Pagina 1 van 1

Heeft Simyo het moeilijk?

Geplaatst: 22 nov 2013 21:26
door Silex
Simyo wil graag haar abonnees behouden. Dat is zeker te begrijpen. Je kunt bijvoorbeeld een mooie kortingsactie starten om je abonnees binnen de boot te houden.
Simyo doet het anders. Als je wilt opzeggen op de website, en je vertelt in een formulier netjes waarom je wilt opzeggen en je klikt op "volgende", dan krijg je als laatste de melding dat je een maand voor het eind van de periode kunt opzeggen.
Ja... en het is al lang een maand voor het eind van de periode geweest!
Helaas kun je toch alleen maar het kruisje aanklikken om het venster te sluiten, en je hebt nog steeds niet opgezegd.
Onder aan het venster staat:
Simyo. Gewoon slim.
Wat zou dat betekenen, denk je dan.

Wat wel aardig is, is dat je door hun forum te weten komt dat je niet de enige bent met dit probleem.
https://forum.simyo.nl/abonnementen-69/ ... iet-14934/

De afhandeling van de klachten laat toch ook wel een beetje te wensen over, dacht ik. Er staan geen excuses, of wat men aan de site denkt te gaan doen. Het lijkt er erg op dat Simyo bewust de drempel om op te zeggen flink wil verhogen.

Wat je blijkbaar moet doen, is je registreren op het forum en dan via een pb je opzegging bekend maken.
Leuk is anders, maar ja, zo erg is het nu ook weer niet. Het forum zal ook heel populair worden en op deze manier gauw "bevolkt" raken met gebruikers met slechts één bericht, of zelfs zonder een enkel bericht.