LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vodafone internet buitenland
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 08 aug 2012 21:56
vodafone internet buitenland
ik zie ff door de bomen het bos niet meer omdat ik van kastje naar de muur word gestuurd en toch geen goed advies krijg van Vodafone.
mijn verhaal zo kort mogelijk
ik heb voor het buitenland 35 mb internet aan 2 euro per dag bij Vodafone.van de een op de andere dag kon ik in belgie niet meer inloggen en dan gebeurd het volgende.
naar de Vodafone chat
die kijken alles na en vertellen me dat ik toch internet in belgie moet hebben, dus snel naar belgie kijken , geen internet dus
terug naar huis en weer naar de Vodafone chat.
na lang zoeken en denken word me verteld dat ik naar de Vodafone winkel moet , die moeten instellingen nakijken en er maar een nieuwe simkaart inzetten
dat gedaan , meteen door naar belgie....geen internet
terug naar huis , Vodafone chat weer aangesproken , tja , ik kan dat nu niet voor u nakijken ,
u moet in belgie zijn en ons dan bellen op nummer 0654500100 en dan kan iemand u meteen helpen .kosten xxx(weet niet meer precies hoveel) eurocent per minuut.
ik weer naar belgie , geen internet , gebeld met dat nummer ...jeetje , jullie mogen het van mij eens uitproberen maar je krijgt daar echt niemand persoonlijk te spreken ...
na 4 x proberen opgegeven en dus weer naar huis en Vodafone chat maar weer geopend en eens gevraagd waar ze me nu heen gaan sturen en waar ik echte hulp kan krijgen.
helpt me daar ene marco , en die heeft me mijn hele instellingen laten veranderen ,
netwerk ,draadloos,mobiele netwerk,operators, dan bij de tekst kan niet enz....op oke klikken ,naar automatisch zoeken gaan en ook op oke klikken.
en ik moest er vooral aan denken mijn roaming alleen in het buitenland aan te zetten :S
dat las zich in mijn ogen niet echt goed aan....
ik vrees dat ik nu nog verder van huis ben en dat de rekening volgende maand pittig zal zijn .
ik weet nu dus echt niet meer wie ik wel en niet kan geloven want bij Vodafone zegt iedere persoon weer iets anders maar ik heb nog steeds geen internet in belgie:S
kostenplaatje ....7x naar belgie gereden , 4 x gebeld met Vodafone , iedere keer net op google geland en toen was het internet weg(2 euro per dag dus) en een hoop ergernis.
wat moet ik hiermee?
mijn verhaal zo kort mogelijk
ik heb voor het buitenland 35 mb internet aan 2 euro per dag bij Vodafone.van de een op de andere dag kon ik in belgie niet meer inloggen en dan gebeurd het volgende.
naar de Vodafone chat
die kijken alles na en vertellen me dat ik toch internet in belgie moet hebben, dus snel naar belgie kijken , geen internet dus
terug naar huis en weer naar de Vodafone chat.
na lang zoeken en denken word me verteld dat ik naar de Vodafone winkel moet , die moeten instellingen nakijken en er maar een nieuwe simkaart inzetten
dat gedaan , meteen door naar belgie....geen internet
terug naar huis , Vodafone chat weer aangesproken , tja , ik kan dat nu niet voor u nakijken ,
u moet in belgie zijn en ons dan bellen op nummer 0654500100 en dan kan iemand u meteen helpen .kosten xxx(weet niet meer precies hoveel) eurocent per minuut.
ik weer naar belgie , geen internet , gebeld met dat nummer ...jeetje , jullie mogen het van mij eens uitproberen maar je krijgt daar echt niemand persoonlijk te spreken ...
na 4 x proberen opgegeven en dus weer naar huis en Vodafone chat maar weer geopend en eens gevraagd waar ze me nu heen gaan sturen en waar ik echte hulp kan krijgen.
helpt me daar ene marco , en die heeft me mijn hele instellingen laten veranderen ,
netwerk ,draadloos,mobiele netwerk,operators, dan bij de tekst kan niet enz....op oke klikken ,naar automatisch zoeken gaan en ook op oke klikken.
en ik moest er vooral aan denken mijn roaming alleen in het buitenland aan te zetten :S
dat las zich in mijn ogen niet echt goed aan....
ik vrees dat ik nu nog verder van huis ben en dat de rekening volgende maand pittig zal zijn .
ik weet nu dus echt niet meer wie ik wel en niet kan geloven want bij Vodafone zegt iedere persoon weer iets anders maar ik heb nog steeds geen internet in belgie:S
kostenplaatje ....7x naar belgie gereden , 4 x gebeld met Vodafone , iedere keer net op google geland en toen was het internet weg(2 euro per dag dus) en een hoop ergernis.
wat moet ik hiermee?
