| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 9 februari 2004 2 Vandaag met o.a. mr. Bos
-
Captain-America
9 februari 2004 2 Vandaag met o.a. mr. Bos
Onderstaande URL kwam ik zojuist op de Trosradar frontpage, inzake aandelenlease tegen.
Een aantal opmerkelijke zaken. Althans dat vind ik.
De interviewer noemt: de gedupeerdenclub Legioverlies met
70.000 leden...
Hoe kan het toch zijn dat iemand die, althans dat neem ik aan, tenminste toch een goede journalistieke opleiding heeft genoten en vervolgens bij 2 Vandaag werkzaam is, niet weet hoe de diverse belangenverenigingen heten. Dat moet dan onze zaak verder in de medio, objectief..., verkondigen.
Meer in here die dit was/is opgevallen?
Voor het overige wat uitdagende opmerkingen van mr. Bos jegens de
Stichting LeaseVerlies. Hij begrijpt niet dat een club met 70.000 leden en een sterke zaak, opeens bij, de vergelijking met een voetbalwedstrijd werd gemaakt, winst gaat voor gelijkspel en de boel stil legd. Tsja dat is inderdaad vreemd.
Overigens volgens mr. Bos, die ondanks alles voor het winnen gaat van een zaak, dat hij denkt dat 80% kwijtschelding van de inlegsom, een goede deal is. Dat lijkt me zowel tegenstrijdig als in velerlei gevallen onrechtvaardig.
Enfin u allen kunt het zelf bekijken op onderstaande URL:
http://www.tweevandaag.nl/home/body/bov ... deo+145282
Een aantal opmerkelijke zaken. Althans dat vind ik.
De interviewer noemt: de gedupeerdenclub Legioverlies met
70.000 leden...
Hoe kan het toch zijn dat iemand die, althans dat neem ik aan, tenminste toch een goede journalistieke opleiding heeft genoten en vervolgens bij 2 Vandaag werkzaam is, niet weet hoe de diverse belangenverenigingen heten. Dat moet dan onze zaak verder in de medio, objectief..., verkondigen.
Meer in here die dit was/is opgevallen?
Voor het overige wat uitdagende opmerkingen van mr. Bos jegens de
Stichting LeaseVerlies. Hij begrijpt niet dat een club met 70.000 leden en een sterke zaak, opeens bij, de vergelijking met een voetbalwedstrijd werd gemaakt, winst gaat voor gelijkspel en de boel stil legd. Tsja dat is inderdaad vreemd.
Overigens volgens mr. Bos, die ondanks alles voor het winnen gaat van een zaak, dat hij denkt dat 80% kwijtschelding van de inlegsom, een goede deal is. Dat lijkt me zowel tegenstrijdig als in velerlei gevallen onrechtvaardig.
Enfin u allen kunt het zelf bekijken op onderstaande URL:
http://www.tweevandaag.nl/home/body/bov ... deo+145282
-
Ikwaseenbeetjedom
Re: 9 februari 2004 2 Vandaag met o.a. mr. Bos
voor mensen die de rechtstreekse uitzending gemist hebben is het zeker interessant om eens die URL die Captain-America aangaf eens aan te klikken.
"Als je denkt met 4-0 te kunnen winnen, dan zeg je toch ook niet bij
3-0 zullen we het op gelijkspel houden".
Dit zegt advocaat Bos als reactie op het stilleggen van de procedure door SLV en het gedraai voor een compromis.
'n Compromis sluit je alleen als je zwak staat, niet als er al een aantal rechtszaken zijn gewonnen.
Kan iemand van SLV eens duidelijk uitleggen waarom de procedure nu stil ligt en wat er goed is aan een compromis? Wellicht kunnen we er dan begrip voor opbrengen.
"Als je denkt met 4-0 te kunnen winnen, dan zeg je toch ook niet bij
3-0 zullen we het op gelijkspel houden".
Dit zegt advocaat Bos als reactie op het stilleggen van de procedure door SLV en het gedraai voor een compromis.
'n Compromis sluit je alleen als je zwak staat, niet als er al een aantal rechtszaken zijn gewonnen.
Kan iemand van SLV eens duidelijk uitleggen waarom de procedure nu stil ligt en wat er goed is aan een compromis? Wellicht kunnen we er dan begrip voor opbrengen.