Pagina 1 van 1

Problemen Eindnota + Jaarnota Eneco

Geplaatst: 11 feb 2004 20:52
door Michael en Sonja
Hoi Allemaal,

Ik ben half April verhuist naar een ander adres binnen Driebergen, heb netjes een eindnota gehad van Eneco waarin alles prima in orde was. Eind November is er een jaarnota binnengekomen waardoor we er achter kwamen dat we al maanden dubbelle stroomnota's betaalden voor de verschillende adressen. (oude woning + nieuwe woning) Op de Eindnota staat een juiste datum van verhuizing en op de jaarnota staat er een andere datum van een ongeveer een half jaar later. (vandaar dat we er achter kwamen dat we dubbel betaalden.) Nu proberen we al 3 maanden een verklaring te krijgen van Eneco waarom die datum niet klopt en daar geven ze ons nooit antwoord op, we zijn het aan het uitzoeken, je wordt teruggebeld en dat soort dingen krijgen we te horen.... Schiet niet echt op dus. We hebben wel door de woningbouw opnieuw de uitschrijving vanuit het ouwe huis door laten sturen.

De kosten op die nota's verschillen nog al, op de eind nota krijgen we geld terug en op de jaarnota moeten we betalen. De maandelijkse kosten op de jaarnota zijn allemaal gelijk aan de kosten van mijn oude huis en hierin zijn dus niet de kosten van mijn nieuwe huis inbegrepen. Want deze kosten zijn verschillend en dat is dus makkelijk te zien.

Ondertussen, krijgen we wel allerlei rekeningen en herinneringen die betrekking hebben op de Jaarnota en daar hebben we ook al over gebeld en ze willen deze rekeningen en herinneringen niet stop zetten want dit verhaal is nog niet uitgezocht. (voor 3 MAANDEN!)

Dit verhaal zal waarschijnlijk niet voor iedereen te begrijpen zijn want ik snap het zelf amper, maar ik hoop wel dat jullie me in de goeie richting kunnen duwen.

Groetjes,

Michael en Sonja

Re: Problemen Eindnota + Jaarnota Eneco

Geplaatst: 12 feb 2004 09:13
door KB
Bel met 0900-0201 of e-mail naar [email protected]....