Pagina 1 van 1

Fake account bij Lexa

Geplaatst: 17 dec 2013 13:39
door navigator15
Sinds een aantal weken krijgen wij op ons email adres ongewenste reacties. Wij hebben ons nooit aangemeld op lexa.nl heel apart. Wel worden we steeds lastig gevallen door mailtjes dat iemand geïnteresseerd is. Hoe moeten wij van deze rotzooi afkomen. Erg irritant. Bellen gaat niet en afmelden ook niet omdat wij ons gewoon ook niet aangemeld hebben...... :evil:

Re: Fake account bij Lexa

Geplaatst: 17 dec 2013 20:00
door Prolix
navigator15 schreef:Sinds een aantal weken krijgen wij op ons email adres ongewenste reacties. Wij hebben ons nooit aangemeld op lexa.nl heel apart. Wel worden we steeds lastig gevallen door mailtjes dat iemand geïnteresseerd is. Hoe moeten wij van deze rotzooi afkomen. Erg irritant. Bellen gaat niet en afmelden ook niet omdat wij ons gewoon ook niet aangemeld hebben...... :evil:
Gewoon de mail in de spambak gooien en hier even wat invullen.

Re: Fake account bij Lexa

Geplaatst: 17 dec 2013 20:17
door eleven
Bellen gaat niet en afmelden ook niet omdat wij ons gewoon ook niet aangemeld hebben...
Als op jullie e-mail adres de reclame komt, dan kunnen jullie zich ook op dit adres afmelden.

Re: Fake account bij Lexa

Geplaatst: 17 dec 2013 20:26
door sonja1977
eleven schreef:
Bellen gaat niet en afmelden ook niet omdat wij ons gewoon ook niet aangemeld hebben...
Als op jullie e-mail adres de reclame komt, dan kunnen jullie zich ook op dit adres afmelden.
Dat gaat niet bij mailtjes van Lexa. Staat wel een "afmeld-button", maar vervolgens moet je inderdaad inloggen.

Re: Fake account bij Lexa

Geplaatst: 17 dec 2013 21:03
door GJvdZ
Lijkt of iemand een geintje heeft uitgehaald.

Re: Fake account bij Lexa

Geplaatst: 17 dec 2013 21:05
door Prolix
Heel Lexa is toch een geintje? :mrgreen:

Re: Fake account bij Lexa

Geplaatst: 27 dec 2013 13:19
door lexa.nl
Beste Navigator15,

Ik vind het zeer spijtig om te horen dat iemand anders uw e-mailadres heeft gebruikt om een profiel op de Lexa website aan te maken.

Graag wil ik u aanraden om contact op te nemen met ons Customer Care Team. U doet dit door naar de website http://www.lexa.nl te gaan en links onderaan de website op de "Help" link te klikken. Vervolgens ziet u rechts in het midden van het scherm de link "Stuur een e-mail" staan, waardoor u bij ons contactformulier terecht zult komen. Gelieve in uw bericht het e-mailadres op te geven waar u de notificaties op ontvangt. Ons team zal er dan zorg voor dragen dat dit profiel meteen wordt verwijderd, en u geen berichten meer zult ontvangen.

Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ons team ziet uw bericht graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Marieke van het Lexa Team