Pagina 1 van 1

Ervaring Uitbieden.nl

Geplaatst: 29 nov 2013 10:18
door dejavu
Ik heb een slechte ervaring met Uitbieden.nl en wil gegevens verzamelen van mensen die dit ook hebben. Ze leveren de producten te laat of helemaal niet. Ze nemen geld aan van mensen voor producten die ze niet eens in hun bezit hebben en ze reageren niet op emails en telefoontjes. Ik had een tablet gewonnen en deze is na meerdere malen contact opnemen uiteindelijk bezorgd maar na 3 dagen ging de tablet kapot (zeer slechte kwaliteit en niet de 73 euro waard die ik heb moeten betalen) . Heb het product aangetekend teruggestuurd en vriendelijk verzocht om mijn geld terug te storten (ik wil geen andere terug ivm zeer slechte kwaliteit) maar je voelt hem natuurlijk al aankomen.............geen reactie. Wie heeft nog meer soortgelijke ervaringen met Uitbieden.nl?

Re: Ervaring Uitbieden.nl

Geplaatst: 31 jan 2014 15:55
door Bjornfr25
Hier precies hetzelfde. Ook met een tablet.

Hoe is het bij u afgelopen?

Re: Ervaring Uitbieden.nl

Geplaatst: 12 mar 2014 18:17
door yvonnebmw540ia
he 2 tablets gekocht bij uitbieden.nl en ze zijn alle 2 kapot, heb er 1 ter reparatie gestuurd deze heb ik teruggekregen na een aantal weken haal hem uit de doos en wilde hem opladen maar hij doet het nog steeds niet.

hoe krijg ik mijn geld terug.

yvonne

Re: Ervaring Uitbieden.nl

Geplaatst: 12 mar 2014 18:21
door ruud_a
yvonnebmw540ia schreef:he 2 tablets gekocht bij uitbieden.nl en ze zijn alle 2 kapot, heb er 1 ter reparatie gestuurd deze heb ik teruggekregen na een aantal weken haal hem uit de doos en wilde hem opladen maar hij doet het nog steeds niet.

hoe krijg ik mijn geld terug.

yvonne
lastig tot niet ben ik bang.

Re: Ervaring Uitbieden.nl

Geplaatst: 08 apr 2014 22:51
door Morris1970
Ik heb een andere ervaring:
2 mp3 spelers besteld. Binnen een week een pakketje met maar 1 mp3 speler.
Berichtje gestuurd dat ik er maar 1 had ontvangen.
3 dagen later had ik de tweede binnen,nadat ik dezelfde dag nog een excuus mailtje had gekregen met daarin de melding dat er waarschijnlijk iets mis is gegaan met het versturen.

Kan gebeuren. Iedereen maakt fouten en als ze zo opgelost worden hoor je mij niet klagen.

Wel vervelend voor de andere mensen hier die andere ervaring hebben, maar ik vind het toch belangrijk om even te laten weten dat het bij mij dus uiterst correct is opgelost

Re: Ervaring Uitbieden.nl

Geplaatst: 08 apr 2014 23:12
door ruud_a
gelegenheid maakt de dief zeggen ze.
het web biedt erg veel gelegenheid en zit als gevolg daarvan vol met dieven.
als je weinig risico wil lopen en een aanspreekpunt wil hebben, kun je altijd nog het beste naar een winkel gaan.
een website kan binnen de kortste keren komen en verdwijnen door van naam te veranderen.bij winkels ligt dat over het algemeen wat lastiger, door de gedane investeringen.
en goksites, of veilingsites en ...
er is geen enkele controle op, dus ga er maar gewoon van uit, dat het allemaal onbetrouwbaar is.

Re: Ervaring Uitbieden.nl

Geplaatst: 14 mei 2014 11:23
door TomTom411
Ik heb ook zeer slechter ervaringen met Uitbieden.nl en ben ook op zoek naar een manier om mijn geld terug te krijgen.

