Lightinthebox geeft niet thuis bij klacht
Geplaatst: 09 dec 2013 13:24
In september heb ik via lightinthebox.nl een telefoonhoesje besteld. De verzendtijd zou tussen de 10 en 20 werkdagen bedragen. Toen ik na een maand nog geen hoesje had, heb ik contact met ze opgenomen via een e-mailadres op hun website. Hierop ontving ik nooit reactie, maar na 50 werkdagen is het hoesje toch bezorgd.
Helaas was had het product een andere kleur dan ik besteld had, waardoor ik alsnog contact met ze opgenomen heb.
Inmiddels heb ik via verschillende kanalen (mail/hun facebookpagina) mijn verhaal uitgelegd en gevraagd om een reactie, maar ik hoor niets. Slechts 1 keer heb ik een standaardreactie ontvangen in de vorm van een onleesbaar lange mail, zonder leestekens of werkende hyperlinks. Er lijkt ook geen klantenservice te bestaan die direct bereikbaar is.
Het gaat me inmiddels niet meer om het hoesje of het geld. Maar ik vind het zo frustrerend dat ik geen enkele reactie krijg na de ruim 8? klachten die ik via verschillende wegen heb ingediend.
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze organisatie en wel weten hoe ik contact met ze kan opnemen?
Gr, TLC
Helaas was had het product een andere kleur dan ik besteld had, waardoor ik alsnog contact met ze opgenomen heb.
Inmiddels heb ik via verschillende kanalen (mail/hun facebookpagina) mijn verhaal uitgelegd en gevraagd om een reactie, maar ik hoor niets. Slechts 1 keer heb ik een standaardreactie ontvangen in de vorm van een onleesbaar lange mail, zonder leestekens of werkende hyperlinks. Er lijkt ook geen klantenservice te bestaan die direct bereikbaar is.
Het gaat me inmiddels niet meer om het hoesje of het geld. Maar ik vind het zo frustrerend dat ik geen enkele reactie krijg na de ruim 8? klachten die ik via verschillende wegen heb ingediend.
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze organisatie en wel weten hoe ik contact met ze kan opnemen?
Gr, TLC