Pagina 1 van 2
Probleem UPC + vreemde monteur, rot gevoel.
Geplaatst: 20 nov 2013 20:52
door selectiesss
Ik heb al lang problemen met UPC (de diensten liggen zeer regelmatig een paar dagen plat). Nu zou er vanavond eindelijk een monteur komen. Op een gegeven moment werd ik gebeld door de monteur, hij wist niet wat de problemen waren, hadden ze hem niet verteld. Ik heb uitleg gegeven en hij zou me terug bellen. Hij belde idd terug maar het gesprek werd ineens anders. Het probleem lag buiten volgens hem en als hij nu zou komen moest ik geld betalen. Hij wilde graag bv zaterdag alleen terug komen, dan zou hij even binnen kijken en later zou hij met nog iemand anders terug komen. Ik moest vooral geen contact opnemen met UPC want die zouden toch alleen maar op geld uit zijn en hij zou alles voor me gratis regelen. Al met al heb ik een zeer on prettig gevoel bij dit hele gebeuren. Een klacht bij UPC neerleggen vind ik ook vervelend, aangezien deze monteur al mijn NAW's gegevens heeft. Dit is toch niet normaal. Eerlijk gezegd voel ik me min of meer bedreigd (is wat overtrokken dat snap ik), maar voelt absoluut niet goed. Iemand enige tips hoe ik hier mee om moet gaan?? Hoor het graag.
Re: Probleem UPC + vreemde monteur, rot gevoel.
Geplaatst: 20 nov 2013 21:50
door F.van Holten
Klacht deponeren bij UPC, monteurs zijn meestal van het bedrijf Guidion.
Re: Probleem UPC + vreemde monteur, rot gevoel.
Geplaatst: 20 nov 2013 21:51
door bprosman
Iemand enige tips hoe ik hier mee om moet gaan?? Hoor het graag.
Zorgen dat je niet alleen thuis bent Za., daarna kun je evt een klacht indienen bij UPC.
Re: Probleem UPC + vreemde monteur, rot gevoel.
Geplaatst: 21 nov 2013 09:59
door UPC Webcare
Beste Selectiesss,
Dat is nogal bijzonder en niet de werkwijze van UPC.
Ik kan niet goed inschatten hoe de monteur het bedoelt, want uiteraard mag hij geen afspraken maken zonder dat UPC hier van op de hoogte is. Dus ik zou graag je dossier er bij pakken en dit telefonisch met je doorspreken.
Kun je mij je postcode en huisnummer sturen naar
[email protected]? Dan neem ik spoedig contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Sarah
UPC Webcare
Re: Probleem UPC + vreemde monteur, rot gevoel.
Geplaatst: 21 nov 2013 15:40
door UPC Webcare
Beste allen,
Excuses. "Grappig" was niet zo bedoeld, vind het leuk om te zien dat men zo oplettend is.
Op Chellooo zijn een aantal Webcare medewerkers van UPC actief die al zijn genoemd, ikzelf ben te vinden op de UPC Community, Twitter, Facebook en diverse fora en internetpagina's.
Ons algemene e-mailadres is
[email protected], dus mochten er nog vragen zijn dan weten jullie mij te vinden.
Vriendelijke groet,
Sarah
UPC Webcare
Re: Probleem UPC + vreemde monteur, rot gevoel.
Geplaatst: 21 nov 2013 15:51
door eleven
Let op Sarah, anders vind het demar weer grappig, want nu ben je een medewerker , die ook niet op de lijst staat, namelijk Saraj.
Tikfout.
Re: Probleem UPC + vreemde monteur, rot gevoel.
Geplaatst: 21 nov 2013 15:59
door UPC Webcare
Ik was er al achter
! Dankjewel.
Vriendelijke groet,
Sarah
UPC Webcare
Re: Probleem UPC + vreemde monteur, rot gevoel.
Geplaatst: 21 nov 2013 16:25
door eleven
Prolix schreef:Denmar op ignore en die excuses van je Sarah, belachelijk. Je mag je mening geven en als Denmar dat verkeerd interpreteert is dat zijn eigen probleem en niet het jouwe.
Sommige mensen.. *zucht*
Hoezo zijn de excuses van Sarah belachelijk?
Sarah schrijft hier als medewerker van een bedrijf en niet als privé persoon, anders had zij misschien ook een andere tekst gebruikt.
Re: Probleem UPC + vreemde monteur, rot gevoel.
