LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] overlijden moeder

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
don37ja
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 dec 2013 21:06

overlijden moeder

Ongelezen bericht door don37ja »

wie heeft er ook zo veel problemen, om het abonnement op te zeggen i.v.m. overlijden
had nummerbehoud aangevraagd .hebben zij zo het contract gewijzigd op mijn naam
zonder dat ik ze opdracht hiervoor gegeven

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: overlijden moeder

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Stuur kopie akte van overlijden op en abbonnement moet beëindigd worden.
Contract op jou naam zetten zonder goedkeuring, nee dat kan niet.

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: overlijden moeder

Ongelezen bericht door atesli »

Sterkte met het verlies van je moeder!
Welke provider?
In het kontakt met deze provider, wat is er afgesproken?
Als je nummerbehoud hebt aangevraagd dan is het logisch dat het op jouw naam komt!

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: overlijden moeder

Ongelezen bericht door Jolijn »

don37ja schreef:wie heeft er ook zo veel problemen, om het abonnement op te zeggen i.v.m. overlijden
had nummerbehoud aangevraagd .hebben zij zo het contract gewijzigd op mijn naam
zonder dat ik ze opdracht hiervoor gegeven
Gecondoleerd met het overlijden van je moeder.
Hier had ik eerder op de avond een reactie op getypt, maar ineens was het topic verdwenen.
Stuur nog een keer een aangetekende brief, met hierin een kopie van je eerder verzonden brief + kopie overlijden, en maak heel erg duidelijk dat het NIET de bedoeling was op het contract voort te zetten, maar dan op jouw naam.
Dan maar geen nummerbehoud. Neem gewoon een andere provider, met ander telefoonnummer.
Vraag om een eindfaktuur en laat daarna het bankrekeningnr. van Pretium blokkeren.
Zeg ook op dezelfde manier Privilege op, dat is het flutblad waar je blijkbaar automatisch lid van wordt als je bij Premium bent.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: overlijden moeder

Ongelezen bericht door tenormin »

@jolijn, Pretium? Privilege? Of mis ik iets? Wilde net iets toevoegen tot ik jouw bijdrage zag.

don37ja
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 dec 2013 21:06

Re: overlijden moeder

Ongelezen bericht door don37ja »

indere geval bedank voor de tips,

heb nog nooit zo veel problemen ,na het overlijden van mijn moeder gehad
wat een bedrijf, kan hier radar niets mee ,zo veel klachten
je wordt niet fatsoenlijk behandelt ,als je per telefoon iets vraagt

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: overlijden moeder

Ongelezen bericht door tenormin »

don37ja schreef:indere geval bedank voor de tips,

heb nog nooit zo veel problemen ,na het overlijden van mijn moeder gehad
wat een bedrijf, kan hier radar niets mee ,zo veel klachten
je wordt niet fatsoenlijk behandelt ,als je per telefoon iets vraagt
Zowel Kassa als Radar hebben aandacht besteed aan Pretium. http://www.klacht.nl/pretium/
Dien de klacht daar in.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: overlijden moeder

Ongelezen bericht door dhc »

Had TS al de provider genoemd? Nee dus...

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: overlijden moeder

Ongelezen bericht door Jolijn »

dhc schreef:Had TS al de provider genoemd? Nee dus...
Jawel, in een eerder geplaatst bericht, dat tijdens het schrijven van een reactie, werd verwijderd.

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: overlijden moeder

Ongelezen bericht door Prolix »

dhc schreef:Had TS al de provider genoemd? Nee dus...
Jawel.. dat had ze wel..
Hier had ik eerder op de avond een reactie op getypt, maar ineens was het topic verdwenen.
Maar in de "herkansing" heeft ze dat nagelaten...

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: overlijden moeder

Ongelezen bericht door dhc »

Ah. weer zo een dus...berichtje plaatsen en gewoon de zooi aanpassen. Fraai.

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: overlijden moeder

Ongelezen bericht door Prolix »

ach...niet zo negatief...

Jantje7
Berichten: 986
Lid geworden op: 15 feb 2013 12:50

Re: overlijden moeder

Ongelezen bericht door Jantje7 »

Ja, helaas is het eerste topic drastisch gewijzigd. Er is nu geen touw meer aan vast te knopen.
telefoon zou op moeders naam staan, bleek op naam van huisgenoot te staan. Waarom opzeggen, als er om nummerbehoud is gevraagd. En Pretium was wel degelijk als provider genoemd. Dus haak ik maar even af van dit onderwerp.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: overlijden moeder

Ongelezen bericht door Jolijn »

Er werd gezegd, toen TS protesteerde tegen het op de naam van huisgenoot zetten, dat het abbo altijd al op naam vd huisgenoot stond. Maar TS heeft de papieren van het contract en die staan op naam van moeder.

Waarom opzeggen als om nummerbehoud was gevraagd?
Omdat misschien niet duidelijk is dat dat niet kan?

Pretium Webcare
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 jun 2013 17:55

Re: overlijden moeder

Ongelezen bericht door Pretium Webcare »

don37ja schreef:wie heeft er ook zo veel problemen, om het abonnement op te zeggen i.v.m. overlijden
had nummerbehoud aangevraagd .hebben zij zo het contract gewijzigd op mijn naam
zonder dat ik ze opdracht hiervoor gegeven
Beste don37ja,

Gecondoleerd met uw verlies. Zou u in een privébericht het telefoonnummer van uw moeder en uw eigen telefoonnummer kunnen sturen? Dan zijn de juiste abonneegegevens bij ons bekend, en kunnen we tevens contact met u opnemen voor een oplossing.

Met vriendelijke groet,
Pretium team Webcare

Gesloten