Pagina 1 van 1

Energiedirect verandert contract

Geplaatst: 11 nov 2013 17:33
door wzijst
Ik werd gebeld door Eneco, mijn huidige energieleverancier: "Jammer dat u het contract met ons hebt opgezegd, wij hebben een leuk aanbod". Ik had mijn contract helemaal niet opgezegd en wist van niets. Blijkt dat ik per ik november overgestapt zou zijn naar EnergieDirect. Ik wist van niets! EnergieDirect: "Oh, dan is er iets mis gegaan met de aanmelding van iemand anders". Ik: "Hoe weet die ander dan mijn telefoonnummer?" ED: "Kan ik in het systeem niet zien". Ik: "Wie is die ander dan? ". ED: "Mag ik u niet zeggen". Dus een volstrekte vreemde kan mijn energiecontract opheffen en mij een andere leverancier aansmeren, zonder dat ik daar iets over te zeggen krijg. Hoe kan dit? Zijn er meer mensen die dit ervaren hebben?

Re: Energiedirect verandert contract

Geplaatst: 13 nov 2013 09:57
door energie:direct
Beste meneer, mevrouw,

Naar aanleiding van je klacht hier op het forum, over de overstap, reageer ik graag als volgt:

Wanneer je je (klant) gegevens in een e-mail naar ons stuurt, kijk ik graag wat ik voor je kan doen.
Deze gegevens kun je sturen naar [email protected].

Ik kan voor je kijken wat er fout gegaan is. Ik neem indien gewenst even contact met je op hierover.

Ik help je graag verder.

Met vriendelijke groeten, Lisette van energiedirect.nl