Pagina 1 van 1

Telfort & Teleplan nog steeds in gebreken!!

Geplaatst: 14 nov 2013 11:50
door kacmmtheunissen
Ja daar ben ik weer!

Na een eerder geposte Topic "Teleplan oplichters?" ben ik weer genoodzaakt om het nog even opnieuw onder de aandacht te brengen.

Wederom een belofte die niet nagekomen is/wordt. :x
Volgens Telfort zou ik mijn Samsung S3 gerepareerd terug ontvangen en de €39 onderzoekskosten kan ik als teniet beschouwen. Niks is tot op heden minder waar. Nu inmiddels 7 dagen verder geen telefoon en geen status verandering te lezen op e-repair van Teleplan. Status "afwachting op prijsopgave".

Ik krijg hier onderhand de slappe z*k van. In een woord te triest voor worden. We betalen met zijn alle grof geld voor een telefoon dan wel een redelijke abonnement en de service "ho maar!!!"

Mooi praten om te verkopen wordt men wel goed in getraind maar de aftersales.....nauw ja..jullie weten het wel.

Dus Telfort toch graag een nieuwe S3 AUB wat kost zo'n ding nu in inkoop!! paar tientjes!

Vr gr

Re: Telfort & Teleplan nog steeds in gebreken!!

Geplaatst: 15 nov 2013 14:44
door Telfort webcare
@kacmmtheunissen,

Ik heb gereageerd op het Telfort forum in jouw eigen topic:
https://forum.telfort.nl/abonnementen-2 ... ers-37982/
Graag zie ik jouw gegevens tegemoet.

Denise

Re: Telfort & Teleplan nog steeds in gebreken!!

Geplaatst: 18 nov 2013 16:19
door kacmmtheunissen
Dit is helemaal geweldig!!

vandaag geheel onverwacht mijn telefoon binnen gekregen. Tot mijn verbazing geheel nieuw!!!
super blij :D :D

Echter op de notificatie staat nog steeds valt niet onder garantie.. :?: :?:

Zo zie je maar de aanhouder wint :P

Gr

Re: Telfort & Teleplan nog steeds in gebreken!!

Geplaatst: 19 nov 2013 10:56
door Telfort webcare
@kacmmtheunissen,

Via het Telfort forum heb ik jou verder geholpen. Ik ben je graag van dienst geweest. Wij zijn jou tegemoet gekomen aangezien het officieel niet binnen de garantie valt. Vandaar dat je dit niet op de notificatie ziet staan.

Mocht je nog vragen hebben dan kun je deze stellen via een privébericht op het Telfort forum.

Fijn dat het naar tevredenheid is opgelost.

Denise