LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort: geen contact, toch steeds minuten afgeschreven!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Klasien81

Telfort: geen contact, toch steeds minuten afgeschreven!

Ongelezen bericht door Klasien81 »

Hallo,

Zijn er meer mensen met de volgende ervaring zeer irritante Telfort ervaring?

Ik heb een sim only abonnement van Telfort, waarbij het me steeds opvalt dat Telfort 1 minuut rekent voor gesprekken waarbij geen contact is geweest (ik weet dat ze voor een gesprek onder 1 minuut een minuut rekenen). Het lijkt onzin om je over 1 minuut druk te maken, maar als je op een dag iemand een paar keer probeert te bellen, dan zit je zo over je limiet heen, waarbij je veel duurder/minuut uit bent.
Ik ben 2x naar een Telfort winkel geweest, waarbij ze me dan bv een nummer van een medewerker laten bellen zonder dat hij/zij opneemt, maar omdat er op dat moment er geen minuut wordt afgeschreven, zou het onzin zijn.
Het is echter absolute onzin van Telfort: de nummers waar het over gaat hebben geen voicemail en als ze niet worden opgenomen, dan lijkt het me toch dat je geen contact hebt?!

Verder valt het me vaak op dat de verbinding na +/- 8 min wegvalt, waarbij ik me begin af te vragen, of dit toeval is of expres gebeurt, zodat je niet vanaf 10 min gratis verder belt....

Medegedupeerden? Oplossingen?

Bedankt!

Prolix

Re: Telfort: geen contact, toch steeds minuten afgeschreven!

Ongelezen bericht door Prolix »

Als ze een minuut rekenen voor ´geen contact` dan moet dat ook op de factuur terug te vinden zijn. Verder zijn aannames aannames en blijven het aannames.

Edenemanga

Ongelezen bericht door Edenemanga »

Hoi
Gewoon weg bij telfort,ik heb abonnement beëindigt,en naar prepaid,maar daar heb je ook probleem.Vijfje van Telfort
Ontvang automatisch € 5,- extra beltegoed door uw naam, adres en e-mailadres in te vullen. Probleem is,e- mailadres wort niet geaccepteerd,ik heb verschillende adressen geprobeerd,je wordt zo geïrriteerd .........Telfort=oplichterij.

bokkel

Ongelezen bericht door bokkel »

Edenemanga schreef:...e- mailadres wort niet geaccepteerd...
ergens een spatie staan?

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik voel me geen gedupeerde, sorry. Als ik iemand bel kan ik makkelijk zonder probleem een uur aan de telefoon hangen. Ben nog nooit afgebroken/onderbroken.

Geen idee welk abbo je hebt, maar als het identiek is aan het mijne, dan is die ene minuut toch niet zo'n probleem? Ik heb er 150 (het minimum), maar als ik iemand langer dan 10 minuten bel wordt het meerdere ook niet in rekening gebracht.

Telfort webcare
verified

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Edenemanga,

Erg vervelend dat je het vijfje van Telfort niet geactiveerd krijgt. Ik kijk graag voor je na wat er misgaat. Kun je in een privébericht jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maken? Na ontvangst ga ik voor je aan de slag!

Denise

Gesloten