Pagina 1 van 1

Parkmobile brengt onterecht kosten in rekening

Geplaatst: 16 nov 2013 10:27
door awnlinkedin
Laatst moest ik in Amsterdam parkeren maar ik heb inmiddels een andere auto.
Via Parkmobile kun je dan een kenteken toevoegen en je krijgt de melding dat dit 5 euro kost.
Ik heb het oude kenteken van de auto die ik niet meer heb gelijk verwijderd.
Vervolgens krijg ik zonder dat ik er om gevraagd heb 2 kaarten thuisgestuurd waarvan 1 met het oude kenteken dat ik verwijderd heb en wordt er 10 euro kosten in rekening gebracht.
Ik heb een mail gestuurd maar geen reactie. Verrassend.

Zojuist heb ik via de ANWB me gratis geregistreerd. :wink:
De ANWB doet zaken met yellowbrick en na een kwartier googlen, kan ik er volgens mij wel vanuit gaan dat Parkmobile en Yellowbrick niet een en hetzelfde bedrijf zijn.
Dag Parkmobile!

Re: Parkmobile brengt onterecht kosten in rekening

Geplaatst: 16 nov 2013 15:28
door F.van Holten
Parkmobile brengt terecht kosten in rekening !

U moet geen kenteken -toevoegen- u kunt op elk moment u kenteken -wijzigen-, kosteloos, bij "mijnparkmobile.nl" , u voegd alleen toe als u een tweede/derde auto wilt aanmelden.
U heeft de fout gemaakt, dat u eerst een kenteken heeft toegevoegd, en dat kost geld.
In de handleiding/website, staat dit allemaal zeer duidelijk omschreven.
U had ook even kunnen bellen met PM, dan was u er al uitgeweest
0900 666 5 666

Misschien eerst even de website/handleiding doornemen, voordat u dit plaatst. :wink: