klacht goedkopecarnavalskleding.nu
Geplaatst: 05 jan 2014 19:34
Ik heb een klacht over de afhandeling van mijn klacht bij goedkopecarnavalskleding.nu. Dit bedrijf heeft weinig sympathie voor haar klanten. Een klacht wordt als kritiek beschouwd en niet als feedback om er wat mee te doen.
--------------
In november 2013 heb ik een pak besteld en retour gezonden. Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds mijn geld niet terug!!
Ik was niet tevreden over de bestelde kleding bij goedkopecarnavalskleding.nu. Na instructies heb ik de kleding teruggestuurd. Na twee weken had ik nog niets vernomen en ook geen geld op mijn rekening. Dus stuurde ik een e-mail waar mijn geld bleef. Toen kwam de eigenaresse met de mededeling dat ze mij een e-mail had gestuurd waarin zij om mijn bankgegevens vraagt. Ik heb nog een kopie van de e-mail gevraagd, maar deze stuurt ze mijn niet toe. Dubieus verhaal van haar en een beetje vreemd dat ze om mijn rekeningnummer vraagt aangezien ik dit al op de pakbon had vermeld. En ik ook in mijn eerdere e-mail mijn rekeningnummer had gezet. Maar goed, ik mail het haar zodat zij het over kan maken. Ik krijg vervolgens op 28 december 2013 een e-mail dat ik 30 dagen op mijn geld kan wachten!!
Zeer klantonvriendelijk!
De e-mails die ik ontvang zijn zeer klantonvriendelijk. Ze wijst mij erop dat ze jurist is. De regels die ze volgt zullen misschien wel kloppen. Maar de klantonvriendelijke houding gaat ver over de schreef. Als onderneemster kan ze beter iets meer naar de klant luisteren dan de juridische regels te benoemen. Ik ben zelfs in het bezit van interne e-mails waarin ze opdracht geeft om het lekker rustig aan te doen (de betaling zo lang mogelijk uit te stellen!) Belachelijk. Ze hoeft van mij het niet met mij eens te zijn. Enige wat ik wil, is mijn geld terug. Het product voldeed niet aan mijn verwachtingen.
Ik heb de afgelopen week nog twee herinneringen gestuurd, maar krijg geen reactie meer. Vandaar ook mijn reactie op het forum. Ze heeft meer dan één kans gehad om mijn geld over te maken. Ik ben benieuwd eind januari, want ik vertrouw deze mevrouw voor geen meter...
Denk goed na als je wat besteld
Ben je van plan om bij dit bedrijf te kopen. Denk dan eerst goed na. Bij een retourzending kan je rustig twee maanden op je geld wachten!!
Ik ben benieuwd of mijn geld voor 28 januari 2014 op mijn rekening staat!
-------------
haar tekst uit de e-mail naar een collega:
Meneer heeft gereageerd hoor. Kan jij dit aub storten.
Deze man is echt zwaar gefrustreerd of zielsongelukkig. Mijn god, het
zal je man zijn. Dat kostuum was perfect. Zo jammer, zulke mensen.
Gewoon rustig aan en binnen de dertig dagen, geen haast. Mensen die zo
zijn en zo communiceren mogen achteraan in de rij.
--------------
In november 2013 heb ik een pak besteld en retour gezonden. Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds mijn geld niet terug!!
Ik was niet tevreden over de bestelde kleding bij goedkopecarnavalskleding.nu. Na instructies heb ik de kleding teruggestuurd. Na twee weken had ik nog niets vernomen en ook geen geld op mijn rekening. Dus stuurde ik een e-mail waar mijn geld bleef. Toen kwam de eigenaresse met de mededeling dat ze mij een e-mail had gestuurd waarin zij om mijn bankgegevens vraagt. Ik heb nog een kopie van de e-mail gevraagd, maar deze stuurt ze mijn niet toe. Dubieus verhaal van haar en een beetje vreemd dat ze om mijn rekeningnummer vraagt aangezien ik dit al op de pakbon had vermeld. En ik ook in mijn eerdere e-mail mijn rekeningnummer had gezet. Maar goed, ik mail het haar zodat zij het over kan maken. Ik krijg vervolgens op 28 december 2013 een e-mail dat ik 30 dagen op mijn geld kan wachten!!
Zeer klantonvriendelijk!
De e-mails die ik ontvang zijn zeer klantonvriendelijk. Ze wijst mij erop dat ze jurist is. De regels die ze volgt zullen misschien wel kloppen. Maar de klantonvriendelijke houding gaat ver over de schreef. Als onderneemster kan ze beter iets meer naar de klant luisteren dan de juridische regels te benoemen. Ik ben zelfs in het bezit van interne e-mails waarin ze opdracht geeft om het lekker rustig aan te doen (de betaling zo lang mogelijk uit te stellen!) Belachelijk. Ze hoeft van mij het niet met mij eens te zijn. Enige wat ik wil, is mijn geld terug. Het product voldeed niet aan mijn verwachtingen.
Ik heb de afgelopen week nog twee herinneringen gestuurd, maar krijg geen reactie meer. Vandaar ook mijn reactie op het forum. Ze heeft meer dan één kans gehad om mijn geld over te maken. Ik ben benieuwd eind januari, want ik vertrouw deze mevrouw voor geen meter...
Denk goed na als je wat besteld
Ben je van plan om bij dit bedrijf te kopen. Denk dan eerst goed na. Bij een retourzending kan je rustig twee maanden op je geld wachten!!
Ik ben benieuwd of mijn geld voor 28 januari 2014 op mijn rekening staat!
-------------
haar tekst uit de e-mail naar een collega:
Meneer heeft gereageerd hoor. Kan jij dit aub storten.
Deze man is echt zwaar gefrustreerd of zielsongelukkig. Mijn god, het
zal je man zijn. Dat kostuum was perfect. Zo jammer, zulke mensen.
Gewoon rustig aan en binnen de dertig dagen, geen haast. Mensen die zo
zijn en zo communiceren mogen achteraan in de rij.