valse digitale handtekening
Geplaatst: 30 dec 2013 15:22
Een pakketje besteld bij Futurum.nl, bezorging door Postnl 3 maal uitgesteld en te volgen via track and tracé.
Pakketje zou eindelijk vandaag tussen 13.30 en 15.30 bezorgt worden, echter na raadpleging van het track and tracé bleek het pakketje al te 10.48 op huisadres bezorgt te zijn. Nu zijn wij de gehele dag thuis geweest en geen bezorg dienst van PostNL gezien. Tevens is er, volgens de track and tracé site van Postnl, een digitale handtekening gezet, echter wij kunnen weinig van deze handtekening maken.
Navraag bij de buren gedaan, echter niets bezorgd. Na het bellen van de klachtenlijn van PostNl, konden ze weinig voor mij betekenen, het pakketje is afgeleverd en er is getekend, alleen niet door ons!!!
Ik moest contact opnemen met de aanbieder, in dit geval Futurum.nl. Deze zouden weer contact opnemen met Postnl.
Weet iemand wat nu de gang van zaken is is zo'n situatie. Ik neem aan, gezien het aantal verkopen online, en de groei van koeriersdiensten, dat dit niet de eerste keer is dat dit voorkomt. Wordt de chauffeur hier nog op aangesproken of komen ze hier mee weg? Is het raadzaam om aangifte bij de politie te doen of er meteen een bedrijfsadvocaat op te zetten. Bij welk bedrijf ligt nu de verantwoordelijkheid, de aanbieder of de bezorger??
Pakketje zou eindelijk vandaag tussen 13.30 en 15.30 bezorgt worden, echter na raadpleging van het track and tracé bleek het pakketje al te 10.48 op huisadres bezorgt te zijn. Nu zijn wij de gehele dag thuis geweest en geen bezorg dienst van PostNL gezien. Tevens is er, volgens de track and tracé site van Postnl, een digitale handtekening gezet, echter wij kunnen weinig van deze handtekening maken.
Navraag bij de buren gedaan, echter niets bezorgd. Na het bellen van de klachtenlijn van PostNl, konden ze weinig voor mij betekenen, het pakketje is afgeleverd en er is getekend, alleen niet door ons!!!
Ik moest contact opnemen met de aanbieder, in dit geval Futurum.nl. Deze zouden weer contact opnemen met Postnl.
Weet iemand wat nu de gang van zaken is is zo'n situatie. Ik neem aan, gezien het aantal verkopen online, en de groei van koeriersdiensten, dat dit niet de eerste keer is dat dit voorkomt. Wordt de chauffeur hier nog op aangesproken of komen ze hier mee weg? Is het raadzaam om aangifte bij de politie te doen of er meteen een bedrijfsadvocaat op te zetten. Bij welk bedrijf ligt nu de verantwoordelijkheid, de aanbieder of de bezorger??