Geplaatst: 21 nov 2013 16:31
door Prolix
Dan lees het nog maar eens terug. Ze geeft duidelijk aan dat ze al geruime tijd bezig is als webcare-medewerkster. In die context is "grappig" als licht ironisch te duiden. Dat Denmar dat niet begrijpt is NIET Sarah's probleem en dus hoeft ze daar geen excuses voor aan te bieden. Het is juist Denmar die de excuses mag maken.
Re: Probleem UPC + vreemde monteur, rot gevoel.
Geplaatst: 21 nov 2013 16:35
door eleven
Prolix schreef:Dan lees het nog maar eens terug. Ze geeft duidelijk aan dat ze al geruime tijd bezig is als webcare-medewerkster. In die context is "grappig" als licht ironisch te duiden. Dat Denmar dat niet begrijpt is NIET Sarah's probleem en dus hoeft ze daar geen excuses voor aan te bieden. Het is juist Denmar die de excuses mag maken.
Ik lees vaker ergens mee zonder te reageren, dus ik heb het wel gelezen.
Misschien is Sarah gewoon beleefd.
Re: Probleem UPC + vreemde monteur, rot gevoel.
Geplaatst: 21 nov 2013 17:08
door Har06
eleven schreef:Prolix schreef:Dan lees het nog maar eens terug. Ze geeft duidelijk aan dat ze al geruime tijd bezig is als webcare-medewerkster. In die context is "grappig" als licht ironisch te duiden. Dat Denmar dat niet begrijpt is NIET Sarah's probleem en dus hoeft ze daar geen excuses voor aan te bieden. Het is juist Denmar die de excuses mag maken.
Ik lees vaker ergens mee zonder te reageren, dus ik heb het wel gelezen.
Misschien is Sarah
gewoon beleefd.
Daar schiet Ts weinig mee op die zit met de gebakken peren, de Horizon gebruikers schieten nergens mee op
Re: Probleem UPC + vreemde monteur, rot gevoel.
Geplaatst: 21 nov 2013 17:49
door Jolijn
denmar schreef:UPC Webcare schreef:Beste allen,
Excuses. "Grappig" was niet zo bedoeld, vind het leuk om te zien dat men zo oplettend is.
Op Chellooo zijn een aantal Webcare medewerkers van UPC actief die al zijn genoemd, ikzelf ben te vinden op de UPC Community, Twitter, Facebook en diverse fora en internetpagina's.
Ons algemene e-mailadres is
[email protected], dus mochten er nog vragen zijn dan weten jullie mij te vinden.
Vriendelijke groet,
Sarah
UPC Webcare
Dank je wel Sarah, excuses is w.m.b. niet nodig hoor, het was alleen maar mijn bedoeling om de topicstarter te waarschuwen, ik wist niet dat er nog meer mensen werken bij webcare omdat ik heel weinig op dit forum kom. Dit komt omdat op dit forum meestal altijd dezelfde mensen klaar staan met hun reactie, soms zinnig maar meestal niet, als ik de moderator zou zijn zou ik eens goed ingrijpen en al die trollen verwijderen.
Voor jij reageerde hadden er pas twee forummers een bericht geschreven.
In dit geval was jouw reactie onzinnig, omdat je niet eens de moeite genomen hebt om de berichten van de geregistreerde @UPC Webcare forummer eens te bekijken. Omdat jij toevallig op de social media waar jij komt, de naam Sarah niet bent tegen gekomen, ga je maar meteen waarschuwen.
En dan gebruik je nu als 'excuus' daarvoor dat er meestal onzinnige reacties gegeven worden door de vaste forummers.....
Re: Probleem UPC + vreemde monteur, rot gevoel.
Geplaatst: 21 nov 2013 18:18
door selectiesss
Whow hele discussie hier. Voelde me gisteren vooral onveilig en bedrogen vandaag vooral boos.
Dit is echt geen stijl. Net UPC gebeld en klacht doorgegeven helaas was de wachttijd bij klachtenservice te lang. Ze gaan terug bellen....eerst horen dan geloven. Ben echt boos. Wat een monteur zeg.
Re: Probleem UPC + vreemde monteur, rot gevoel.
Geplaatst: 21 nov 2013 19:16
door Har06
selectiesss schreef:Whow hele discussie hier. Voelde me gisteren vooral onveilig en bedrogen vandaag vooral boos.
