Pagina 1 van 1

XS4ALL zeer slechte provider

Geplaatst: 18 dec 2013 11:21
door mavd
Ik heb besloten mijn zakelijk internet overzetten naar XS4ALL, ik heb bevestiging ontvangen dat per 27.12 zou alles klaar zijn .Zonder mijn te waarschuwen wordt de datum overgezet op 13.01
Ik heb nu bijna 6 jaar glasvezel internet thuis maar xs4all had problemen met overzetten .Klanten service is ook een ramp , als ik vraag hoe moet ik dat aan mijn klanten verkopen dat ik heb geen 2 wekken internet en ik leid door dat schade ( dus geen inkomsten ) daar kunnen ze niks aan doen en aan schade vergoeding hoef ik ook niet te rekenen , dat is niet hun probleem dat mijn klanten gaan met zijn belasting aangiften aan iemand anders ipv wachten .Medewerksters van de klanten service ipv helpen heeft verbinding verbroken volgens haar kan zij toch niks aan doen en mij niet helpen , door verbinden met iemand anders die misschien meer weet over deze probleem ziet ook niet in.
Ik snap niet hoe deze bedrijf kan de beste internetprovider zijn :evil: :evil: :evil: :evil:

Re: XS4ALL zeer slechte provider

Geplaatst: 18 dec 2013 11:24
door bprosman
Als Internet zo belangrijk is voor je bedrijf (inkomsten) dan laat je toch eerst de nieuwe aansluiting werkend opleveren voor je de oude opzegt. En ja, dat kan 1..2 maanden dubbel kosten.
En / of je neemt een zakelijk abonnement. Zakelijke abonnementen hebben ook wat betere overeenkomsten en leveringsverplichtingen.

Re: XS4ALL zeer slechte provider

Geplaatst: 18 dec 2013 12:57
door 16again
Mogelijk wil TS omgezet worden van glas naar glas, dan is het minder eenvoudig om oude en nieuwe verbinding naast elkaar actief te hebben.
Belasting aangiften vereisen weinig bandbreedte, mogelijk volstaat USB dongle om klanten te hulp te zijn.

Re: XS4ALL zeer slechte provider

Geplaatst: 19 dec 2013 00:29
door mavd
bprosman , juist dat was zakelijke aanvraag

Re: XS4ALL zeer slechte provider

Geplaatst: 19 dec 2013 11:32
door Prolix
mavd schreef:bprosman , juist dat was zakelijke aanvraag
Dan hoort je klacht niet thuis op een consumentenforum.

Re: XS4ALL zeer slechte provider

Geplaatst: 19 dec 2013 12:10
door olaf79
Prolix schreef:
mavd schreef:bprosman , juist dat was zakelijke aanvraag
Dan hoort je klacht niet thuis op een consumentenforum.
beetje flauw.

Re: XS4ALL zeer slechte provider

Geplaatst: 19 dec 2013 17:08
door Prolix
olaf79 schreef:beetje flauw.
Misschien wel, maar TS begon :mrgreen:

Re: XS4ALL zeer slechte provider

Geplaatst: 31 mei 2014 23:59
door dhc
Ruim twee jaar geleden ben je al bij deze provider vertrokken. En dan nu gewoon een zooi laster verspreiden? Fraai..

Re: XS4ALL zeer slechte provider

Geplaatst: 01 jun 2014 10:57
door Moedt
T.S. je schrijft verschrikkelijk slecht Nederlands.