Pagina 1 van 1

t-mobile

Geplaatst: 15 nov 2013 16:19
door fid
Beste iedereen,

hier mijn ervaringen met t-mobile.

Mijn wederhelft heeft vorige week vrijdag zijn abonnement mogen verlengen met de keuze uit een nieuwe telefoon. Dit heeft hij gedaan en afgelopen maandag heeft hij het nieuwe toestel ontvangen. Helaas bleek dit toestel kapot te zijn en moest omgeruild worden. Daar begint de ellende. Er zou een afspraakmail gestuurd worden naar ons dezelfde dag. Omdat de mail de volgende dag nog niet binnen was heb ik gebeld. Daar kreeg ik te horen dat dit wel een week kon duren i.p.v. wat beloofd was 1 a 2 dagen. Mijn vriend was inmiddels onbereikbaar omdat hij de nieuwe simkaart al geactiveerd had en die niet in zin oude toestel kon. Tsja we moesten maar geduld hebben.
We kwamen toevallig bij een site uit waar de telefoon met een voordeliger abonnement aangeboden werd. Ik weer t-mobile gebeld hoe dit kon omdat ze voor ons niets beters te bieden hadden. Dan moesten we maar bij de site bestellen werd er gezegd. De medewerker verteld dit te willen doen. De verlenging werd stopgezet en het toestel wat we nog steeds hadden konden we inleveren bij een t-mobileshop en dan zouden we het geld meteen terug krijgen. Aangezien de dichtstbijzijnde shop 45 min rijden is besloten deze op te sturen. De medewerker zei dat het geld binnen een week op onze rekening zou staan. 12 november verstuurd en 13 november aangekomen bij dynafix (waar het toestel heen gestuurd moest worden). lang leven de track en trace. Vandaag nogmaals met t-mobile gebeld of alles goed ontvangen was bij hun. Daar kreeg ik te horen dat dynafix nog niks gemeld had en dat ik maar geduld moest hebben. Het geld zou ik over een week of 2 wel een keertje terug krijgen. Aangegeven dat ik hiermee niet akkoord ging en dat ik uiterlijk volgende week mijn geld terug wilde. Dit ging niet en dit gesprek had geen nut dus ze verbrak de verbinding.

De klantenservice laat te wensen over en je word alleen vriendelijk behandelt als ze je iets kunnen verkopen. Zodra er iets mis is ben je niks meer voor hun en kan je in de ....... zakken.

Re: t-mobile

Geplaatst: 15 nov 2013 20:45
door Prolix
nou ja.. Wel een beetje heel erg vreemd verhaal om de verlenging na ingang te annuleren en die telefoon die dan ergens tussen wal en schip valt. Daar is gewoon geen proces voor en dan krijg je dit soort gedoe. Waarom niet eerst goed gegoogeld naar een juist abo met een prijs die je wenst?

Re: t-mobile

Geplaatst: 20 nov 2013 19:24
door tragedenker
Mijn T-Mobile-telefoon prepaid geeft een "SIM niet geregistreerd" melding. Ik gebruik deze telefoon alleen voor inkomende berichten. Daarom is het nummer geblokkeerd. Op deze manier ontneemt T-Mobile of de overheid mij mijn nummer met het daaraan verbonden beltegoed. Nu blijft dit telefoonnummer 2 jaar bevroren en dan voor ander weer vrijgegeven. De regelgeving is bedoeld om minder mobiele telefoonnummers in omloop te hebben. Maar door de blokkade moet ik juist weer een nieuw nummer kopen. Dit grenst volgens mijn aan oplichting en is in elk geval contraproduktief. Je zou je nummer weer moeten kunnen deblokkeren.