LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gebeld door het FD ondanks bel-me-niet-register inschrijving

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Procurement

Gebeld door het FD ondanks bel-me-niet-register inschrijving

Ongelezen bericht door Procurement »

Goedemiddag,

Begin januari 2013 had ik een proefabonnement afgesloten bij het Financieel dagblad. Nadat dit abonnement verlopen was heb ik het niet meer verlengd en ervoor gekozen om gewoon af en toe een los krantje te kopen.

Echter word ik ongeveer om de maand door het FD callcenter gebeld voor nieuwe aanbiedingen. Ik heb gezegd tegen deze telefonist dat ik niet meer gebeld wenste te worden en hij had mij toen doorverbonden met het zogeheten bel-me-niet-register. Ik heb mij vervolgens daar per telefoon ingeschreven zodat ik niet meer gebeld zou worden.

Maar spijtig genoeg werd ik vandaag wederom gebeld door het FD, ik had toen gezegd dat ik mij in het bel-me-niet-register had ingeschreven en dat ik dus niet meer gebeld wilde worden. Maar toen zei deze telefonist dat ik omdat ik een proefabonnement had genomen nog steeds gebeld kon worden door het FD. Is er een mogelijkheid om ervoor te zorgen dat het FD mij NOOIT meer belt? Ik wilde online hun nummer blokkeren bij mijn provider, maar ik word steeds gebeld door een onbekend nummer. Ik hoop dat iemand mij wat nuttige tips kan geven om niet meer door het callcenter van deze krant gebeld te worden, dat zou ik erg op prijs stellen.

witte angora

Re: Gebeld door het FD ondanks bel-me-niet-register inschrijving

Ongelezen bericht door witte angora »

Vreemde reactie, als ik het zo lees. Ze kunnen je inderdaad bellen als je een proefabonnement hebt afgesloten, maar als je duidelijk aangeeft dat je uit hun register verwijderd wilt worden, dan horen ze dat gewoon te doen.

Procurement

Ongelezen bericht door Procurement »

witte angora schreef:Vreemde reactie, als ik het zo lees. Ze kunnen je inderdaad bellen als je een proefabonnement hebt afgesloten, maar als je duidelijk aangeeft dat je uit hun register verwijderd wilt worden, dan horen ze dat gewoon te doen.
Ja dat dacht ik ook, en we blijken gelijk te hebben. Ik heb de klantenservice gebeld of zij mij nooit meer konden bellen en er is mij beloofd dat ik uit hun contactlijst als lead verwijderd werd. Toen ik over de telefonist begon die zei dat ik nóg steeds gebeld kon worden ondanks inschrijving omdat ik een proefabonnement had afgesloten is mij verteld dat hij fout zat en hij eigenlijk niet had mogen bellen.

F.van Holten

Ongelezen bericht door F.van Holten »

Dit topic naar de krant sturen.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

F.van Holten schreef:Dit topic naar de krant sturen.
Je bedoelt naar het F.D.? Om af te drukken? Dacht niet dat ze dit doen. Tenzij je iets anders bedoelt?

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

F.van Holten schreef:Dit topic naar de krant sturen.
Naar het FD? Ik denk niet dat ze ervan wakker liggen dat ze op het Radar forum genoemd worden.

Gesloten