Cashback actie Samsung koel-vriescombinatie, een chaos
Geplaatst: 07 nov 2013 16:02
Hallo Allemaal,
Eind juli 2013 een Samsung koel-vriescombinatie gekocht. Alle benodigdheden netjes naar Samsung opgestuurd. Een maand later nog geen bericht van Samsung gekregen. Email gestuurd naar [email protected]. en een dag later stuurde zij een standaard email terug met de mededeling dat het nog enkele weken zal duren omdat zij een betalingsachterstand had opgelopen. Een maand ging voorbij zonder bericht van Samsung zodoende heb ik hen weer een email gestuurd. Echter geen antwoord van Samsung zijde. Een week later een email reminder gestuurd en na anderhalf week later nog geen antwoord (inmiddels is het 7 november) .
Vraag is of er meer mensen zijn met deze probleem? Het bedrijf schijnt niet eens het fatsoen te kunnen op brengen om je een antwoord te geven of de hele administratieve cashback afwikkeling is een complete chaos.
In ieder geval voor mij geen Samsung meer.
Groetjes,
Noach
Eind juli 2013 een Samsung koel-vriescombinatie gekocht. Alle benodigdheden netjes naar Samsung opgestuurd. Een maand later nog geen bericht van Samsung gekregen. Email gestuurd naar [email protected]. en een dag later stuurde zij een standaard email terug met de mededeling dat het nog enkele weken zal duren omdat zij een betalingsachterstand had opgelopen. Een maand ging voorbij zonder bericht van Samsung zodoende heb ik hen weer een email gestuurd. Echter geen antwoord van Samsung zijde. Een week later een email reminder gestuurd en na anderhalf week later nog geen antwoord (inmiddels is het 7 november) .
Vraag is of er meer mensen zijn met deze probleem? Het bedrijf schijnt niet eens het fatsoen te kunnen op brengen om je een antwoord te geven of de hele administratieve cashback afwikkeling is een complete chaos.
In ieder geval voor mij geen Samsung meer.
Groetjes,
Noach