LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kitchen King?
Kitchen King?
Hallo allemaal,
Ik ben vorige week bij een vestiging geweest van Kitchen King, aangezien ik niet eerder van deze keukenzaak had gehoord heb ik niet direct besloten om mijn keuken daar aan te schaffen.
Wij konden Kitchen King van de vele advertenties die ik heb gezien zowel op de t.v , radio als in een aantal kranten.
Ik ben supergoed geholpen door een jonge man die veel ervaring had met keukens dat merkte ik en mijn vrouw direct.
Alle voorwaarden zijn duidelijk en ze zijn aangesloten bij het CBW.
Wat ons wel opviel was het superuitgebreidde tekenprogramma waar ze mee werken, dit kostte iets meer tijd maar daardoor weet je voor 200% waar je aan toe bent en hoe het er excact uit komt te zien bij ons thuis.
Ik heb ook bij andere firma`s een offerte uit laten brengen maar daar kreeg ik geen tekening en offerte mee en was alles met de hand getekend waardoor wij ons niet echt een beeld konden scheppen van het geheel.
Heeft iemand ervaring met deze keukenzaak en hoe was deze ervaring?
Bedankt,
Dirk van R.
Ik ben vorige week bij een vestiging geweest van Kitchen King, aangezien ik niet eerder van deze keukenzaak had gehoord heb ik niet direct besloten om mijn keuken daar aan te schaffen.
Wij konden Kitchen King van de vele advertenties die ik heb gezien zowel op de t.v , radio als in een aantal kranten.
Ik ben supergoed geholpen door een jonge man die veel ervaring had met keukens dat merkte ik en mijn vrouw direct.
Alle voorwaarden zijn duidelijk en ze zijn aangesloten bij het CBW.
Wat ons wel opviel was het superuitgebreidde tekenprogramma waar ze mee werken, dit kostte iets meer tijd maar daardoor weet je voor 200% waar je aan toe bent en hoe het er excact uit komt te zien bij ons thuis.
Ik heb ook bij andere firma`s een offerte uit laten brengen maar daar kreeg ik geen tekening en offerte mee en was alles met de hand getekend waardoor wij ons niet echt een beeld konden scheppen van het geheel.
Heeft iemand ervaring met deze keukenzaak en hoe was deze ervaring?
Bedankt,
Dirk van R.
Re: Kitchen King?
De HOLDING VAN KITCHEN KING IS AL FAILLISSEMENT VOOR AAN GEVRAAGD, DUS WAT GAAT ER MET DE FILIALEN GEBEUREN. !!!!
IK ZOU ERG OPPASEEN!!!
SUCCES[/b]
Dit is mij netjes verteld in de winkel, aangezien de directeur zelf in de winkel stond heeft hij mij een en ander uitgelegd, de winkel van Kitchen King waar ik ben geweest is zelfstandig en staat te vechten voor zijn eigen centen, zoals hij dat vertelde.
Dus wat jij nu verteld dat wist ik al maar is niet echt van belang voor mij omdat ik geen aanbetaling hoefde te doen als ik dat niet wilde, want de keukens worden toch altijd achteraf betaald volgens die eigenaar.
Dus kom aan met concrete dingen zoals ervaringen met uitlevering, montage , service etc...
Wat jij nu verteld is voor mij niet belangrijk, je komt meer over als een jaloerse verkoper die een hekel heeft aan deze organisatie ( sorry dat ik het zo zeg ) Ik heb al meerdere berichten gelezen op dit forum en dit riekt naar wraak.
Gaarne mensen die echte ervaringen heeft met Kitchen King reageren op mijn zeer serieuze vraag.
Dank je wel,
Dirk
Dus wat jij nu verteld dat wist ik al maar is niet echt van belang voor mij omdat ik geen aanbetaling hoefde te doen als ik dat niet wilde, want de keukens worden toch altijd achteraf betaald volgens die eigenaar.
Dus kom aan met concrete dingen zoals ervaringen met uitlevering, montage , service etc...
