorm van excuses. Ik ga nu wachten op de vervolgstappen van Goossens en zal posten hoe het verder gaat.
Wij hebben onze aankoop gedaan in de vestiging Nuenen.
Men was daar vriendelijk en behulpzaam.....tot het moment van aankoop. Een kille dame had moeite met het invoeren van onze 'speciale' order. Zij werd geholpen door een collega die ons niet groette, niet sprak, en net zo zwijgzaam vertrok als hij gekomen was. Bij Goossens verdwijnt alles in 'het systeem'. Je zou dan via internet de bestelstatus kunnen inzien e.d. Dat principe is mooi, ware het niet dat de status nooit wordt geactualiseerd en het mij als klant eigenlijk niet zoveel kan schelen. Ik heb een aankoop gedaan en dat moet geleverd worden in de afgesproken week van levering.
Bij Goossens kan bijna alles op maat geleverd worden, zo willen ze graag reclame maken. Dat je daar flink voor moet bijbetalen wordt voor het gemak maar even niet gemeld. Onze tafel, met afwijkende maatvoering, was echter met geen mogelijkheid in het systeem te krijgen.
Vervolgens wordt er in het systeem in een 'opmerkingen veld' de door ons gewenste maatvoering opgegeven. Je denkt dan als klant 'als dat maar goed gaat'. Als men dan ook nog probeert om bijna tweehonderd! euro te verdienen door mij allerlei onderhoudsproducten aan te smeren heb ik al geen goed gevoel. Deze post wordt namelijk gewoon op de bestelbon gezet, ongevraagd. Je moet zelf aangeven als je dit niet wilt.
Vervolgens konden we 12 weken wachten op de levering. Bij levering wordt er eerst een pinautomaat meegenomen. Er moet natuurlijk wel betaald kunnen worden.
De tafel had de verkeerde hoogte, breedte en lengte.
Als klant ben je dan zeer teleurgesteld, wij hadden tenslotte 12 weken gewacht op deze tafel. Maar goed, een fout kan gemaakt worden. Wat ons echter boos maakte was dat er geen enkele vorm van excuses heeft plaatsgevonden. De mannen van transport vonden het vooral vervelend voor zichzelf - moesten ze de hele dag rondrijden met onze spullen in de vrachtwagen. Er wordt pas de volgende dag contact opgenomen door Goossens om een nieuwe leverdatum af te spreken. Geen excuses, niets.
Men wil ons gewoon weer 12 weken laten wachten. Nadat wij hier niet mee akkoord gaan wordt ons verteld dat we de bestelling ook kunnen annuleren! Alsof dat een oplossing is. Uiteindelijk wordt een levertijd van 8 weken overeengekomen.
8 weken later wordt er opnieuw geleverd. Natuurlijk komt eerst de pinautomaat tevoorschijn, je moet wel kunnen betalen...De tafel wordt uitgepakt en lijkt de goede maat te hebben. Maar nu blijkt dat het onderstel te breed is voor het tafelblad. De hele boel kan weer worden ingepakt en meegenomen. Ook nu wordt alles netjes in het systeem ingevoerd. Er is echter niemand van het kantoor bereikbaar en wederom geen enkele vorm van excuses. Ik ga nu wachten op de vervolgstappen van Goossens en zal posten hoe het verder gaat.