Parkmobile brengt onterecht kosten in rekening
Geplaatst: 16 nov 2013 10:27
Laatst moest ik in Amsterdam parkeren maar ik heb inmiddels een andere auto.
Via Parkmobile kun je dan een kenteken toevoegen en je krijgt de melding dat dit 5 euro kost.
Ik heb het oude kenteken van de auto die ik niet meer heb gelijk verwijderd.
Vervolgens krijg ik zonder dat ik er om gevraagd heb 2 kaarten thuisgestuurd waarvan 1 met het oude kenteken dat ik verwijderd heb en wordt er 10 euro kosten in rekening gebracht.
Ik heb een mail gestuurd maar geen reactie. Verrassend.
Zojuist heb ik via de ANWB me gratis geregistreerd.
De ANWB doet zaken met yellowbrick en na een kwartier googlen, kan ik er volgens mij wel vanuit gaan dat Parkmobile en Yellowbrick niet een en hetzelfde bedrijf zijn.
Dag Parkmobile!
Via Parkmobile kun je dan een kenteken toevoegen en je krijgt de melding dat dit 5 euro kost.
Ik heb het oude kenteken van de auto die ik niet meer heb gelijk verwijderd.
Vervolgens krijg ik zonder dat ik er om gevraagd heb 2 kaarten thuisgestuurd waarvan 1 met het oude kenteken dat ik verwijderd heb en wordt er 10 euro kosten in rekening gebracht.
Ik heb een mail gestuurd maar geen reactie. Verrassend.
Zojuist heb ik via de ANWB me gratis geregistreerd.
De ANWB doet zaken met yellowbrick en na een kwartier googlen, kan ik er volgens mij wel vanuit gaan dat Parkmobile en Yellowbrick niet een en hetzelfde bedrijf zijn.
Dag Parkmobile!