Wat jij nu verteld is voor mij niet belangrijk, je komt meer over als een jaloerse verkoper die een hekel heeft aan deze organisatie ( sorry dat ik het zo zeg ) Ik heb al meerdere berichten gelezen op dit forum en dit riekt naar wraak.
Gaarne mensen die echte ervaringen heeft met Kitchen King reageren op mijn zeer serieuze vraag.
Dank je wel,
Dirk
DvR,
Waarom verzweeg je in je 1e bericht het mogelijke faillisement?
Nu lijkt het alsof jij zelf reclame maakte!
Zolang er geen duidelijkheid is over de financiele situatie zou ik er wegblijven. De goed geinformeerde consument heeft dan namelijk geen vertrouwen, koopt elders, waardoor het verder bergafwaarts gaat met het bedrijf.
Zelfs zonder aanbetaling kun je nadelen ondervinden. Heb je net je keuken gesloopt, komt de nieuwe niet........
Waarom verzweeg je in je 1e bericht het mogelijke faillisement?
Zolang er geen duidelijkheid is over de financiele situatie zou ik er wegblijven. De goed geinformeerde consument heeft dan namelijk geen vertrouwen, koopt elders, waardoor het verder bergafwaarts gaat met het bedrijf.
Zelfs zonder aanbetaling kun je nadelen ondervinden. Heb je net je keuken gesloopt, komt de nieuwe niet........
Waarom zouden wij het faillisement van een hoofdkantoor ,wat niets met die winkel te maken heeft vermelden, het enige wat ik steeds vraag of andere "klanten" net zo fijn zijn geholpen als ik en mijn vrouw en hoe dit achteraf is bevallen.Waarom verzweeg je in je 1e bericht het mogelijke faillisement?
Ik vraag niets over faillisementen, verkopers, adviseurs, etc...
Ik vraag alleen aan mede keukenaanschaffers wat hun ervaring was bij kitchen king.
Ik snap niet waarom iedereen van mijn vraag afwijkt en er over gesproken wordt dat ik de keuken niet krijg en dat ik dan met een kaal geheel thuis komt te zitten. Reageer op mijn vraag of reageer niet
Groeten Dirk en Marloes van R.
Ik kan je niks vertellen over de Kitchen King (welke omgeving zitten ze?), nooit van gehoord, wel van Burger King.Ik ben vorige week bij een vestiging geweest van Kitchen King, aangezien ik niet eerder van deze keukenzaak had gehoord heb ik niet direct besloten om mijn keuken daar aan te schaffen.
Hey doe lekker wat je wil met deze keuken zaak, maar voorheen was dit een winkel van keuken gilde heb ik mijn eigen laten vertellen.Die zijn er ook niet meer pas op koop je keuken bij een goede en fatsoenlijke zaak die ook een goede naam heeft.Ze vallen met bosjes om
Adje
Als ik het goed lees bedoel je dat er een kitchen king winkel zich heeft gevestigt op een plaats waar eerst een keuken gilde zat.
Wat is daar mis mee?
Ik geloof niet dat een winkel mag worden afgerekend op wat de vorige winkel heeft gedaan.
Verder heb ik begrepen dat de winkels van kitchen king op zichzelf staande bedrijven zijn die een gezamelijk inkoopbeleid voeren waar de consument beter van kan worden.
Ik ben erg netjes geholpen met mijn probleem (kleine service uit de Horn tijd) plint hoek van Nolte is kosteloos voor mij besteld en geleverd.
De " grotere jongens " wilde mij niet eens helpen (omdat het op korte termijn geen winst opleverde)
Als ik in de tijd van Horn had gehoord van kitchen king wat ik er zeker gaan kijken en vergelijken .
Mischien had het me heel veel ergernis en geld bespaard.
Als ik het goed lees bedoel je dat er een kitchen king winkel zich heeft gevestigt op een plaats waar eerst een keuken gilde zat.
Wat is daar mis mee?
Ik geloof niet dat een winkel mag worden afgerekend op wat de vorige winkel heeft gedaan.
