4Launch: afspraak is geen afspraak
Geplaatst: 03 dec 2013 22:03
Na ongelooflijk veel gedoe met mijn digitale tv bleek dat een bij 4Launch besteld product (Ziggo CAM-module) defect was. Terugsturen + opsturen nieuw product liep vrij vlot. M.b.t. het prijsverschil werd mij bij de start van deze omruilprocedure klip+klaar verzekerd dat het prijsverschil met mij zou moeten worden verrekend. Het nieuwe product was goedkoper. Maar vervolgens.... weigert 4Launch ineens het verschil terug te betalen en heeft het over een 'interpretatieverschil'. Ook na 6 mailwisselingen.
Daarna heb ik slechte recensies op internet achtergelaten. En opeens weet 4Launch mij wel telefonisch te vinden!!! En zijn mijn recensies bij enkele zg. 'objectieve klantensites' (waar 4Launch ook volop op adverteert) ineens verdwenen.
Afspraak is geen afspraak en.... negatieve recensies over 4Launch vedwijnen hier+daar als sneeuw voor de zon.
Daarna heb ik slechte recensies op internet achtergelaten. En opeens weet 4Launch mij wel telefonisch te vinden!!! En zijn mijn recensies bij enkele zg. 'objectieve klantensites' (waar 4Launch ook volop op adverteert) ineens verdwenen.
Afspraak is geen afspraak en.... negatieve recensies over 4Launch vedwijnen hier+daar als sneeuw voor de zon.