Voor mijn zoons verjaardag een tablet aangeschaft via de veiling.
Tablet was een dag na uitpakken al defect. Met resetten nog even verder kunnen modderen maar uiteindelijk retour gestuurd. Na 5 weken wachten en enig aandringen netjes een ander tablet ontvangen.
Ik was nog steeds redelijk tevreden echter ook dit nieuwe tablet was binnen een dag stuk. Het probleem zat hem in het opladen. Na enkele mailtjes over en weer, kreeg ik de bevestiging dat het tablet inderdaad stuk was en dat ik mijn geld incl retourkosten terug zou krijgen (ca 100 Euro)

Op dit moment wacht ik al 2 weken op het geld en wordt er op mijn emailtjes niet meer gereageerd.

vanmiddag probeer ik het via de telefoon nog eens

Re: Ervaring Uitbieden.nl

Geplaatst: 05 feb 2015 15:08
door pf1ard
Ip camera aangeschaft maar na een dag al stuk nieuwe bestel en betaald en 1 extra voor achter beide na een maand stuk. wil nummer 4 en 5 niet maar wil mijn geld terug. enen [persoonsgegevens door Moderator verwijderd] van de klantenservice moet het volgens mijn uit eigen zak betalen want hij verzint steeds weer iets ander om er onder uit te komen ik moet zelfs 6,95 euro x 2 bijbetalen om de kapotte camera's terug te krijgen? Vrijwel alles is na afzienbare tijd kapot. :evil:
Zelfs als er al geld retour komt moet je er om blijven bedelen want de 15 werkdagen die ze beloven is vaak 25 dagen of meer als je er niet om blijft vragen.

Re: Ervaring Uitbieden.nl

Geplaatst: 24 jun 2016 15:46
door jflietstra
Ik heb nu een aantal keer wat ebsteld bij uitbieden.nl

Op zich gaat de levering prima.

Wat echter niet oke is dat men de prijzen van de biedingen zelf opdrijft.

Ik heb een week lang een bieding van een 'creditcard formaat telefoon' https://www.uitbieden.nl/product/telefoon-dun-simcard
in de gaten gehouden.

De eerste bieding is 1 euro en vervolgens wordt er binnen 1 minuut 22 euro geboden.
Dat is natuurlijk vreemd, waarom zou iemand gelijk 22 euro bieden.
Wat nog vreemder is dat dit doorlopend gebeurt, dag en nacht. Ik heb deze bieding overdacht continue aanstaan en zie elke keer hetzelfde verschijnen.

Uiteraard heb ik Uitbieden.nl gebeld en hen voorgelegd wat ik heb geconstateerd.
De medewerker hoorde het aan en wilde mee doorverbinden met iemand die er over ging (waarschijnlijk de eigenaar)
Hij vergat echter mij in de wacht te zetten en ik hoorde het gesprek tussen de eigenaar en de medewerker.

Daarin werdt verteld dat hij niet gediend was van mijn telefoontje en verzocht de medewerker de haak erop te gooien.
Hij stribbelde eerst tegen maar naar een snijdend, "opgooien" werdt de verbinding verbroken.

Uiteraard heb ik terug gebeld. En weer kreeg ik dezelfde medewerker aan de telefoon. Hij verklaarde dat hij dacht dat ik er niet meer was Ik heb hem uitgelegd dat ik zijn conversatie met zijn baas had gehoord en toen ineens was die zenuwachtig en begon te stotteren.

Dit is dus echt een zaak voor Rader. Je wordt dus beduveld waar je bijstaat. Men drijft de prijzen op door softwarematig te bieden zodat er altijd een minimum uitkomt.
Een minimum is prima maar stel dan 'beiden vanaf' Dat is wel zo fair.

Dus pas op welke prijs je bied het kan zo maar zijn dat hun sotfware meebied om de prijs op te drijven!

Re: Ervaring Uitbieden.nl

Geplaatst: 27 jun 2016 14:04
door Regggy
jflietstra schreef:Ik heb nu een aantal keer wat ebsteld bij uitbieden.nl

Op zich gaat de levering prima.

Wat echter niet oke is dat men de prijzen van de biedingen zelf opdrijft.

Ik heb een week lang een bieding van een 'creditcard formaat telefoon' https://www.uitbieden.nl/product/telefoon-dun-simcard
in de gaten gehouden.