Verder heb ik begrepen dat de winkels van kitchen king op zichzelf staande bedrijven zijn die een gezamelijk inkoopbeleid voeren waar de consument beter van kan worden.
Ik ben erg netjes geholpen met mijn probleem (kleine service uit de Horn tijd) plint hoek van Nolte is kosteloos voor mij besteld en geleverd.
De " grotere jongens " wilde mij niet eens helpen (omdat het op korte termijn geen winst opleverde)
Als ik in de tijd van Horn had gehoord van kitchen king wat ik er zeker gaan kijken en vergelijken .
Mischien had het me heel veel ergernis en geld bespaard.
Beste heren / dames,
Na lang wikken en wegen hebben wij besloten de keuken aan te schaffen bij de desbetreffende zaak. Bij navraag bij CBW bleek dat de winkel waar wij waren inderdaad een franchisewinkel was en dat hun zonder problemen lid zijn van het cbw voor het hele jaar 2004.
We hebben het een en ander uitgelegd, omdat de keukenmarkt toch al onder druk staat zoals ik van vele kanten hoor en lees en hebben de afspraak gemaakt dat we geen aanbetaling doen en dat we het volledige bedrag pas betalen nadat de keuken klaar is. Dit was geen enkel probleem en zo heeft Kitchen King het ook in de koopovereenkomst vermeld.
Zodra de keuken is geplaatst zal ik weer van mij laten horen hoe mijn belevingen zijn, als alles volgens afspraak verloopt krijgen wij onze keuken in week 14 en word de keuken geplaatst in week 15.
Ik bedankt de mensen die hebben willen reageren, we hebben er helaas weinig aan gehad en hebben ons eigen gevoel laten spreken.
Mocht hier spijt van komen zal ik het zeker niet schuwen om U dat ook te melden.
Dirk en Marloes
Na lang wikken en wegen hebben wij besloten de keuken aan te schaffen bij de desbetreffende zaak. Bij navraag bij CBW bleek dat de winkel waar wij waren inderdaad een franchisewinkel was en dat hun zonder problemen lid zijn van het cbw voor het hele jaar 2004.
We hebben het een en ander uitgelegd, omdat de keukenmarkt toch al onder druk staat zoals ik van vele kanten hoor en lees en hebben de afspraak gemaakt dat we geen aanbetaling doen en dat we het volledige bedrag pas betalen nadat de keuken klaar is. Dit was geen enkel probleem en zo heeft Kitchen King het ook in de koopovereenkomst vermeld.
Zodra de keuken is geplaatst zal ik weer van mij laten horen hoe mijn belevingen zijn, als alles volgens afspraak verloopt krijgen wij onze keuken in week 14 en word de keuken geplaatst in week 15.
Ik bedankt de mensen die hebben willen reageren, we hebben er helaas weinig aan gehad en hebben ons eigen gevoel laten spreken.
Mocht hier spijt van komen zal ik het zeker niet schuwen om U dat ook te melden.
Dirk en Marloes
FF een vraagje: Wat doet het CBW nou daadwerkelijk als ze tenondergaan?
Als je het mij vraagt is het puur de goodwill van andere bedrijven om die order over tenemen.
Ze doen niks en trekken zich terug tot dat iemand roept ik neem die orders wel over.
Zelfs de rechtbank veegt de vloer met ze aan.
Zie recentelijke uitspraak in Maastricht.
Die keuken die je gekocht hebt komt zeker wel.
En de zaak waar je hem gekocht hebt bestaat in 2005 ook nog wel.
Wat dat betreft heb je een goede keuken gekocht.
Wie kan mij nu eens vertellen wat het cbw nou echt doet als er een bedrijf klapt?
gr.
Als je het mij vraagt is het puur de goodwill van andere bedrijven om die order over tenemen.
Ze doen niks en trekken zich terug tot dat iemand roept ik neem die orders wel over.
Zelfs de rechtbank veegt de vloer met ze aan.
Zie recentelijke uitspraak in Maastricht.
Die keuken die je gekocht hebt komt zeker wel.
En de zaak waar je hem gekocht hebt bestaat in 2005 ook nog wel.