Re: vodafone internet buitenland
een hele dikke vette klacht naar Vodafone schrijven. En daar moet je ook in vermelden dat je dat nutteloze nummer moest draaien. En dat je een restitutie wilt. Want dit hele verhaal raakt kant noch wal.
Mijn ervaringen met Vodafone zijn nòg veel erger. Ze hebben echt geen idee wat klantenservice is. Zeuren en zeuren, daar zijn ze erg goed in. Maar als je om hulp verlegen zit komen de meest vreemde zinnen je kant op.
Mijn ervaringen met Vodafone zijn nòg veel erger. Ze hebben echt geen idee wat klantenservice is. Zeuren en zeuren, daar zijn ze erg goed in. Maar als je om hulp verlegen zit komen de meest vreemde zinnen je kant op.
Re: vodafone internet buitenland
Misschien was het handig geweest om naar een Vodafone winkel te gaan, om het probleem te laten verhelpen.kostenplaatje ....7x naar belgie gereden , 4 x gebeld met Vodafone
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 08 aug 2012 21:56
Re: vodafone internet buitenland
ik ben naar de Vodafone winkel geweest hoor. meerdere malen zelfs , gisteren ook weer .
toen werd me verteld dat het weleens aan mijn telefoon kon liggen maar.....als ik in nederland toch internet heb en alles werkt perfect , kan ik me niet voorstellen dat mijn telefoon stuk is op internet belgie?
mij ergens het meest dat de ene heel overtuigend hulp bied( wat dus niets helpt) en de volgende weer iets heel anders verzint( wat ook niet helpt) en ik dus maar steeds moet geloven dat die mensen bij Vodafone weten waar ze het over hebben ?
nog steeds zoekende ....
toen werd me verteld dat het weleens aan mijn telefoon kon liggen maar.....als ik in nederland toch internet heb en alles werkt perfect , kan ik me niet voorstellen dat mijn telefoon stuk is op internet belgie?
mij ergens het meest dat de ene heel overtuigend hulp bied( wat dus niets helpt) en de volgende weer iets heel anders verzint( wat ook niet helpt) en ik dus maar steeds moet geloven dat die mensen bij Vodafone weten waar ze het over hebben ?
nog steeds zoekende ....
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 08 aug 2012 21:56
Re: vodafone internet buitenland
ik zal wel blond zijn maar zie op die hele site geen contactadres om ze eens te mailen en me hartje te luchten ?Prolix schreef:een hele dikke vette klacht naar Vodafone schrijven. En daar moet je ook in vermelden dat je dat nutteloze nummer moest draaien. En dat je een restitutie wilt. Want dit hele verhaal raakt kant noch wal.
Mijn ervaringen met Vodafone zijn nòg veel erger. Ze hebben echt geen idee wat klantenservice is. Zeuren en zeuren, daar zijn ze erg goed in. Maar als je om hulp verlegen zit komen de meest vreemde zinnen je kant op.
je kan contact hebben via twitter.,. facebook , telefoon en in de winkel staat op de site .
Re: vodafone internet buitenland
omweggetje dan maar, maar het gaat je lukken. Je moet wel ff inloggen met je Voda-account. Irrelevante info gewoon overslaan.
succes
succes
Re: vodafone internet buitenland
Prolix schreef:omweggetje dan maar, maar het gaat je lukken. Je moet wel ff inloggen met je Voda-account. Irrelevante info gewoon overslaan.
succes
Als TS tenminste een zakelijk account heeft!
Of werken de inloggegevens van "Mijn Vodafone" particulier ook?
Re: vodafone internet buitenland
Hier voor de particulier https://my.vodafone.nl/my_vodafoneProlix schreef:omweggetje dan maar, maar het gaat je lukken. Je moet wel ff inloggen met je Voda-account. Irrelevante info gewoon overslaan.
succes
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 08 aug 2012 21:56
Re: vodafone internet buitenland
thnx ik heb het volledige verhaal gestuurd en nueens afwachten met welke oplossing ze nu komen aandragen
ty !:)
ty !:)