Pagina 1 van 1

Dramatische service Trendhopper Venlo

Geplaatst: 06 jan 2014 21:28
door abroen
Hoi allemaal, ik plaats dit bericht om jullie ervan te weerhouden ooit iets te kopen bij trendhopper Venlo. Wij hebben inmiddels al een aantal maanden erg vervelende ervaringen met Trendhopper Venlo,

Het verhaal in het kort:
- vorig jaar bank besteld met 8 weken levertijd
- na 10 weken(2 weken te laat) werd een foutieve bank geleverd
- men gaf aan dat we weer een levertijd van 6-10 weken konden verwachten, wij gaven hierop aan dat we geen interesse meer hadden in de bank en de koop wilden ontbinden
- er kwam geen gehoor op ons verzoek, trendhopper venlo ging gewoon door met een nieuwe bank bestellen. ook geen tegoedbon aangeboden zodat we wat anders konden uitzoeken
- uiteindelijk na veel geruzie/ bel/ aangetekende brieven een tegoedbon gekregen die we perse voor 31-12-2013 moesten opmaken
- 2 kasten uitgezocht
- 2 weken na de koop bleek 1 kast niet leverbaar, 1 week later op de voicemail was de kast ineens toch leverbaar
- vorige week 1 kast en 1 dressoir!! geleverd, weer een foute levering dus. Geen enkele excuses en nu maar weer wachten op de juiste kast.

Geen enkele klantvriendelijkheid ervaren als compensatie voor de door Trendhopper gemaakte fouten. ik raad jullie dus allemaal ten zeerste af ooit iets bij trendhopper te kopen vanwege de uitermate slechte service en levering!

Re: Dramatische service Trendhopper Venlo

Geplaatst: 06 jan 2014 21:38
door tenormin
abroen schreef:Hoi allemaal, ik plaats dit bericht om jullie ervan te weerhouden ooit iets te kopen bij trendhopper Venlo. Wij hebben inmiddels al een aantal maanden erg vervelende ervaringen met Trendhopper Venlo,

Het verhaal in het kort:
- vorig jaar bank besteld met 8 weken levertijd
- na 10 weken(2 weken te laat) werd een foutieve bank geleverd
- men gaf aan dat we weer een levertijd van 6-10 weken konden verwachten, wij gaven hierop aan dat we geen interesse meer hadden in de bank en de koop wilden ontbinden
- er kwam geen gehoor op ons verzoek, trendhopper venlo ging gewoon door met een nieuwe bank bestellen. ook geen tegoedbon aangeboden zodat we wat anders konden uitzoeken
- uiteindelijk na veel geruzie/ bel/ aangetekende brieven een tegoedbon gekregen die we perse voor 31-12-2013 moesten opmaken
- 2 kasten uitgezocht
- 2 weken na de koop bleek 1 kast niet leverbaar, 1 week later op de voicemail was de kast ineens toch leverbaar
- vorige week 1 kast en 1 dressoir!! geleverd, weer een foute levering dus. Geen enkele excuses en nu maar weer wachten op de juiste kast.

Geen enkele klantvriendelijkheid ervaren als compensatie voor de door Trendhopper gemaakte fouten. ik raad jullie dus allemaal ten zeerste af ooit iets bij trendhopper te kopen vanwege de uitermate slechte service en levering!
Ik voeg dan maar gelijk Seats&Sofa's aan je lijstje toe. In het vervolg maar eerst even op klachten van Trendhopper kijken; had je sowieso daar niet gekocht.

Re: Dramatische service Trendhopper Venlo

Geplaatst: 06 jan 2014 23:02
door crazyme
Ach, als je wil kopen bij een winkel waar nooit iets fout gaat en elke klant tevreden is, dan moet je naar sprookjesland.

Re: Dramatische service Trendhopper Venlo

Geplaatst: 06 jan 2014 23:12
door tenormin
crazyme schreef:Ach, als je wil kopen bij een winkel waar nooit iets fout gaat en elke klant tevreden is, dan moet je naar sprookjesland.
Dat is waar: er bestaat geen winkel waar nooit iets fout gaat; er werken mensen (net als in ziekenhuizen :( ; maar er zijn wel degelijk goede (meubel)zaken in het algemeen. Wat op fora voorbij komt zijn dus de zo genoemde "slechte zaken doende meubelhandelaren".