Wat dat betreft heb je een goede keuken gekocht.
Wie kan mij nu eens vertellen wat het cbw nou echt doet als er een bedrijf klapt?
gr.
Ik heb er indirect en direct mee te maken gehad. Zijnde als een soort collegue maar jongens ik waarschuw jullie: Brandt je handen er niet aan. Kitchen King Hengelo is de enige die volgens mij nog wel te vertrouwen is.
Groeten Annelon1
Groeten Annelon1
Kitchen King is de doorstartnaam van de vroegere KeukenGilde. KeukenGilde is failliet verklaard en ze gingen door met Kitchen King. Hier kwamen allemaal frachisers. Er werd ingekocht via Kitchen King facilitaire diensten en deze is ook weer failliet verklaard en de eigenaar hiervan E. H. is met de noorderzon vertrokken maar heeft veel schulden achtergelaten waar de frachisers nu mee zitten. Zo konden ze een hele poos geen keukens bestellen omdat ze nog een te grote schuld hadden.. en hierdoor werden heel veel keukens veel en veel te laat afgeleverd..
Ik zeg niets over de filiaaleigenaars zelf. Zij zijn de dupe van E.H. en kunnen er verder niks aan doen maar zeg nou zelf wie wil de keuken te laat krijgen dan? Ik waarschuw jullie alleen maar even. Ga eerst na of ze leveringen kunnen garanderen.
Gr. Annelon1
Ik zeg niets over de filiaaleigenaars zelf. Zij zijn de dupe van E.H. en kunnen er verder niks aan doen maar zeg nou zelf wie wil de keuken te laat krijgen dan? Ik waarschuw jullie alleen maar even. Ga eerst na of ze leveringen kunnen garanderen.
Gr. Annelon1
annelon 1
wat jij hier schrijft is volgens mij al eerder besproken in deze rubriek.
naar wat ik gehoord heb bestaat de facilitaire dienst van kk niet meer en kopen de ondernemers via een andere inkooporganisatie gewoon hun keukens in.
dit heeft in het verleden wat problemen opgeleverd (late leveringen),maar dit is door de franchisers opgelost.
IK persoonlijk vind het knap dat een bedrijf (lees de vestigingen van kitchen king in nederland)dat buiten z,n schuld in de problemen komt
in deze moeilijke tijd toch deze problemen het hoofd kan bieden en zelfstandig door kan gaan.
het bewijs hiervan is de vestigingen die na de leverstop van vorig jaar toch nog bestaan.als ze niet kunnen leveren zouden ze dit niet kunnen.
een tot nu toe tevrede klant
wat jij hier schrijft is volgens mij al eerder besproken in deze rubriek.
naar wat ik gehoord heb bestaat de facilitaire dienst van kk niet meer en kopen de ondernemers via een andere inkooporganisatie gewoon hun keukens in.
dit heeft in het verleden wat problemen opgeleverd (late leveringen),maar dit is door de franchisers opgelost.
IK persoonlijk vind het knap dat een bedrijf (lees de vestigingen van kitchen king in nederland)dat buiten z,n schuld in de problemen komt
in deze moeilijke tijd toch deze problemen het hoofd kan bieden en zelfstandig door kan gaan.
het bewijs hiervan is de vestigingen die na de leverstop van vorig jaar toch nog bestaan.als ze niet kunnen leveren zouden ze dit niet kunnen.
een tot nu toe tevrede klant
Het beste advies is en blijft: "Wat een boer niet kent, eet hij niet..."
Met andere woorden, niemand heeft van Kitchen King (met alle respect) gehoord. Ik zou dus uitermate voorzichtig zijn met een aanschaf van een duur product bij een onbekende onderneming als Kitchen King
MVG,
Piet
Met andere woorden, niemand heeft van Kitchen King (met alle respect) gehoord. Ik zou dus uitermate voorzichtig zijn met een aanschaf van een duur product bij een onbekende onderneming als Kitchen King
MVG,
Piet
E.H. je bedoeld die met die zwarte balk op zijn t-shirt met een nummer erop. of heeft ie nog geeen gevangenis kloffie aan. Maar ik zal verder geen namen noemen. E.H. is bij een ieder bekend en zal nergens meer een poot stijf kunnen zetten. En als hij nog ergens nog aan de bak komt dan zal hij toch afscheid moeten nemen van zijn BMW imago!
