LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELE2 abonnement stoppen toch betalen voor wanprodukt

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Turkeyatxmass

TELE2 abonnement stoppen toch betalen voor wanprodukt

Ongelezen bericht door Turkeyatxmass »

Geachte mensen,

Ik ben 7 jaar lid van Tele2 en sindskort (Juli 2013) heb ik een ander soort abonnement afgesloten met Tele2 doordat hun aangaven mij voor een betere prijs een nog beter produkt te kunnen leveren. (20 MB ADSL) vioor 1 jaar tijd extra... Nu blijkt achteraf dit een behoorlijke miskoop te zijn geweest, mijn verbinding is slechter dan ooit en ik meet downloadsnelheden van 337 Kb/ps

Gemeten met speedtest.Tele2.nl
Last Result:
Download Speed: 337 kbps (42.1 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 125 kbps (15.6 KB/sec transfer rate)
‎11‎/‎21‎/‎2013‎ ‎18‎:‎57‎:‎21

Eigenlijk snelheden gemeten moeten worden van 2400 kbps maar dit heb ik sinds de omzetting in juli niet meer gehad.

Nu had ik een brief (bezwaarschift) geschreven aan Tele2 met daarin mijn bevindingen en dat ik niet meer tevreden ben over Tele2 en graag kosteloos afscheid wil nemen van Tele2 zodat ik over kan stappen naar een betere en snellere provider.

Helaas vindt Tele2 dat ik het volle pond maar gewoon moet betalen voor de resterende maanden als ik in december afscheid wil nemen voor hun maar als ik naar het produkt kijk is dit mij niet dit geld waard en heeft het mij nog nooit geboden wat ze mij hebben beloofd ..

De klantenservice van Tele2 stuurt mij met een kluitje het riet in en zegt dat ik maar weer gewoon veel belletjes moet doen aan de helpdesk en weer eindeloze onderzoeken moet uit gaan voeren. Ik gaf aan bij de klantenservice dat ik erg ver van de wijkcentrale aflig met mijn ADSL verbinding en dat het nooit beter zou kunnen worden, echter klantenservice wil mij als gedupeerde en trouwe klant niet tegemoet komen en eist van mij het volle pond te betalen als ik weg wil gaan bij hun..

Ik ben zeer teleurgesteld in de manier hoe de Tele2 zijn vast klanten behandelt en mij geen beter internet kan geven en mij koste wat het kost met een wanproduct probeert op te zadelen .... afkopen voor iets dat nog nooit goed gewerkt heeft vind ik een hele trieste zaak.

Jammer genoeg heb ik in het verleden al 1 maand zonder internet gezeten bij Tele2 buiten mijn schuld om en werden er legio afspraken gemaakt met monteurs die soms geeneens reageerde omdat er afspraken niet waren doorgezet, ik vind nog steeds dat ik in het verleden voldoende geduld heb getoond met Tele2 en dat zij meerdere malen in gebreken zijn geweest echter men wil hier geen gehoor aan geven en wil het maximale eruit proberen te trekken.

Ik hoop dat Tele2 mij kosteloos kan afsluiten zodat beide partijen met een goed gevoel verder kunnen gaan want ik voel er niets voor voor dit slechte produkt (20 mb internet 1 jaar) nog te betalen.

PG uit Harderwijk

stofzuigertje

Re: TELE2 abonnement stoppen toch betalen voor wanprodukt

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Er word wel 20 Mb geleverd maar omdat je te ver van de centrale woonde zal het nooit aankomen.
Voor je een zwaardere neemt altijd informeren wat in jou straat mogelijk is.

Verhuizen is de enige manier want nieuwe kabels krijg je echt niet.
Zowel de kwaliteit kabels als de afstand zijn bepalend dus je hebt geen 20 Mb garantie maar tot 20 Mb en dat is alles wat ze leveren...
Dat je het niet kan ontvangen is jou probleem en reeds bekend bij vele ADSL aanbieders.

Naast Tele2 heeft elke andere via KPN lijnen dit probleem.

Gesloten