Pagina 1 van 1

Paradigit service een RAMP!!! Tuut tuut tuut...

Geplaatst: 06 nov 2013 17:03
door JPTV
Zijn ze soms helemaal gek geworden bij PARADIGIT?!?!

Steeds heb ik problemen met mijn nieuwe computer van Paradigit, als ik dan de “klantenservice” bel wordt steeds de verbinding verbroken. Paar weken terug twee nieuwe Illama 27” beeldschermen bijgekocht en de pas nieuwe PC wilde ineens niet meer opstarten. Minstens 50 keer heb ik de Paradigit “klantenservice” gebeld. Telkens als ik in het menu mijn keuze maak, hoor ik ongeveer 20 seconden niets en dan wordt de verbinding verbroken. Ik was bang dat het aan mijn telefoon lag en heb het zelfs met mijn mobiel en bij de buren geprobeerd, maar steeds gebeurd hetzelfde...

Tuut tuut tuut.

Dagen lang!!! smorgen, smiddags en savonds… tuut tuut tuut.

Dat is toch niet normaal!?!?!

Toen een e-mail gestuurd, na lang wachten kreeg ik de volgende reactie:

“Geachte heer ********,
Bedankt voor uw bericht. Zeer vervelend te horen dat u ons niet kon bereiken. Helaas was u de enige die een dergelijke melding heeft gemaakt, dus vrees ik dat dit incidenteel is.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en hoop dat u inmiddels bij onze collega’s langs bent kunnen gaan.
Mocht u nog vragen hebben, horen we het uiteraard graag.
Met vriendelijke groet,

*********
Medewerker Klantenservice”



Toen maar naar de winkel gegaan en daar ook maar even gemeld dat de “klantenservice” al dagen niet bereikbaar was, waarop de medewerker zei:

“Daar heb je toch niets aan, want die weten niks en sturen je dan toch naar de winkel!”

Deze nieuwe computer had ik aangeschaft bij Paradigit in Eindhoven. Ik heb deze nodig voor videobewerking en heb bij aankoop gevraagd om een krachtige PC met voldoende geheugen, krachtige voeding en de beste videokaart. Toch bleek de voeding niet voldoende te zijn. Er werd mij meegedeeld dat ze wel even een nieuwe voeding zouden plaatsen. Dat werd ook snel gedaan. OK, bedankt! Ja, maar dat kost u dan €50.00 want deze voeding is zwaarder. Waarop ik zei, had u dat niet even van tevoren kunnen melden. Maar goed €50.00 betaald. (De voeding die ze me in eerste instantie geleverd hadden koste volgens de medewerker van Paradigit maar €26.00?!?!?) Ik had ook aangegeven dat mijn klok vaak niet goed stand, maar dat had er waarschijnlijk ook mee te maken, dus dat moest nu opgelost zijn. Ik snel weg daar, want ik had al zo lang moeten wachten voordat ik aan de beurt was, mijn hele vrije middag was al weer om en ik moest alles nog aansluiten en wilde heel graag mijn nieuwe beeldschermen bewonderen die ik al dagen in huis had maar nog niet had zien werken...

Einde deel 1

Re: Paradigit service een RAMP!!! Tuut tuut tuut...

Geplaatst: 06 nov 2013 17:03
door JPTV
Deel 2


De schermen zagen er heel goed uit. Heel mooi die hoge resolutie, maar helaas de problemen met mijn klok bleven bestaan, en nu een paar weken later start de PC vaak niet goed op en blijft dan hangen op het scherm: “Druk op DEL of F2 voor de BOIS”

En sinds een paar dagen als ik dan de computer afsluit, start hij steeds vanzelf weer op. De enigste manier om hem uit te zetten is de knop achterop uitzetten of de stekker eruit trekken.

Dus toch maar even de “klantenservice” bellen... wat denk je...

TUUT TUUT TUUT!!!!! :evil:

Al drie dagen lang probeer ik de “@!%$#@! “klantenservice” te pakken te krijgen, maar steeds weer wordt de verbinding verbroken. Het zal wel weer incidenteel zijn (echt niet!), maar mij gaat dit echt te ver. Iets klopt er niet in hun systeem, als het te druk is moeten ze het maar zo regelen dat je in de wacht komt te staan, maar toch niet steeds de verbinding verbreken.

Hallo Arjan, laat hier eens even naar kijken, want dit is een hele slechte zaak!!!

Ik kom al bij Paradigit vanaf dat ze nog in een soort huiskamer op de Kruisstraat zaten, maar het lijkt helemaal bergafwaarts te gaan bij Paradigit. Het bellen heeft me vele uren tijd en veel vrije tijd gekost (waar je wel steeds voor moet betalen), en gezien ik zelf met een zaak zit kan ik niet zomaar voor ieder kleinigheidje met mijn PC onder de arm naar de winkel komen. Daar staat meestal ook nog eens een hele lange rij en ben je niet zomaar in een uurtje geholpen.

In de winkel zelf staan nog twee medewerkers die het heel aardig doen, maar de rest lijkt ook geen passie (meer) te hebben in het vak. Erg jammer.

Tijdens het schrijven van dit bericht heb ik nog enkele keren geprobeerd de “klantenservice” van Paradigit te pakken te krijgen, maar wederom zonder resultaat!!! Even niks en dan... tuut tuut tuut...

Om gek van te worden.

Ik geef veel uit aan computers en hardware en betaal graag wat extra voor een goede service en persoonlijk advies, maar ik denk niet dat ik hierna nog ooit met Paradigit in zee ga. Ik zal vanmiddag maar weer een paar uurtjes vrij nemen en ga wel weer met mijn PC onder de arm naar de zaak. Hopelijk kan het probleem snel worden opgelost. En ik hoop niet dat ik straks alles opnieuw moet installeren, instellen, activeren enzovoorts enzovoorts, want daar ben ik een paar maanden al mijn vrije tijd mee bezig geweest en dat is nu net in orde... dat zou dus echt helemaal een ramp zijn!

Wordt zeker vervolgt!

Re: Paradigit service een RAMP!!! Tuut tuut tuut...

Geplaatst: 13 feb 2014 17:30
door Retrotechnic65
Mierlo, 13-2-2014

Betreft Paradigit filiaal Eindhoven.

Tochiba I5 laptop ingeleverd aan de service balie, ca. 13 maanden oud, en zit dus nog ruim in de garantie periode van 24 maanden. Bij inlevering klacht/defect duidelijk gemaakt, LCD scherm vertoond een verticale streep door het beeld, die steeds langer/groter is geworden, en toetsenbord slaat toetsen over/reageert niet. Voor de goede orde, laptop is nooit gevallen, en heeft nooit vloeistof schade opgelopen. Alleen binnenshuis gebruikt (stationair)

Binnen 4 weken hoor ik iets, er zal waarschijnlijk een nieuw toetsenbord en scherm ingezet worden volgens de balie medewerker.

Na 2 weken een brief met antwoord enveloppe in de bus. Met 2 optie's;

Optie1; Of ik even 199,13 euro over wil maken op de rekening van Paradigit, voor reparatie kosten nieuw scherm. Externe damage vermeld de brief.

Optie2; Als ik niet met de reparatie accoord ga, moet ik even 71,00 euro onderzoeks kosten betalen. Tenminste als ik mijn 699,= euro kostende laptop terug wil krijgen.

Ter verduidelijking, ik heb zelf geen aandeel in de gebreken van de laptop. Deze heeft nooit schade of val opgelopen!

Dit ga ik absoluut niet accepteren, ik ga hier mijn rechtsbijstand verzekering op zetten. Wordt vervolgd....