De eerste bieding is 1 euro en vervolgens wordt er binnen 1 minuut 22 euro geboden.
Dat is natuurlijk vreemd, waarom zou iemand gelijk 22 euro bieden.
Wat nog vreemder is dat dit doorlopend gebeurt, dag en nacht. Ik heb deze bieding overdacht continue aanstaan en zie elke keer hetzelfde verschijnen.

Uiteraard heb ik Uitbieden.nl gebeld en hen voorgelegd wat ik heb geconstateerd.
De medewerker hoorde het aan en wilde mee doorverbinden met iemand die er over ging (waarschijnlijk de eigenaar)
Hij vergat echter mij in de wacht te zetten en ik hoorde het gesprek tussen de eigenaar en de medewerker.

Daarin werdt verteld dat hij niet gediend was van mijn telefoontje en verzocht de medewerker de haak erop te gooien.
Hij stribbelde eerst tegen maar naar een snijdend, "opgooien" werdt de verbinding verbroken.

Uiteraard heb ik terug gebeld. En weer kreeg ik dezelfde medewerker aan de telefoon. Hij verklaarde dat hij dacht dat ik er niet meer was Ik heb hem uitgelegd dat ik zijn conversatie met zijn baas had gehoord en toen ineens was die zenuwachtig en begon te stotteren.

Dit is dus echt een zaak voor Rader. Je wordt dus beduveld waar je bijstaat. Men drijft de prijzen op door softwarematig te bieden zodat er altijd een minimum uitkomt.
Een minimum is prima maar stel dan 'beiden vanaf' Dat is wel zo fair.

Dus pas op welke prijs je bied het kan zo maar zijn dat hun sotfware meebied om de prijs op te drijven!
http://www.geekbuying.com/item/iNEW-Min ... 60455.html

17 dollar in China, gratis verzending, zelfde product. Vooral echter op dit soort sites je geld weg blijven gooien ;)

Re: Ervaring Uitbieden.nl

Geplaatst: 27 jun 2016 14:28
door Brahms
Ik heb er geen medelijden mee. Allemaal mensen welke ruim te weinig willen betalen voor een product. Ook hier geldt weer, is het te goedkoop, dan is het te mooi om waar te zijn....... Moet altijd glimlachen hoe makkelijk mensen iets kopen op zo'n site en dan genept worden....

Re: Ervaring Uitbieden.nl

Geplaatst: 03 aug 2017 13:25
door stranger001
Op uitbieden een smartwatch M 26 gekocht
In de beschrijving stond ( en staat er nog) dat je deze uitbreiden met een sd kaart.
Bij levering blijkt dit helemaal niet zo te zijn
Ze geven gewoon misleidende informatie om toch maar hun producten aan de man te brengen.

Re: Ervaring Uitbieden.nl

Geplaatst: 27 aug 2017 22:11
door Paul1234
Ik dacht erover hier iets te kopen, maar eerst even googelen op uitbieden.nl, bracht me hier.
Hmmm, ik denk dat ik er maar vanaf zie :)

Re: Ervaring Uitbieden.nl

Geplaatst: 27 aug 2017 22:25
door NeoDutchio
Paul1234 schreef:Ik dacht erover hier iets te kopen, maar eerst even googelen op uitbieden.nl, bracht me hier.
Hmmm, ik denk dat ik er maar vanaf zie :)
Deed iedereen dat maar. Dan zijn wij verlost van jarenlang de verhalen aanhoren van mensen die zonder na te denken een goedkope slag denken kunnen te slaan.

Re: Ervaring Uitbieden.nl

Geplaatst: 14 sep 2017 09:03
door johannes1956
een zwitsersmes met logo gekocht. Na ontvangst bleek het mes niet vast te zitten en het logo was verdwenen. Art. kwam uit Polen en was gemaakt in China. Zal het zwitsersbedrijf die de messen verkoopt, met het logo v d Zwitserse vlag, blij mee zijn. Stuur dit ook door naar dat bedrijf graag, zodat ze een rechtszaak kunnen gaan beginnen.