| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hardheidsclausule
-
Wanhopig!
Hardheidsclausule
Wie ooh wie kan mij a.u.b helpen of adviseren.
Ik moet voor 31 Mei reageren op de Hardheidsclausule van Dexia maar als ik mijn gegevens(bank en maandelijkse lasten) en handtekening opstuur zie ik af van al mijn rechten en moet ik accoord gaan met het voorstel waar dexia e.v.t mee komt en mag ik geen juridische stappen ondernemen wat moet ik doen?
Met vriendelijke Groet,
Chantal
Ik moet voor 31 Mei reageren op de Hardheidsclausule van Dexia maar als ik mijn gegevens(bank en maandelijkse lasten) en handtekening opstuur zie ik af van al mijn rechten en moet ik accoord gaan met het voorstel waar dexia e.v.t mee komt en mag ik geen juridische stappen ondernemen wat moet ik doen?
Met vriendelijke Groet,
Chantal
-
el
Re: Hardheidsclausule
Ik weet niet wat jouw financiele situatie is maar als het niet nodig is om van de hardheidsclausule gebruik te maken dan zal ik dat zeker nooit doen want inderdaad je hebt geen enkel juridisch recht meer en je moet maar afwachten of je er uiteindelijk voor in aanmerking.
Je moet dus eerst tekenen en dan maar afwachten.
Je moet dus eerst tekenen en dan maar afwachten.
-
jaap
Re: Hardheidsclausule
let op het onderscheid van Aanbod en HC.
Als je voor het aanbod in aanmerking wil komen moet je eerst tekenen en daarna volgt de afwikkeling.
Een onderdeel van het aanbod is de HC.
Als je het aanbod niet heb geaccepteerd kom je niet in aanmerking voor de HC. en hoef je ook geen bankgegevens te overhandigen. Simpel voor Dexia, onacceptabel voor als je echt een onmogelijk grote af te betalen restschuld heb.
Als je voor het aanbod in aanmerking wil komen moet je eerst tekenen en daarna volgt de afwikkeling.
Een onderdeel van het aanbod is de HC.
Als je het aanbod niet heb geaccepteerd kom je niet in aanmerking voor de HC. en hoef je ook geen bankgegevens te overhandigen. Simpel voor Dexia, onacceptabel voor als je echt een onmogelijk grote af te betalen restschuld heb.