LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 nummerverwisseling vaste lijn

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
FancydeWit

Tele2 nummerverwisseling vaste lijn

Ongelezen bericht door FancydeWit »

Mijn moeder, tegen de zestig, is nog altijd niet aan het mobiele bellen. Ze heeft al jaren een vaste lijn bij Tele2. Nu is Tele2 een paar weken geleden 'iets' gaan digitaliseren, een handeling op afstand. Vanaf dat moment is mijn moeders nummer verwisseld met die van een zeer slechthorende oudere dame, ook uit Breda, die niet in staat is om mensen door te verwijzen die voor mijn moeder bellen. Na een uur aan de telefoon hangen met Tele2 wordt er gezegd: we werken eraan... Maar niets niet... Toen eindelijk de monteur langskwam van Tele2, mocht deze niet aan de KPN gedeeltes komen. Nu vandaag, 31 december, moet mijn moeder weer thuis blijven want dan komen er twee monteurs langs, een van Tele2 en een van KPN. Het ergste is dat mijn moeder zich voelt neergezet als een zeurpiet. Tot op heden nog geen normaal excuus mogen ontvangen, en dat er wat vaart achter een oplossing wordt gezet.. Ho maar... Sturen ze straks ook nog een abonnementsrekening zeker. Tele2, bedankt voor deze laatste maand en de compensatie voor het lang in de wachtlijn staan, het tot 2 keer thuis moeten blijven en het niet bereikbaar zijn tijdens deze feestmaand!
Tele2 beloofde de zoon van de oudere dame dat 31 december er twee monteurs van Tele2 en KPN samen het probleem zouden oplossen. Vandaag 1 januari en met nieuwjaarswensen kreeg ik wederom niet mijn moeder aan de lijn, maar mevrouw Hermans. Kortom Tele2 deugd ook niet in 2014. Ik raad iedereen aan verre van dit bedrijf te blijven.
Iemand nog tips hoe mijn moeder haar eigen nummer weer terug kan krijgen?

Bob Schurkjens

Re: Tele2 nummerverwisseling vaste lijn

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Je kan een geschil aanspannen tegen Tele2 bij de www.sgc.nl en een schadevergoeding eisen bovenop het herstellen van het telefoonnummer. Ervaring op het forum met Tele2 webcare is niet goed: de problemen worden alsnog niet opgelost.

FancydeWit

Ongelezen bericht door FancydeWit »

Een dag later na het plaatsen van dit bericht, 2 januari, is mijn moeder gebeld door meneer Aalders van Tele2. Pas 7 januari gaat de KPN monteur aan de slag. Meneer Aalders heeft heel duidelijk gemaakt dat dit wettelijk is toegestaan omdat Tele2 aan KPN de gelegenheid moet geven in tijd om het op te lossen!?
Toch vreemd dat de relatie tussen Tele2 en KPN blijkbaar zo slecht is dat het van 17 december tot 7 januari moet duren om een monteur aan het werk te krijgen. Wanneer mijn cv kapot is of mijn wasmachine heb ik toch ook binnen 24uur een monteur in huis.....
Heeft iemand een idee; wat de wettelijke termijn is voordat er een monteur ingeschakeld dient te worden vanuit KPN voorTele2?

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

FancydeWit schreef:Een dag later na het plaatsen van dit bericht, 2 januari, is mijn moeder gebeld door meneer Aalders van Tele2. Pas 7 januari gaat de KPN monteur aan de slag. Meneer Aalders heeft heel duidelijk gemaakt dat dit wettelijk is toegestaan omdat Tele2 aan KPN de gelegenheid moet geven in tijd om het op te lossen!?
Toch vreemd dat de relatie tussen Tele2 en KPN blijkbaar zo slecht is dat het van 17 december tot 7 januari moet duren om een monteur aan het werk te krijgen. Wanneer mijn cv kapot is of mijn wasmachine heb ik toch ook binnen 24uur een monteur in huis.....
Heeft iemand een idee; wat de wettelijke termijn is voordat er een monteur ingeschakeld dient te worden vanuit KPN voorTele2?
Jij hebt niks met KPN te maken. Dat is het probleem van Tele2. (let wel op de feestdagen, dat soort bedrijven zijn dan gewoon uit de running voor 2 weken). Tele 2 dient je schadeloos te stellen en dient op zijn de rekening voor de maanden dat je niet gebeld kon worden te schrappen. Geen dienst is geen rekening.

Gesloten