Hoekbank Leenbakker doetinchem/hoofdkantoor
Geplaatst: 10 nov 2013 22:36
Beste,
Ik heb nu bijna een jaar geleden een hoekbank gekocht bij de Leenbakker in doetinchem. Deze bank zakte eigenlijk vrij snel na aankoop door. Hierop heb ik van de Leenbakker een nieuwe bank gekregen. Hierover was ik erg tevreden. Echter een aantal maanden geleden heb ik geconstateerd dat de nieuwe bank ook begint door te zakken. Ook is het zo dat de bank erg kraakt wanneer ik erop ga zitten. Er is 2 keer een monteur van de Leenbakker langs geweest. Deze heeft een keer kaarsvet op de beugels gesmeerd, echter dit loste het probleem niet op. 4 Maanden later kraakte de bank nog steeds en deze begon ook nog eens door te zakken. Er is daarna weer een monteur gekomen en deze heeft de beugels van de bank omgedraaid en heeft mij vertelt dat de bank inderdaad doorzakt en dat zowel de rug als de zitvlak doorzakt. Ik ben toen 2 dagen later gebeld door leenbakker Doetinchem met de mededeling dat de klacht opgelost is. Tot mijn verbazing hoorde ik dat de monteur niks doorgeven heeft aan leenbakker betreffende het doorzakken. Het enige dat de monteur heeft is dat hij de beugels heeft omgeruild en dat daarmee de klacht afdoende zou zijn afgehandeld
,
Ik was het niet mee eens aangezien de bank nog steeds doorgezakt is en niet prettig zit. Hierop wederom gebeld met Leenbakker waarop ik te horen kreeg dat de klacht opgelost zou zijn. Hierop heb ik Leenbakker hoofdkantoor en het verhaal voorgelegd aan hen. Zij vertelde mij dat filaal Doetinchem mij terug zou bellen. Filiaal Doetinchem heeft mij terug gebeld met de mededeling dat de filiaalmanager moest lang komen om zelf te kijken. Hij gaf toe dat hij inderdaad doorzakt en dat ook de rug gedeelten doorgezakt waren. Hij zou contact met mij opnemen wat echter niet gebeurt is. Ik heb hierop zelf contact opgenomen en heb te horen gekregenen dat ze de klacht niet wilde oplossen aangezien het hoofdkantoor niets met mijn klacht wilde doen. Hiermee moest ik het maar doen. Wederom weer naar filiaal Doetinchem gebeld en heb te horen gekregen dat zij hier ook niks meer aan kunnen doen. Vandaag contact gehad met klantenservice, zij geven aan dat er geen klacht is doorgegeven door de monteur waarop zij dus niks kunnen ondernemen om mijn klacht te verhelpen, ook bieden zij geen verdere oplossing aangezien zij aangeven dat zij de bank al eerder hebben omgeruild.
Nu ben ik vanmiddag door de assistent filiaal manager van filaal Doetinchem terug gebeld en deze meneer (Anco) heeft mij zelfs gelijk gegeven. Ook hij is van mening dat ik recht heb op garantie maar niks voor mij kan doen.
Ik ben ten einde raad. Ik heb geen vertrouwen meer in de Leenbakker en heb de hoop opgegeven dat dit nog goed gaat komen. Ik koop een duur product bij de Leenbakker (1500 euro) en het minste wat ik verwacht is dat ik fatsoenlijk op de bank kan zitten.
Ik lees in de voorwaarden van CBZ dat ik recht heb op garantie: artikel 15.
Vandaar dit bericht naar u aangezien ik van mening ben dat ik in mijn recht sta.
Dit is mijn verhaal!!
Groetjes Pascal
Ik heb nu bijna een jaar geleden een hoekbank gekocht bij de Leenbakker in doetinchem. Deze bank zakte eigenlijk vrij snel na aankoop door. Hierop heb ik van de Leenbakker een nieuwe bank gekregen. Hierover was ik erg tevreden. Echter een aantal maanden geleden heb ik geconstateerd dat de nieuwe bank ook begint door te zakken. Ook is het zo dat de bank erg kraakt wanneer ik erop ga zitten. Er is 2 keer een monteur van de Leenbakker langs geweest. Deze heeft een keer kaarsvet op de beugels gesmeerd, echter dit loste het probleem niet op. 4 Maanden later kraakte de bank nog steeds en deze begon ook nog eens door te zakken. Er is daarna weer een monteur gekomen en deze heeft de beugels van de bank omgedraaid en heeft mij vertelt dat de bank inderdaad doorzakt en dat zowel de rug als de zitvlak doorzakt. Ik ben toen 2 dagen later gebeld door leenbakker Doetinchem met de mededeling dat de klacht opgelost is. Tot mijn verbazing hoorde ik dat de monteur niks doorgeven heeft aan leenbakker betreffende het doorzakken. Het enige dat de monteur heeft is dat hij de beugels heeft omgeruild en dat daarmee de klacht afdoende zou zijn afgehandeld
,
Ik was het niet mee eens aangezien de bank nog steeds doorgezakt is en niet prettig zit. Hierop wederom gebeld met Leenbakker waarop ik te horen kreeg dat de klacht opgelost zou zijn. Hierop heb ik Leenbakker hoofdkantoor en het verhaal voorgelegd aan hen. Zij vertelde mij dat filaal Doetinchem mij terug zou bellen. Filiaal Doetinchem heeft mij terug gebeld met de mededeling dat de filiaalmanager moest lang komen om zelf te kijken. Hij gaf toe dat hij inderdaad doorzakt en dat ook de rug gedeelten doorgezakt waren. Hij zou contact met mij opnemen wat echter niet gebeurt is. Ik heb hierop zelf contact opgenomen en heb te horen gekregenen dat ze de klacht niet wilde oplossen aangezien het hoofdkantoor niets met mijn klacht wilde doen. Hiermee moest ik het maar doen. Wederom weer naar filiaal Doetinchem gebeld en heb te horen gekregen dat zij hier ook niks meer aan kunnen doen. Vandaag contact gehad met klantenservice, zij geven aan dat er geen klacht is doorgegeven door de monteur waarop zij dus niks kunnen ondernemen om mijn klacht te verhelpen, ook bieden zij geen verdere oplossing aangezien zij aangeven dat zij de bank al eerder hebben omgeruild.
Nu ben ik vanmiddag door de assistent filiaal manager van filaal Doetinchem terug gebeld en deze meneer (Anco) heeft mij zelfs gelijk gegeven. Ook hij is van mening dat ik recht heb op garantie maar niks voor mij kan doen.
Ik ben ten einde raad. Ik heb geen vertrouwen meer in de Leenbakker en heb de hoop opgegeven dat dit nog goed gaat komen. Ik koop een duur product bij de Leenbakker (1500 euro) en het minste wat ik verwacht is dat ik fatsoenlijk op de bank kan zitten.
Ik lees in de voorwaarden van CBZ dat ik recht heb op garantie: artikel 15.
Vandaar dit bericht naar u aangezien ik van mening ben dat ik in mijn recht sta.
Dit is mijn verhaal!!
Groetjes Pascal