LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht Traffic Control: Reservering opnieuw geannuleerd

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
JeroenB55

Klacht Traffic Control: Reservering opnieuw geannuleerd

Ongelezen bericht door JeroenB55 »

Op 5 juli heb ik een reservering gemaakt voor 30 minuten Ferrari rijden op 11-09 te Rijssen (verjaardagscadeau). Uiteraard heb ik voor deze dag vrij moeten vragen op het werk.

04-09 Kreeg ik een mail dat de de activiteit niet door kon gaan, omdat er sprake was van een defect. Erg jammer, omdat ik speciaal hiervoor vrij heb genomen en omdat het gaat om een verjaardagscadeau, maar helaas dat kan gebeuren. Ik heb toen opnieuw gereserveerd voor 06-12 te Hengelo. Ik kon niet meer kiezen voor het Ferrari rijden, hier heeft Traffic Control Lamborghini rijden van gemaakt..

Nu heb ik 22-11 weer een email ontvangen waarin stond dat de reservering weer geannuleerd was, omdat er zogenaamd weer sprake was van een defect. Ik vertrouwde dit natuurlijk niet meer en ben gaan zoeken op internet. Ik vond tientallen klachten van mensen die precies dezelfde annuleringen ontvangen, dit gebeurt blijkbaar al jaren.

Ik heb er uiteraard geen vertrouwen meer in dat ik de activiteit ooit nog ga uitvoeren. Ook vertrek ik in januari naar het buitenland, ik kan de activiteit daarna dus niet meer uitvoeren.

De gewenste oplossing: De waarde van 30 minuten Ferrari rijden binnen 5 werkdagen teruggestort op mijn rekening.

eleven

Re: Klacht Traffic Control: Reservering opnieuw geannuleerd

Ongelezen bericht door eleven »

De gewenste oplossing: De waarde van 30 minuten Ferrari rijden binnen 5 werkdagen teruggestort op mijn rekening.
Ik hoop toch, dat je deze regel aan Traffic Control gestuurd hebt, want ik denk niet, dat zij hij meelezen.

gervers

Re: Klacht Traffic Control: Reservering opnieuw geannuleerd

Ongelezen bericht door gervers »

Hoi JeroenB55

Het barst inderdaad van de klachten en het gaat ook al jaren zo. Ikzelf ook voor verjaardag een tank ritje gekregen wat ook al 4 x is afgezegd zogenaamd defect lees verder in het forum heb hier ook een klacht over gepost, zo houden ze mij al 5 maand aan het lijntje. Het gaat zo met alle dingen die ze aanbieden altijd defect. Als je bij traffic control de wens neer legt om je geld terug te krijgen geven ze niet thuis en bieden je dan wat anders aan wat vervolgens ook niet doorgaat. Kortom niet boeken bij deze gasten je bent je geld kwijt. Vraag me af hoelang deze gasten hiermee ongestoord kunnen doorgaan, ik denk dat tros radar hier maar eens een uitzending aan moeten wijden dit is je reinste misleiding ik zelf vind dit de boel belazeren. En anders moeten alle gedupeerden over traffic control maar eens contact op gaan nemen met een dergelijk tv programma om dit aan het licht te brengen zodat er niet nog meer mensen in trappen.

gr gervers

Gesloten