| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo Uitzending Gemist
Ziggo Uitzending Gemist
Ik heb sinds kort de Humax 5200C geïnstalleerd. Vandaag wilde ik via interactieve TV van Ziggo het programma Eigen Huis en Tuin kijken omdat ik dat gisteren heb gemist. Tot mijn stomme verbazing vraagt Ziggo hiervoor 0,95 cent. Op mijn iPad kan ik het programma gratis bekijken via de app RTL XL en op mijn Samsung TV is het ook gratis terug te zien via de RTL XL app. Ik vind dit behoorlijk klant-onvriendelijk van Ziggo. Vanwege bepaalde copyrights kan ik me voorstellen dat soms betaald moet worden voor een uitzending, maar dan is er toch niet de mogelijkheid deze uitzending wel gratis te bekijken via een app? Waar zit het verschil dat je bij de app gratis kunt kijken en Ziggo er geld extra voor vraagt?
-
Pareltje31
Re: Ziggo Uitzending Gemist
Bij alle poviders is het tegenwoordig zo dat je voor RTL Programma's moet betalen. Komt bij RTL vandaan niet bij Ziggo. Ik weet niet waarom je hem via je I pad wel gratis kan bekijken.
ik kijk RTL XL altijd terug via internet op m'n TV (Samsung) via internet is het gewoon gratis.
het is natuurlijk raar dat je voor programma's waar je via je provider al voor hebt betaald,nog een keer moet betalen om het teug te kunnen kijken
het is natuurlijk raar dat je voor programma's waar je via je provider al voor hebt betaald,nog een keer moet betalen om het teug te kunnen kijken
Is niet onvriendelijk van Ziggo, maar van RTL. Zij vragen namelijk dit geld en Ziggo doet niets anders dan dit doorberekenen. Maar dit is geen probleem, want je schrijft zelf al dat je op 2 andere manieren gratis terug kan kijken.ahmwa schreef:Ik heb sinds kort de Humax 5200C geïnstalleerd. Vandaag wilde ik via interactieve TV van Ziggo het programma Eigen Huis en Tuin kijken omdat ik dat gisteren heb gemist. Tot mijn stomme verbazing vraagt Ziggo hiervoor 0,95 cent. Op mijn iPad kan ik het programma gratis bekijken via de app RTL XL en op mijn Samsung TV is het ook gratis terug te zien via de RTL XL app. Ik vind dit behoorlijk klant-onvriendelijk van Ziggo. Vanwege bepaalde copyrights kan ik me voorstellen dat soms betaald moet worden voor een uitzending, maar dan is er toch niet de mogelijkheid deze uitzending wel gratis te bekijken via een app? Waar zit het verschil dat je bij de app gratis kunt kijken en Ziggo er geld extra voor vraagt?
Je kaan ook gratis op de TV de uitzending bekijken, hoef je er ook niet voor te betalen.maar dan is er toch niet de mogelijkheid deze uitzending wel gratis te bekijken via een app? Waar zit het verschil dat je bij de app gratis kunt kijken en Ziggo er geld extra voor vraagt?