Pagina 1 van 1
Waarschuwing voor Ziggo
Geplaatst: 24 dec 2013 14:21
door nico557
Als je besluit om een jaarcontract bij Ziggo af te sluiten bestel dan het goedkoopste pakket omdat je daar dan een jaarcontract voor afsluit.Je kan dan ten alle tijden verhogen of verlagen.
Re: Waarschuwing voor Ziggo
Geplaatst: 24 dec 2013 16:16
door eleven
nico557 schreef:Als je besluit om bij Ziggo tv internet of telefonie af te sluiten,ga dan niet in op de aanbiedingen waarvoor je een jaarcontract moet afsluiten.Als je net als ik dit toch doet en er treed een storing op ben je het haasje.Ik kan vanaf 26-10-2013 wegens een storing niets bestellen of afmelden,krijg steeds de mededeling van de klantenservice dat ze er mee bezig zijn om de storing op te lossen,maar tot op heden geen resultaat.
Als je toch besluit om een jaarcontract bij Ziggo af te sluiten bestel dan het goedkoopste pakket omdat je daar dan een jaarcontract voor afsluit.Je kan dan ten alle tijden verhogen of verlagen.
Wat wil je dan afmelden of bestellen?
Beetje kort door de bocht, wat het probleem is.
Re: Waarschuwing voor Ziggo
Geplaatst: 24 dec 2013 17:19
door nico557
Heb mijn bericht aangepast i.v.m. goede aanbieding van Ziggo aan mij.
Re: Waarschuwing voor Ziggo
Geplaatst: 24 dec 2013 17:36
door olaf79
Volgens mij krijg je bij bijna elke provider in eerste instantie een jaar contract. Zo niet betaal je toch wel veels te veel.
Re: Waarschuwing voor Ziggo
Geplaatst: 24 dec 2013 19:34
door Prolix
olaf79 schreef:Volgens mij krijg je bij bijna elke provider in eerste instantie een jaar contract. Zo niet betaal je toch wel veels te veel.
Neuh, bij UPC hebben ze het over een ander boeg gegooid. Maar da's niet zo erg. Wat wel erg is , is zo'n topicstarter die het topic maar weer aanpast omdat-ie iets heeft gekregen...Kinderhand is gauw gevuld.
Re: Waarschuwing voor Ziggo
Geplaatst: 24 dec 2013 19:51
door sadfly
TS: maakt een fout, je zal wel gratis kunnen verhogen binnen contract termijn.
Maar verlagen gaat toch echt pas na het contract termijn.
Re: Waarschuwing voor Ziggo
Geplaatst: 24 dec 2013 23:23
door ciske
sadfly schreef:TS: maakt een fout, je zal wel gratis kunnen verhogen binnen contract termijn.
Maar verlagen gaat toch echt pas na het contract termijn.
Bij upc kan je in het eerste jaarcontract wel verlagen, dus dat zal bij ziggo ook wel zo zijn.
Re: Waarschuwing voor Ziggo
Geplaatst: 25 dec 2013 09:49
door eleven
nico557 schreef:Heb mijn bericht aangepast i.v.m. goede aanbieding van Ziggo aan mij.
Dus de storing is verholpen?
Kan je ook nog berichten, wat er fout was?
Ik kan vanaf 26-10-2013 wegens een storing niets bestellen of afmelden,krijg steeds de mededeling van de klantenservice dat ze er mee bezig zijn om de storing op te lossen,maar tot op heden geen resultaat.
Re: Waarschuwing voor Ziggo
Geplaatst: 27 dec 2013 10:05
door nico557
Nee de storing is nog niet opgelost,zou vandaag zijn maar helaas.
Het betreft een administratie storing op mijn naam, is vastgelopen met een bestelling,kan op dit moment niets bestellen of veranderen.