Oliebollen niet op tijd geleverd, en nu?
Geplaatst: 03 jan 2014 16:20
Wie kan mij hierbij helpen?
Op 22 december heb ik via http://www.vakantieveilingen.nl een veiling gewonnen voor 50 oliebollen van http://www.oliebollenkoerier.nl
Ik heb hiervoor 21 euro voor de veiling en 5 euro administratiekosten betaald.
Als afleverdatum heb ik 31 december gekozen, lijkt me logisch, je wilt met oud en nieuw graag verse oliebollen.
Ik zag helaas achteraf pas dat de pakketten bezorgd zouden worden met PostNL (dus snap ik hun naam ook niet goed, want een koerier zijn ze immers niet), maar ik wachtte netjes het pakket af wat op 31 december tussen 10.30 en 12.30 geleverd zou worden.
Toen er om 12 uur nog geen bezorger was, ben ik eens op de site gaan kijken.
Helaas bleek toen dat er al van alles mis was. De pakketten van 30 december waren in de meeste gevallen namelijk niet bezorgd. Ik begon er dan ook een steeds harder hoofd in te krijgen dat ik mijn oliebollen wel op tijd zou krijgen.
En dat kwam helaas uit. Om 12.30 nog geen oliebollen, en zelfs om 15.30 nog niets.
De hele dag heb ik op oliebollen zitten wachten, maar helaas er is niets bezorgd en wij moesten onze oud en nieuw doorbrengen zonder oliebollen. Want ja, waar haal je op dat tijdstip (heb gewacht tot 18.00u toen moesten we echt weg) nou nog oliebollen vandaan?
Ondertussen communiceert de oliebollenkoerier verschrikkelijk slecht. Mails worden niet beantwoord en de telefoon wordt niet opgenomen. Op facebook plaatsen zij enkele reacties, maar doen dit niet in officiele berichten, maar als antwoord tussen neus en lippen door op berichten die mensen op hun facebook geplaatst hebben.
Mijn geduld raakt zo langzamerhand op, zeker nu ik lees dat velen hun geld teruggestort krijgen (de klanten van 30 december) en ze zojuist gepost hebben (ook weer in een antwoord, niet in een centraal bericht), dat de mensen die op 31 december hun oliebollen niet gekregen hebben (ZE WERDEN OP 2 JANUARI BEZORGD!!) naar hun geld kunnen fluiten, omdat er nou eenmaal in hun leveringsvoorwaarden staat dat een te late bezorging overmacht is.
Heeft iemand enig idee of zij nu in hun recht staan, en ik dus inderdaad naar mijn geld kan fluiten?
Een ding is duidelijk, dit was eens, maar nooit meer via de oliebollenkoerier, en ze krijgen van mij dan ook géén goede mond tot mond reclame.
Op 22 december heb ik via http://www.vakantieveilingen.nl een veiling gewonnen voor 50 oliebollen van http://www.oliebollenkoerier.nl
Ik heb hiervoor 21 euro voor de veiling en 5 euro administratiekosten betaald.
Als afleverdatum heb ik 31 december gekozen, lijkt me logisch, je wilt met oud en nieuw graag verse oliebollen.
Ik zag helaas achteraf pas dat de pakketten bezorgd zouden worden met PostNL (dus snap ik hun naam ook niet goed, want een koerier zijn ze immers niet), maar ik wachtte netjes het pakket af wat op 31 december tussen 10.30 en 12.30 geleverd zou worden.
Toen er om 12 uur nog geen bezorger was, ben ik eens op de site gaan kijken.
Helaas bleek toen dat er al van alles mis was. De pakketten van 30 december waren in de meeste gevallen namelijk niet bezorgd. Ik begon er dan ook een steeds harder hoofd in te krijgen dat ik mijn oliebollen wel op tijd zou krijgen.
En dat kwam helaas uit. Om 12.30 nog geen oliebollen, en zelfs om 15.30 nog niets.
De hele dag heb ik op oliebollen zitten wachten, maar helaas er is niets bezorgd en wij moesten onze oud en nieuw doorbrengen zonder oliebollen. Want ja, waar haal je op dat tijdstip (heb gewacht tot 18.00u toen moesten we echt weg) nou nog oliebollen vandaan?
Ondertussen communiceert de oliebollenkoerier verschrikkelijk slecht. Mails worden niet beantwoord en de telefoon wordt niet opgenomen. Op facebook plaatsen zij enkele reacties, maar doen dit niet in officiele berichten, maar als antwoord tussen neus en lippen door op berichten die mensen op hun facebook geplaatst hebben.
Mijn geduld raakt zo langzamerhand op, zeker nu ik lees dat velen hun geld teruggestort krijgen (de klanten van 30 december) en ze zojuist gepost hebben (ook weer in een antwoord, niet in een centraal bericht), dat de mensen die op 31 december hun oliebollen niet gekregen hebben (ZE WERDEN OP 2 JANUARI BEZORGD!!) naar hun geld kunnen fluiten, omdat er nou eenmaal in hun leveringsvoorwaarden staat dat een te late bezorging overmacht is.
Heeft iemand enig idee of zij nu in hun recht staan, en ik dus inderdaad naar mijn geld kan fluiten?
Een ding is duidelijk, dit was eens, maar nooit meer via de oliebollenkoerier, en ze krijgen van mij dan ook géén goede mond tot mond reclame.