KPN beloofd maar maakt niet waar.
Geplaatst: 14 nov 2013 17:32
Ik heb gesproken met de KPN klantenservice omdat ik een factuur kreeg waarin ik gefactureerd werd voor producten die ik nooit besteld heb.
Het KPN standaard alles in één abonnement geeft normaal gesproken de mogelijkheid tot 40mbit/s maar omdat wij in het buitengebied zitten werd ons 14 mbit/s beloofd.
Daar zijn wij mee akkoord gegaan, de bijzaken als een pluspakket en fox sports heb ik geweigerd.
Nu twee maanden later ervaren wij de volgende niet waargemaakte zaken:
Er komt slechts 7mbit/s bekabeld bij de pc binnen en draadloos 2 mbit/s op een goede dag.
Ook viel de factuur ruim 20 euro duurder uit omdat er pakketten aanstonden voor een aantal extra tvzenders.
Ten slotte kunnen ze nu ineens die beloofde 14mbit/s niet meer naar mij sturen, dit is 11,6mbit/s geworden.
Omdat dit het buitengebied is scheelt elke mbit die binnenkomt.
De klantenservice was wel erg vriendelijk maar baalde enorm omdat ze niets voor mij konden doen.
Zijn er meer mensen die op deze manier door KPN "voorgelogen" zijn?
Het KPN standaard alles in één abonnement geeft normaal gesproken de mogelijkheid tot 40mbit/s maar omdat wij in het buitengebied zitten werd ons 14 mbit/s beloofd.
Daar zijn wij mee akkoord gegaan, de bijzaken als een pluspakket en fox sports heb ik geweigerd.
Nu twee maanden later ervaren wij de volgende niet waargemaakte zaken:
Er komt slechts 7mbit/s bekabeld bij de pc binnen en draadloos 2 mbit/s op een goede dag.
Ook viel de factuur ruim 20 euro duurder uit omdat er pakketten aanstonden voor een aantal extra tvzenders.
Ten slotte kunnen ze nu ineens die beloofde 14mbit/s niet meer naar mij sturen, dit is 11,6mbit/s geworden.
Omdat dit het buitengebied is scheelt elke mbit die binnenkomt.
De klantenservice was wel erg vriendelijk maar baalde enorm omdat ze niets voor mij konden doen.
Zijn er meer mensen die op deze manier door KPN "voorgelogen" zijn?