Hallo K. van Diemen,
Eddy H. heeft geen last van een BMW imago. Iedereen in keukenland weet dat deze persoon al jaren bekend staat als de Maserati-Kid. Die rijdt hij dan ook al jaren.
Groet
Eddy H. heeft geen last van een BMW imago. Iedereen in keukenland weet dat deze persoon al jaren bekend staat als de Maserati-Kid. Die rijdt hij dan ook al jaren.
Groet
Zeker een snelle auto nodig om alle gedupeerden van zich af te schudden! Al is de maserati nog zo snel de schuldeisers achterhalen hem wel. Onze vriend reed op het laatst overigens in een volvo station.
Hallo,
Wij hebben vorig jaar maart een keuken gekocht bij de toen net geopende
Kitchen King Amersfoort. Deze keuken zou in september 2003 geleverd worden.
Wij hadden afgesproken om het bedrag te storten op de rekening van Kitchen
King net voor de levering zou plaatsvinden. Dit bleek achteraf niet zo slim,
Kitchen King Amersfoort ging door mismanagement van Kitchen King Facilitair
failliet. Onze keuken kon niet geleverd worden, het geld waren we kwijt...
Wij zijn toen gaan bellen met andere vestigingen van Kitchen King en we
kwamen terecht bij Kitchen King Hengelo. De eigenaar van Kitchen King
Hengelo had het probleem met Kitchen King Facilitair aan zien komen en was
toen al bezig om via een andere inkooporganisatie te gaan leveren. Hij heeft
ons gevraagd geduld te hebben, hij zou proberen om onze keuken toch te
kunnen leveren. Onze keuken was al gebouwd en stond bij de transporteur.
Kitchen King Hengelo heeft de keuken losgekocht en in maart 2004 werd onze
keuken gelukkig toch nog geleverd!!!
Via deze weg willen wij laten weten dat er dus toch nog keukenbedrijven zijn
die je wel kunt vertrouwen! Inmiddels heeft Kitchen King Hengelo afscheid
genomen van de Kitchen King organsisatie en gaat door als "Keuken 3000
Hengelo". Hier kan je gerust een keuken kopen!!!!
Groetjes van een zeer tevreden klant uit Amersfoort!!!
Wij hebben vorig jaar maart een keuken gekocht bij de toen net geopende
Kitchen King Amersfoort. Deze keuken zou in september 2003 geleverd worden.
Wij hadden afgesproken om het bedrag te storten op de rekening van Kitchen
King net voor de levering zou plaatsvinden. Dit bleek achteraf niet zo slim,
Kitchen King Amersfoort ging door mismanagement van Kitchen King Facilitair
failliet. Onze keuken kon niet geleverd worden, het geld waren we kwijt...
Wij zijn toen gaan bellen met andere vestigingen van Kitchen King en we
kwamen terecht bij Kitchen King Hengelo. De eigenaar van Kitchen King
Hengelo had het probleem met Kitchen King Facilitair aan zien komen en was
toen al bezig om via een andere inkooporganisatie te gaan leveren. Hij heeft
ons gevraagd geduld te hebben, hij zou proberen om onze keuken toch te
kunnen leveren. Onze keuken was al gebouwd en stond bij de transporteur.
Kitchen King Hengelo heeft de keuken losgekocht en in maart 2004 werd onze
keuken gelukkig toch nog geleverd!!!
Via deze weg willen wij laten weten dat er dus toch nog keukenbedrijven zijn
die je wel kunt vertrouwen! Inmiddels heeft Kitchen King Hengelo afscheid
genomen van de Kitchen King organsisatie en gaat door als "Keuken 3000
Hengelo". Hier kan je gerust een keuken kopen!!!!
Groetjes van een zeer tevreden klant uit Amersfoort!!!