LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rabocard (Mastercard) klachten, waar kan ik terecht?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Jippo

Rabocard (Mastercard) klachten, waar kan ik terecht?

Ongelezen bericht door Jippo »

Drie weken geleden heb ik een klachtbrief gestuurd naar de Afdeling MasterCard Kaarthouders Service / RIO. Tot op heden heb ik nog geen enkele reactie mogen ontvangen. Ik vraag mij af of er een ander adres is waar ik terecht kan. Op de site van Mastercard kan ik geen andere adressen vinden.

Ik heb een hele lijst van klachten; onbeschoft behandelt via de telefoon, foute informatie verstrekken, maar de belangrijkste is wel dat Mastercard een aantal keer een bedrag van 102 euro heeft afgeschreven en weer teruggestort. Zonder dat ik de betreffende kaart ooit heb gebruikt.

spambam

Re: Rabocard (Mastercard) klachten, waar kan ik terecht?

Ongelezen bericht door spambam »

Ik heb ook een klacht gestuurd naar ze.

Mijn tip: stuur kopietje naar je bank en fax je klacht elke maand naar Mastercard (030- 2835518) totdat je een reactie krijgt :wink: .

theodd

Ongelezen bericht door theodd »

U kunt gewoon kontakt opnemen met Interpay Nederland tel 030-2836000
Deze verzorgd het betalingsverkeer van alle banken en Mastercard.

Jippo

Ongelezen bericht door Jippo »

Dat is ook het telefoonnummer wat ik in eerste instantie gebeld heb. Hier werd ik dus ook zo onbeschoft behandeld. Vandaar dat ik ben overgegaan op het schrijven van inmiddels twee brieven. Je kunt het wel raden... Geen reactie... Zelfs niet even melden dat ze mijn brief hebben ontvangen.
Ronduit onbeschoft voor zo'n grote organisatie.

C. Lindeboom

Ongelezen bericht door C. Lindeboom »

Ik kreeg pas na 5 maanden antwoord op mijn brief. Dus nog even geduld hebben.

reymond1962

Ongelezen bericht door reymond1962 »

stuur uw klacht naar ICS (international Card service) waar alle administratie en klachten van creditcards wordt behandeld. Creditcard is handig en geeft u gemak is hun motto, maar ik word er erg ongemakkelijk van.

reymond1962

Ongelezen bericht door reymond1962 »

ik heb een klacht bij ICS sinds juli 1962, maar nog steeds niet behandeld. Men is daar erg traag. Credit card van USA is de beste daar mag ICS wel iets van leren.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

reymond1962 schreef:stuur uw klacht naar ICS (international Card service) waar alle administratie en klachten van creditcards wordt behandeld. Creditcard is handig en geeft u gemak is hun motto, maar ik word er erg ongemakkelijk van.
Ter informatie.
Deze topic is gestart in februari 2004, de topic starter heeft dit forum al verlaten zal dus niet kunnen vertellen of het al dan niet opgelost is en een reaktie na ruim 8 jaar is dan ook niet echt zinvol meer.
ik heb een klacht bij ICS sinds juli 1962, maar nog steeds niet behandeld. Men is daar erg traag. Credit card van USA is de beste daar mag ICS wel iets van leren.
Persoonlijk denk ik ook niet dat ze daar 50 jaar na dato ook nog maar iets mee zullen doen :mrgreen:

Gesloten