LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] OPROEP EVOLTA GEDUPEERDEN
OPROEP EVOLTA GEDUPEERDEN
Zo.
Ik ben het zat.
Ik ga volgende week naar Evolta in Woerden om mijn geld terug te halen.
Reactie krijg je toch niet van hun dus dan maar zo.
Mochten er nog meer mensen spuugzat zijn van Evolta dan hoor ik het graag.
Samen staan we dan sterker.
Ik ben het zat.
Ik ga volgende week naar Evolta in Woerden om mijn geld terug te halen.
Reactie krijg je toch niet van hun dus dan maar zo.
Mochten er nog meer mensen spuugzat zijn van Evolta dan hoor ik het graag.
Samen staan we dan sterker.
Re: OPROEP EVOLTA GEDUPEERDEN
Je hebt helemaal gelijk. Ook wij hebben veel ellende gehad bij evolta.
Gelukkig was Energiedirect uit Helmond wel zo sportief om ons te helpen. Zij hebben de switch onderling met evolta geregeld en ik heb nog een JVC DVD speler ontvangen ook. Alles binnen een maand geregeld.
Edwin
Gelukkig was Energiedirect uit Helmond wel zo sportief om ons te helpen. Zij hebben de switch onderling met evolta geregeld en ik heb nog een JVC DVD speler ontvangen ook. Alles binnen een maand geregeld.
Edwin
Re: OPROEP EVOLTA GEDUPEERDEN
Hebben jullie al jaarafrekeningen gehad????
Ik nog steeds niet, dus ik heb geen idee of ik teveel betaal bij evolta.
Ik nog steeds niet, dus ik heb geen idee of ik teveel betaal bij evolta.
Re: OPROEP EVOLTA GEDUPEERDEN
Ik heb al even grote moeilijkheden met Evolta. Ondanks telefonisch verzoek nog geen eindafrekening.
Sedert december 2003 betaal ik de netwerkkosten rechtstreeks aan de netbeheerder n.l. Essent.
Er moet ergens een toezichthouder zijn onder de naam NMa/DT
althans volgens een brief van Evolta van 22 augustus 2003.
Weet iemand de volledige naam en het adres?
Sedert december 2003 betaal ik de netwerkkosten rechtstreeks aan de netbeheerder n.l. Essent.
Er moet ergens een toezichthouder zijn onder de naam NMa/DT
althans volgens een brief van Evolta van 22 augustus 2003.
Weet iemand de volledige naam en het adres?
Re: OPROEP EVOLTA GEDUPEERDEN
Hallo, pecheur.
Het internet adres van de dte is www.dte.nl.
Omdat beide partijen lid zijn van een overkoepelend orgaan kun je je ook wenden aan de geschillen commissie. Deze doen een bindende uitspraak. Zie hiervoor www.geschillencommissie.nl
succes
Het internet adres van de dte is www.dte.nl.
Omdat beide partijen lid zijn van een overkoepelend orgaan kun je je ook wenden aan de geschillen commissie. Deze doen een bindende uitspraak. Zie hiervoor www.geschillencommissie.nl
succes
Re: OPROEP EVOLTA GEDUPEERDEN
sinds april 2003 bij evolta, nooit een jaarrekenin gezien, mail gestuurd dat ik boel op zal zeggen en de volgende reactie: ik ben nog niet aan de beurt om per e-mail bericht te ontvangen om de meterstanden door te geven.
dit staat op hun site:
3. Moet ik jaarlijks mijn meterstanden doorgeven?
Als u eenmaal klant bent bij Evolta verandert er niets aan de jaarlijkse procedure van de meterstanden. Een maal per jaar ontvangt u het bekende meterstandenkaartje van de netbeheerder. Hierop blijven ook de meterstanden van gas en eventueel water gewoon staan.
U geeft de netbeheerder de standen door zoals u dat gewend bent: per post, telefonisch per 0800/0900 of via het internet. De netbeheerder geeft uw standen van elektra door aan Evolta. Evolta maakt de nota op en verrekent eventueel teveel of te weinig betaalde bedragen met u, precies zoals dat voorheen ook ging. U geeft ook na de wissel uw meterstanden dus gewoon door aan uw netbeheerder.
snapt iemand hier iets van?
dit staat op hun site:
3. Moet ik jaarlijks mijn meterstanden doorgeven?
Als u eenmaal klant bent bij Evolta verandert er niets aan de jaarlijkse procedure van de meterstanden. Een maal per jaar ontvangt u het bekende meterstandenkaartje van de netbeheerder. Hierop blijven ook de meterstanden van gas en eventueel water gewoon staan.
