Aevitae en Internet Explorer
Geplaatst: 19 nov 2013 23:38
Het is weken geleden dat ik Aevitae erop attent maakte dat hun website niet werkt.
Een gescande rekening declareren werkt niet op de "normale" manier en heel veel onderdelen zijn niet te benaderen. Je kunt niet switchen tussen jezelf en je vrouw, niet tussen jaartallen, documenten zijn niet of nauwelijks te benaderen enz, enz. Inloggen was een (nu verholpen) probleem.
Na bellen en nogmaals bellen werd ik afgesnauwd. Moet je maar een andere browser nemen...en ze doen er verder niks aan. Hun ICT afdeling is totaal ongeschikt voor dit bedrijf.
Ik ben meer dan 30 jaar klant bij hun en alleen al door dit geschil ga ik overstappen naar een andere zorgverzekering. Alleen nog even kijken welke.....
Henk R.
Een gescande rekening declareren werkt niet op de "normale" manier en heel veel onderdelen zijn niet te benaderen. Je kunt niet switchen tussen jezelf en je vrouw, niet tussen jaartallen, documenten zijn niet of nauwelijks te benaderen enz, enz. Inloggen was een (nu verholpen) probleem.
Na bellen en nogmaals bellen werd ik afgesnauwd. Moet je maar een andere browser nemen...en ze doen er verder niks aan. Hun ICT afdeling is totaal ongeschikt voor dit bedrijf.
Ik ben meer dan 30 jaar klant bij hun en alleen al door dit geschil ga ik overstappen naar een andere zorgverzekering. Alleen nog even kijken welke.....
Henk R.