Paradigit service een RAMP!!! Tuut tuut tuut...
Geplaatst: 06 nov 2013 17:03
Zijn ze soms helemaal gek geworden bij PARADIGIT?!?!
Steeds heb ik problemen met mijn nieuwe computer van Paradigit, als ik dan de “klantenservice” bel wordt steeds de verbinding verbroken. Paar weken terug twee nieuwe Illama 27” beeldschermen bijgekocht en de pas nieuwe PC wilde ineens niet meer opstarten. Minstens 50 keer heb ik de Paradigit “klantenservice” gebeld. Telkens als ik in het menu mijn keuze maak, hoor ik ongeveer 20 seconden niets en dan wordt de verbinding verbroken. Ik was bang dat het aan mijn telefoon lag en heb het zelfs met mijn mobiel en bij de buren geprobeerd, maar steeds gebeurd hetzelfde...
Tuut tuut tuut.
Dagen lang!!! smorgen, smiddags en savonds… tuut tuut tuut.
Dat is toch niet normaal!?!?!
Toen een e-mail gestuurd, na lang wachten kreeg ik de volgende reactie:
“Geachte heer ********,
Bedankt voor uw bericht. Zeer vervelend te horen dat u ons niet kon bereiken. Helaas was u de enige die een dergelijke melding heeft gemaakt, dus vrees ik dat dit incidenteel is.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en hoop dat u inmiddels bij onze collega’s langs bent kunnen gaan.
Mocht u nog vragen hebben, horen we het uiteraard graag.
Met vriendelijke groet,
*********
Medewerker Klantenservice”
Toen maar naar de winkel gegaan en daar ook maar even gemeld dat de “klantenservice” al dagen niet bereikbaar was, waarop de medewerker zei:
“Daar heb je toch niets aan, want die weten niks en sturen je dan toch naar de winkel!”
Deze nieuwe computer had ik aangeschaft bij Paradigit in Eindhoven. Ik heb deze nodig voor videobewerking en heb bij aankoop gevraagd om een krachtige PC met voldoende geheugen, krachtige voeding en de beste videokaart. Toch bleek de voeding niet voldoende te zijn. Er werd mij meegedeeld dat ze wel even een nieuwe voeding zouden plaatsen. Dat werd ook snel gedaan. OK, bedankt! Ja, maar dat kost u dan €50.00 want deze voeding is zwaarder. Waarop ik zei, had u dat niet even van tevoren kunnen melden. Maar goed €50.00 betaald. (De voeding die ze me in eerste instantie geleverd hadden koste volgens de medewerker van Paradigit maar €26.00?!?!?) Ik had ook aangegeven dat mijn klok vaak niet goed stand, maar dat had er waarschijnlijk ook mee te maken, dus dat moest nu opgelost zijn. Ik snel weg daar, want ik had al zo lang moeten wachten voordat ik aan de beurt was, mijn hele vrije middag was al weer om en ik moest alles nog aansluiten en wilde heel graag mijn nieuwe beeldschermen bewonderen die ik al dagen in huis had maar nog niet had zien werken...
Einde deel 1
Steeds heb ik problemen met mijn nieuwe computer van Paradigit, als ik dan de “klantenservice” bel wordt steeds de verbinding verbroken. Paar weken terug twee nieuwe Illama 27” beeldschermen bijgekocht en de pas nieuwe PC wilde ineens niet meer opstarten. Minstens 50 keer heb ik de Paradigit “klantenservice” gebeld. Telkens als ik in het menu mijn keuze maak, hoor ik ongeveer 20 seconden niets en dan wordt de verbinding verbroken. Ik was bang dat het aan mijn telefoon lag en heb het zelfs met mijn mobiel en bij de buren geprobeerd, maar steeds gebeurd hetzelfde...
Tuut tuut tuut.
Dagen lang!!! smorgen, smiddags en savonds… tuut tuut tuut.
Dat is toch niet normaal!?!?!
Toen een e-mail gestuurd, na lang wachten kreeg ik de volgende reactie:
“Geachte heer ********,
Bedankt voor uw bericht. Zeer vervelend te horen dat u ons niet kon bereiken. Helaas was u de enige die een dergelijke melding heeft gemaakt, dus vrees ik dat dit incidenteel is.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en hoop dat u inmiddels bij onze collega’s langs bent kunnen gaan.
Mocht u nog vragen hebben, horen we het uiteraard graag.
Met vriendelijke groet,
*********
Medewerker Klantenservice”
Toen maar naar de winkel gegaan en daar ook maar even gemeld dat de “klantenservice” al dagen niet bereikbaar was, waarop de medewerker zei:
“Daar heb je toch niets aan, want die weten niks en sturen je dan toch naar de winkel!”
Deze nieuwe computer had ik aangeschaft bij Paradigit in Eindhoven. Ik heb deze nodig voor videobewerking en heb bij aankoop gevraagd om een krachtige PC met voldoende geheugen, krachtige voeding en de beste videokaart. Toch bleek de voeding niet voldoende te zijn. Er werd mij meegedeeld dat ze wel even een nieuwe voeding zouden plaatsen. Dat werd ook snel gedaan. OK, bedankt! Ja, maar dat kost u dan €50.00 want deze voeding is zwaarder. Waarop ik zei, had u dat niet even van tevoren kunnen melden. Maar goed €50.00 betaald. (De voeding die ze me in eerste instantie geleverd hadden koste volgens de medewerker van Paradigit maar €26.00?!?!?) Ik had ook aangegeven dat mijn klok vaak niet goed stand, maar dat had er waarschijnlijk ook mee te maken, dus dat moest nu opgelost zijn. Ik snel weg daar, want ik had al zo lang moeten wachten voordat ik aan de beurt was, mijn hele vrije middag was al weer om en ik moest alles nog aansluiten en wilde heel graag mijn nieuwe beeldschermen bewonderen die ik al dagen in huis had maar nog niet had zien werken...
Einde deel 1