Dubbele bestelling Vakantieveilingen
Geplaatst: 16 dec 2013 15:30
Hallo,
ik had een vraag aangaande de procedure van aankopen bij vakantieveilingen.nl .
Laat ik allereerst zeggen dat er al een groot aantal andere berichten over deze site te vinden zijn
in dit forum, maar mijn vraag ligt anders dan gelezen bij anderen.
Via vakantieveilingen.nl heb ik met de knop 'Koop nu voor €..' Een veiling afgerond.
Hierna vond ik in mijn bestellingen een dubbele aankoop van het product terug.
Volgens de klantenservice is dit geen fout maar omdat ik 'dubbel op OK' heb gedrukt en daardoor
het bestelling tweemaal heb gedaan (maar een automatische refresh van de pagina zou dit ook als gevolg kunnen hebben).
Er is geen annulering mogelijk van het tweede product, en ik kan verder geen informatie vinden over mijn specifieke geval. Naar mijn weten heb ik niet gedaan wat de klantenservice suggereert (al zijn de bestellingen 4 seconden na elkaar geregistreerd).
Ik accepteer en snap dat een veiling bindend is, maar bij een fout op deze manier (niet duidelijk waar het mis is gegaan) en bij de aankoop van een product onder een vast bedrag zou het wellicht toch mogelijk zijn de dubbele bestelling terug te draaien?
Als iemand hier ideeën over heeft of meer informatie heeft dan hoor ik dit graag!
Max Wijsman
ik had een vraag aangaande de procedure van aankopen bij vakantieveilingen.nl .
Laat ik allereerst zeggen dat er al een groot aantal andere berichten over deze site te vinden zijn
in dit forum, maar mijn vraag ligt anders dan gelezen bij anderen.
Via vakantieveilingen.nl heb ik met de knop 'Koop nu voor €..' Een veiling afgerond.
Hierna vond ik in mijn bestellingen een dubbele aankoop van het product terug.
Volgens de klantenservice is dit geen fout maar omdat ik 'dubbel op OK' heb gedrukt en daardoor
het bestelling tweemaal heb gedaan (maar een automatische refresh van de pagina zou dit ook als gevolg kunnen hebben).
Er is geen annulering mogelijk van het tweede product, en ik kan verder geen informatie vinden over mijn specifieke geval. Naar mijn weten heb ik niet gedaan wat de klantenservice suggereert (al zijn de bestellingen 4 seconden na elkaar geregistreerd).
Ik accepteer en snap dat een veiling bindend is, maar bij een fout op deze manier (niet duidelijk waar het mis is gegaan) en bij de aankoop van een product onder een vast bedrag zou het wellicht toch mogelijk zijn de dubbele bestelling terug te draaien?
Als iemand hier ideeën over heeft of meer informatie heeft dan hoor ik dit graag!
Max Wijsman