LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen zorgen over uitspraken DSI

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Hans A

Geen zorgen over uitspraken DSI

Ongelezen bericht door Hans A »

Ik denk dat de slachtoffers zich niet zo druk hoeven te maken over de uitspraken van DSI.

In een uitspraak zijn 5 contracten vernietigd op grond van dwaling. Deze waren door een tussenpersoon verkocht. Mogelijk kan iedereen die via een verkoper aan huis of telefonisch (is verboden) dit geweldige produkt kreeg aangepraat dit kan aanhalen.
Bovendien spreek ook DSI over huurkoop wat weer gunstig is voor eegaleasers.

In de andere gevallen komt DSI met een 80% berekening waar niets van klopt. (als ik bijv nog 30% van de lening zou moeten betalen en DSI zegt dat het 20% wordt is het verschil slechts 10 en geen 80%)!
Niemand is het met deze vreemde oplossing eens, de slachtoffers niet, de stichtingen niet, advocaten niet en ZELFS DEXIA niet.
Zie citaat uit hun reactie: Wij vinden het wel merkwaardig dat het DSI eigenlijk met terugwerkende kracht nieuwe producten (effectenleaseovereenkomsten met een verzekering tegen koersdaling) bedenkt.

Ik denk dat er één zeer gunstige uitspraak is en negen andere waar niemand iets mee kan.

jll

Re: Geen zorgen over uitspraken DSI

Ongelezen bericht door jll »

Hallo Hans,

De belangrijkste passages vind je op STREEP DOOR CONTRACT!
Ik ben het uiteraard helemaal met je eens.

Gesloten