eindafrekening vodafone/ geen contract nieuwe provider
Geplaatst: 19 dec 2013 13:25
Ik wilde overstappen van vodafone naar tele 2 via telecombedrijf Castle.
Heb toen een bestelling geplaats ( gegevens ingevuld ) op 7-11
Zij hebben mij een contract gestuurd + contract voor nummerbehoud.
IK HEB DEZE NOOIT ONDERTEKEND EN TERUGGESTUURD !
Vervolgens heb ik bedacht toch te verlengen bij vodafone, ook op 7-11.
Dit verliep allemaal goed tot gister..
Mijn nummer is overgenomen door tele2 per 18-12 ( ik heb geen simkaart of telefoon ontvangen van tele2 / castle.
Nu wordt ik van het kastje van de muur gestuurd, castle zegt expliciet dat het mijn eigen verantwoording is omdat ze het hebben over ‘koop op afstand’ maar dit is een dienst( telefoon abbonement afsluiten) en valt hierbuiten.
Op het contract stond namelijk ook dat ik de gegevens ( paspoort + bank kopieen ) moest toesturen, om het contract af te ronden.
Van vodafone krijg ik nu een eindafrekening van 24 maanden omdat die mijn nummer hebben vrijgegeven en zij zeggen dat ik dus mijn abbo heb afgekocht.
Mijn vraag is wat kan ik doen?
Heb nu geen provider, immers geen contract en simkaart+telefoon van tele2 gekregen, maar ook niet van vodafone want mijn nummer is overgedragen.
Wie kan mij helpen/redden, als dat mogelijk is
Gr. robby
Heb toen een bestelling geplaats ( gegevens ingevuld ) op 7-11
Zij hebben mij een contract gestuurd + contract voor nummerbehoud.
IK HEB DEZE NOOIT ONDERTEKEND EN TERUGGESTUURD !
Vervolgens heb ik bedacht toch te verlengen bij vodafone, ook op 7-11.
Dit verliep allemaal goed tot gister..
Mijn nummer is overgenomen door tele2 per 18-12 ( ik heb geen simkaart of telefoon ontvangen van tele2 / castle.
Nu wordt ik van het kastje van de muur gestuurd, castle zegt expliciet dat het mijn eigen verantwoording is omdat ze het hebben over ‘koop op afstand’ maar dit is een dienst( telefoon abbonement afsluiten) en valt hierbuiten.
Op het contract stond namelijk ook dat ik de gegevens ( paspoort + bank kopieen ) moest toesturen, om het contract af te ronden.
Van vodafone krijg ik nu een eindafrekening van 24 maanden omdat die mijn nummer hebben vrijgegeven en zij zeggen dat ik dus mijn abbo heb afgekocht.
Mijn vraag is wat kan ik doen?
Heb nu geen provider, immers geen contract en simkaart+telefoon van tele2 gekregen, maar ook niet van vodafone want mijn nummer is overgedragen.
Wie kan mij helpen/redden, als dat mogelijk is
Gr. robby