Hi opzeggen
Geplaatst: 21 nov 2013 23:47
Hallo,
ander half jaar geleden heb ik een contract afgesloten bij hi en sindsdien ben ik in mijn mening met ontmenselijken manieren behandelt en wil ik mijn abonnement opzeggen.
Toen ik het abonnement afsloot zou ik een lease telefoon van hi krijgen + abonnement wat je na 2 jaar zou kunnen overkopen + als je telefoon kapot ging tussen de reparatie een "vergelijkbare" telefoon zou krijgen tot dat je telefoon gerepareerd was daardoor werd je in lease categorieën ingedeeld.
na een week of 2 ging de htc one X al kapot door het bekende probleem wifi problemen.
toen heb ik contact opgenomen met hi 5x zou er een monteur langskomen die niet langs kwamen enkele keren werd er de horen opgelegd, tussen die keren ben ik toen der tijd enkele keren naar een hi winkel geweest die me toen hebben geholpen en een klacht hebben neergelegd omdat ik wreed behandeld werd
Toen heb ik weer contact opgenomen met Hi en moes ik naar een kpn winkel gaan in de buurt waar ik langs ging want daar zou een monteur zijn die de telefoon kon maken, Eenmaal binnen kreeg ik te horen van de monteur dat hij het niet kon repareren en dat de telefoon niet gemaakt kon worden, toen heb ik uiteindelijk 2 maanden lidmaatschap gratis gekregen als excuses en omdat de reparateur had gezegd dat mijn telefoon niet gemaakt kon worden een nieuwe htc one x.
Niet veel later ging deze ook stuk wegens wifi problemen toen was ik het zo zat dus heb ik een tijd doorgelopen met deze telefoon totdat die alleen maar vast liep etc. en hem moest opsturen toen heb ik een mobiel terug gekregen die had weer de wifi problemen liep vast ledje van opladen was niet meer zichtbaar, camera lens zat er los in en het touchscreen werkte de halve tijd, vorige week heb ik mijn telefoon weer op gestuurd voor deze problemen te laten repareren en verteld dat ik voort van het abonnement af wauw, toen zei een man bij hi als ik 3 reparatie bonnen had en als de telefoon dan weer stuk ging door het zelfde probleem dan zou ik het abonnement kunnen opzeggen, toen werd ik zoals altijd doorgestuurd na hun reparatie service, toen vertelde ik het verhaal tegen hem dat ik dan toch al 3 bonnen moes hebben, die vertelde dat er maar 2 bonnen aanwezig waren, en als ik hem dus weer opstuurde een 3e binnen was en dat ik dan zoals hi zei het abonnement kon opzeggen als die weer stuk was. Toen stuurde ik toch mijn telefoon weer terug en kreeg ik die vandaag terug.
Er zat een hele nieuwe behuizing omheen met een nieuwe camera der op/in etc.
wauw ik de telefoon aan zetten dit ging niet, toen ik hem aan de oplader hing deed hij het wel was dus de accu leeg, eenmaal door de set-up inplaats van op de slaapkamer slecht bereik was dit voort zelfs in de woonkamer waar het modem zich bevind,
Dus bel ik hi weer op en kreeg ik in 1x te horen dat de 3e reparatie bon regel niet klopten en dat ze van niks wisten, toen werd ik doorgestuurd naar de reparatie service desk waar ze me verder zouden helpen maar die zeiden dat ze niks konden doen en dat er weer maar 2 bonnen waren en dat ze me niet kon helpen want hun gingen hier niet over, die stuurde me weer terug naar hi waar ik de klacht neerlegde en vertelde dat ik anders mijn abonnement wauw opzeggen via BW6 artikel 237 aanhef K. en die vertelde dat dit niet klopte en dat hi hun regels echt wel op orde hebben en waarom zouden dan telebedrijven dan 2 jarige abonnementen aanbieden en begon te lachen na enkele tijd was deze mevrouw toch zo aardig om me door te sturen en kreeg ik na enkele tijd weer een medewerkster die het weer haarfijn uitlegde dat ze niks kon betekenen en dat ik een klacht in kon dienen die zouden mij dan verder helpen dit heb ik toen gedaan.
Dus mijn vraag is kan ik hier nou echt niet onder uit dit kan toch niet?