Dit is echt geen stijl. Net UPC gebeld en klacht doorgegeven helaas was de wachttijd bij klachtenservice te lang. Ze gaan terug bellen....eerst horen dan geloven. Ben echt boos. Wat een monteur zeg.
Nou meestal vallen de monteurs wel mee, heb er inmiddels enkele over de vloer gehad
Re: Probleem UPC + vreemde monteur, rot gevoel.
Geplaatst: 21 nov 2013 22:49
door Teunbosseman
Har06 schreef:selectiesss schreef:Whow hele discussie hier. Voelde me gisteren vooral onveilig en bedrogen vandaag vooral boos.
Dit is echt geen stijl. Net UPC gebeld en klacht doorgegeven helaas was de wachttijd bij klachtenservice te lang. Ze gaan terug bellen....eerst horen dan geloven. Ben echt boos. Wat een monteur zeg.
Nou meestal vallen de monteurs wel mee, heb er inmiddels enkele over de vloer gehad
Wil het maar niet lukken met die kabel onder je vijver door har ? TS heeft ander ervaring met monteur.
Re: Probleem UPC + vreemde monteur, rot gevoel.
Geplaatst: 22 nov 2013 12:11
door Har06
Teunbosseman schreef:Har06 schreef:selectiesss schreef:Whow hele discussie hier. Voelde me gisteren vooral onveilig en bedrogen vandaag vooral boos.
Dit is echt geen stijl. Net UPC gebeld en klacht doorgegeven helaas was de wachttijd bij klachtenservice te lang. Ze gaan terug bellen....eerst horen dan geloven. Ben echt boos. Wat een monteur zeg.
Nou meestal vallen de monteurs wel mee, heb er inmiddels enkele over de vloer gehad
Wil het maar niet lukken met die kabel onder je vijver door har ? TS heeft ander ervaring met monteur.
** edit ** ja hoor......we melden er weer lekker op los
Tis gewoon een vraag hoor voor diegene welke ( anoniem ) heeft gemeld.
De plm 20 m1 kabel ligt nog steeds onder vijver door, maar heeft een hubje gekregen via een Hirschmann versterker
Re: Probleem UPC + vreemde monteur, rot gevoel.
Geplaatst: 25 nov 2013 21:11
door selectiesss
Begin steeds pissiger te worden, heb een serieuse en ernstige klacht bij UPC neergelegd, ze hebben me 1 x proberen te bellen daarna niet meer. Word ik niet serieus genomen of zo. Vind dat echt kwalijke zaak.
Re: Probleem UPC + vreemde monteur, rot gevoel.
Geplaatst: 25 nov 2013 21:53
door Prolix
Tja, ondanks het feit dat UPC-Webcare doet alsof ze het erg druk hebben , heerlijk op eigen houtje opereren en iedereen helpen, hebben ze te maken met de regelgeving van het contactcenter waar ze werken. Over het algemeen is dat UPC Leeuwarden
En een poging is een poging, daarna is de volgende klant aan de beurt. Ze moeten toch echt hun KPI's halen....
Re: Probleem UPC + vreemde monteur, rot gevoel.
Geplaatst: 26 nov 2013 16:50
door UPC Webcare
Beste selectiesss,
Ik heb helaas nog geen e-mail van je mogen ontvangen. Het lijkt me erg belangrijk dat we dit nu oppakken.
Indien je wil dat ik contact met je opneem ontvang ik graag je postcode, huisnummer en URL van dit topic op
[email protected].
Met vriendelijke groet,
Sarah
UPC Webcare
Re: Probleem UPC + vreemde monteur, rot gevoel.
Geplaatst: 26 nov 2013 20:49
door selectiesss
Had direct mail gezonden met mijn gegevens, gebeld en gemaild met UPC. Dit omdat ik het dus echt een serieuse klacht vond, onveilig gevoel en bedreigd gevoel. Lijkt mij voldoende om mee aan de slag te gaan.
Vandaag contact met UPC gehad monteur heeft aangegeven totaal niet met het verhaal eens te zijn. Hij zegt zelfs dat hij hier geweest is.
Ik ben echt boos op UPC voor hun was hiermee de kous af.
Vind dit echt klantonterend, zo ga je niet met klanten om.
Nomgaals duidelijk mijn verhaal gedaan, die gaan ze nog een x doorsturen en daarmee is het gewoon klaar.
Jammer joh voor mijn gevoelens en ervaring.
Iemand enig idee wat ik hier nog mee moet of kan doen?