Slechte ervaring met Conrad
Geplaatst: 01 dec 2013 10:14
Heb een tijdje geleden voor het eerst 2 dingen besteld bij Conrad. Het 1e artikel werd bezorgd, maar toen ik het openmaakte, was het artikel gebruikt. Er zat een zakje om heen die er niet om hoorde, en er lagen artikelen los in de doos, en de verpakkingen waren allemaal open. Heb Conrad gemaild, en gemaild, en weer gemaild, maar weinig reactie. Toen maar gebeld naar een duur nummer, en als je belt zijn altijd alle medewerkers in gesprek. Uiteindelijk een medewerker die zijn excuus aanbood voor het niet reageren op de mail.
Heb het verhaal uitgelegd en hij zou een nieuw, niet gebruikt, artikel opsturen. Na een week kreeg ik inderdaad het artikel en het andere heb ik terug gestuurd, wel netjes, naar een antwoordnummer, dus verder geen kosten.
Maar ik had 2 dingen besteld, en dat is nu al weken geleden. Het 2e artikel is er nog steeds niet. Alles is wel betaald, maar een mailtje krijg je niet als een artikel niet te leveren is. Dus ik weer mailen, en mailen,....maar toen maar weer gebeld, duur nummer, alle medewerkers in gesprek. En toen kreeg ik een dame aan de telefoon. Ze vertelde mij dat het artikel rond 4 dec. geleverd zou worden. Grappig als je het begin oktober besteld hebt. Dat ik vele mails had gestuurd kon ze zien en ze stuurde mij netjes een mail terug met de mededeling dat: mijn bestelde en betaalde artikel rond 4 dec. geleverd zou worden". ( nou dat wist ik dus al).
Niet zo mooi allemaal dit. Uiteindelijk was het artikel bedoeld voor Sinterklaas,dus maar hopen dat het op tijd aankomt.
Vind het schandalig dat je wel vooraf alles moet betalen, en dat je vervolgens geen ene reactie krijgt op je mails( wel 7 gestuurd) en als je dan belt dat je een duur nummer moet bellen en je doodleuk te horen krijgt dat je je artikel misschien wel 7 weken later geleverd krijgt,..als je mazzel hebt he....
Jammer Conrad, ik zal me wel 10 x bedenken weer te bestellen bij jullie.
Heb het verhaal uitgelegd en hij zou een nieuw, niet gebruikt, artikel opsturen. Na een week kreeg ik inderdaad het artikel en het andere heb ik terug gestuurd, wel netjes, naar een antwoordnummer, dus verder geen kosten.
Maar ik had 2 dingen besteld, en dat is nu al weken geleden. Het 2e artikel is er nog steeds niet. Alles is wel betaald, maar een mailtje krijg je niet als een artikel niet te leveren is. Dus ik weer mailen, en mailen,....maar toen maar weer gebeld, duur nummer, alle medewerkers in gesprek. En toen kreeg ik een dame aan de telefoon. Ze vertelde mij dat het artikel rond 4 dec. geleverd zou worden. Grappig als je het begin oktober besteld hebt. Dat ik vele mails had gestuurd kon ze zien en ze stuurde mij netjes een mail terug met de mededeling dat: mijn bestelde en betaalde artikel rond 4 dec. geleverd zou worden". ( nou dat wist ik dus al).
Niet zo mooi allemaal dit. Uiteindelijk was het artikel bedoeld voor Sinterklaas,dus maar hopen dat het op tijd aankomt.
Vind het schandalig dat je wel vooraf alles moet betalen, en dat je vervolgens geen ene reactie krijgt op je mails( wel 7 gestuurd) en als je dan belt dat je een duur nummer moet bellen en je doodleuk te horen krijgt dat je je artikel misschien wel 7 weken later geleverd krijgt,..als je mazzel hebt he....
Jammer Conrad, ik zal me wel 10 x bedenken weer te bestellen bij jullie.