Sorry voor mijn Nederlands ik ben dislecties
ander half jaar geleden heb ik een contract afgesloten bij hi en sindsdien ben ik in mijn mening met ontmenselijken manieren behandelt en wil ik mijn abonnement opzeggen.
Toen ik het abonnement afsloot zou ik een lease telefoon van hi krijgen + abonnement wat je na 2 jaar zou kunnen overkopen + als je telefoon kapot ging tussen de reparatie een "vergelijkbare" telefoon zou krijgen tot dat je telefoon gerepareerd was daardoor werd je in lease categorieën ingedeeld.
na een week of 2 ging de htc one X al kapot door het bekende probleem wifi problemen.
toen heb ik contact opgenomen met hi 5x zou er een monteur langskomen die niet langs kwamen enkele keren werd er de horen opgelegd, tussen die keren ben ik toen der tijd enkele keren naar een hi winkel geweest die me toen hebben geholpen en een klacht hebben neergelegd omdat ik wreed behandeld werd
Toen heb ik weer contact opgenomen met Hi en moes ik naar een kpn winkel gaan in de buurt waar ik langs ging want daar zou een monteur zijn die de telefoon kon maken, Eenmaal binnen kreeg ik te horen van de monteur dat hij het niet kon repareren en dat de telefoon niet gemaakt kon worden, toen heb ik uiteindelijk 2 maanden lidmaatschap gratis gekregen als excuses en omdat de reparateur had gezegd dat mijn telefoon niet gemaakt kon worden een nieuwe htc one x.
Niet veel later ging deze ook stuk wegens wifi problemen toen was ik het zo zat dus heb ik een tijd doorgelopen met deze telefoon totdat die alleen maar vast liep etc. en hem moest opsturen toen heb ik een mobiel terug gekregen die had weer de wifi problemen liep vast ledje van opladen was niet meer zichtbaar, camera lens zat er los in en het touchscreen werkte de halve tijd, vorige week heb ik mijn telefoon weer op gestuurd voor deze problemen te laten repareren en verteld dat ik voort van het abonnement af wauw, toen zei een man bij hi als ik 3 reparatie bonnen had en als de telefoon dan weer stuk ging door het zelfde probleem dan zou ik het abonnement kunnen opzeggen, toen werd ik zoals altijd doorgestuurd na hun reparatie service, toen vertelde ik het verhaal tegen hem dat ik dan toch al 3 bonnen moes hebben, die vertelde dat er maar 2 bonnen aanwezig waren, en als ik hem dus weer opstuurde een 3e binnen was en dat ik dan zoals hi zei het abonnement kon opzeggen als die weer stuk was. Toen stuurde ik toch mijn telefoon weer terug en kreeg ik die vandaag terug.
Er zat een hele nieuwe behuizing omheen met een nieuwe camera der op/in etc.
wauw ik de telefoon aan zetten dit ging niet, toen ik hem aan de oplader hing deed hij het wel was dus de accu leeg, eenmaal door de set-up inplaats van op de slaapkamer slecht bereik was dit voort zelfs in de woonkamer waar het modem zich bevind,
Dus bel ik hi weer op en kreeg ik in 1x te horen dat de 3e reparatie bon regel niet klopten en dat ze van niks wisten, toen werd ik doorgestuurd naar de reparatie service desk waar ze me verder zouden helpen maar die zeiden dat ze niks konden doen en dat er weer maar 2 bonnen waren en dat ze me niet kon helpen want hun gingen hier niet over, die stuurde me weer terug naar hi waar ik de klacht neerlegde en vertelde dat ik anders mijn abonnement wauw opzeggen via BW6 artikel 237 aanhef K. en die vertelde dat dit niet klopte en dat hi hun regels echt wel op orde hebben en waarom zouden dan telebedrijven dan 2 jarige abonnementen aanbieden en begon te lachen na enkele tijd was deze mevrouw toch zo aardig om me door te sturen en kreeg ik na enkele tijd weer een medewerkster die het weer haarfijn uitlegde dat ze niks kon betekenen en dat ik een klacht in kon dienen die zouden mij dan verder helpen dit heb ik toen gedaan.
Dus mijn vraag is kan ik hier nou echt niet onder uit dit kan toch niet?
Sorry voor mijn Nederlands ik ben dislecties