U geeft de netbeheerder de standen door zoals u dat gewend bent: per post, telefonisch per 0800/0900 of via het internet. De netbeheerder geeft uw standen van elektra door aan Evolta. Evolta maakt de nota op en verrekent eventueel teveel of te weinig betaalde bedragen met u, precies zoals dat voorheen ook ging. U geeft ook na de wissel uw meterstanden dus gewoon door aan uw netbeheerder.
snapt iemand hier iets van?
Re: OPROEP EVOLTA GEDUPEERDEN
het antwoord op mijn mailtje was,
geef de meterstanden maar (binnen 14 dagen) per mail door.
Ze bekijken het maar ik geef niks door. klotezooi is het
geef de meterstanden maar (binnen 14 dagen) per mail door.
Ze bekijken het maar ik geef niks door. klotezooi is het
Re: OPROEP EVOLTA GEDUPEERDEN
Ook nog steeds geen jaarafrekening gehad van Evolta.
Sinds maart weer terug bij mijn oude vertrouwde Eneco.
Gebeld met Evolta per 4 juni hebben hun pas gegevens van Eneco gekregen
ze verwachten binnen twee weken de meterstanden van Eneco zodat ze gelijk alles tegelijk af kunnen rekenen.
Dus ook mijn jaarafrekening van februarie (joepie).
Maar eerst zien dan geloven.
Sinds maart weer terug bij mijn oude vertrouwde Eneco.
Gebeld met Evolta per 4 juni hebben hun pas gegevens van Eneco gekregen
ze verwachten binnen twee weken de meterstanden van Eneco zodat ze gelijk alles tegelijk af kunnen rekenen.
Dus ook mijn jaarafrekening van februarie (joepie).
Maar eerst zien dan geloven.
Re: OPROEP EVOLTA GEDUPEERDEN
nou mij hadden ze ook belooft dat ik zsm mijn afrekening kreeg en zit er nog steeds op te wachten..ik moet echt overstappen!
Re: OPROEP EVOLTA GEDUPEERDEN
De consumenten website www.boycot.nu ontvangt net als alle andere consumenten websites en organisaties heel veel klachten over de energie leveranciers.
Na aandringen bij de politiek kregen wij het volgende e-mail bericht,
8 juli 2004
Aan de redactie van Boycot.nu
“Het ministerie van Economische Zaken heeft een apart e-mailadres aangemaakt waar u de klachten over energieleveranciers naar toe kunt sturen. De minister van Economische Zaken is hiervan op de hoogte en afhankelijk van de klachten die binnenkomen wordt besloten welke verdere actie hierop wordt genomen. Vanaf vanmiddag drie uur kunt u het e-mailadres gebruiken. Het adres is: [email protected] “
Wij hopen dat alle klagers hierop reageren zodat er eindelijk iets wordt gedaan aan al die klachten.
Met vriendelijke groet
Boycot.nu
Na aandringen bij de politiek kregen wij het volgende e-mail bericht,
8 juli 2004
Aan de redactie van Boycot.nu
“Het ministerie van Economische Zaken heeft een apart e-mailadres aangemaakt waar u de klachten over energieleveranciers naar toe kunt sturen. De minister van Economische Zaken is hiervan op de hoogte en afhankelijk van de klachten die binnenkomen wordt besloten welke verdere actie hierop wordt genomen. Vanaf vanmiddag drie uur kunt u het e-mailadres gebruiken. Het adres is: [email protected] “
Wij hopen dat alle klagers hierop reageren zodat er eindelijk iets wordt gedaan aan al die klachten.
Met vriendelijke groet
Boycot.nu
Re: OPROEP EVOLTA GEDUPEERDEN
Gisteren heb ik een mailtje gehad van evolta met de mededeling dat de eerste rekeningen binnen 2 weken worden verzonden. We wachten af.