| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dexia overeenkomst Caital Effect
Dexia overeenkomst Caital Effect
Wie kan mij van advies voorzien
Dexia Bank Nederland geeft als voorstel om mijn overeenkomst (4) kostenloos te beeindigen onder verrekeing van de (restant) hoofdsom.
Wanneer ik hiertoe besluit is mijn inleg ( 20.000 euro) weg en mag ik nog even 4 maal € 3000,00 als restschuld betalen.
WAT MOET IK NU.
Moet ik de hoofdsom afkopen (4 x ongeveer € 9.000)
Ik blijf dan in het bezit van de aandelen (waarde 4 x € 6.333),
of moet ik alles verkopen en de restschuld betalen € 12.000.
Hoe ik het ook wend of keer ik blijf met een kostenpost zitten van ongeveer € 12.000 op dit moment, en dan de inleg maar niet mee gerekend.
En er blijft nog de optie om als te handhaven zoals het is met als extra maand last 4 x € 113,00.
Maar het laatste zie ik niet zitten. Wat kan ik doen
Dexia Bank Nederland geeft als voorstel om mijn overeenkomst (4) kostenloos te beeindigen onder verrekeing van de (restant) hoofdsom.
Wanneer ik hiertoe besluit is mijn inleg ( 20.000 euro) weg en mag ik nog even 4 maal € 3000,00 als restschuld betalen.
WAT MOET IK NU.
Moet ik de hoofdsom afkopen (4 x ongeveer € 9.000)
Ik blijf dan in het bezit van de aandelen (waarde 4 x € 6.333),
of moet ik alles verkopen en de restschuld betalen € 12.000.
Hoe ik het ook wend of keer ik blijf met een kostenpost zitten van ongeveer € 12.000 op dit moment, en dan de inleg maar niet mee gerekend.
En er blijft nog de optie om als te handhaven zoals het is met als extra maand last 4 x € 113,00.
Maar het laatste zie ik niet zitten. Wat kan ik doen
Laatst gewijzigd door Alex 1 op 09 feb 2004 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Dexia overeenkomst Caital Effect
Wie kan mij van advies voorzien. 
Laatst gewijzigd door Alex 1 op 09 feb 2004 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Boven aan vindt u een zoekfunctie > Zoeken
Als u een advocaat zoekt tikt u in advocaat. Wilt u uw contract verlengen, dan verlengen intikken.
Helemaal boven aan vindt u de topic handige tips en topics. Vaak zult u van ervaren forumgangers geen info krijgen. Omdat die mensen al jaren het forum volgen. Had u zelf ook kunnen doen. Met flink lezen van de topics en met zoeken vindt u alle antwoorden.
Lees ze en veel plezier.
Bedankt voor de Tip.
Nog niet zo thuis op het internet vandaar.
Nog niet zo thuis op het internet vandaar.