Pagina 1 van 1
BoeteService.nl: ervaringen?
Geplaatst: 07 jan 2014 15:11
door Sorry, naam is in gebruik
Iemand ervaringen met deze firma uit Reuver? Mijn ervaring: communicatie is ronduit waardeloos (logincode wordt niet verstrekt, vragen worden niet beantwoord (terwijl op het contactformulier staat aangegeven "stel online uw vraag en krijg direct een antwoord op uw vraag"), statusupdate wordt niet gegeven).
Neigt naar oplichting lijkt mij....
Re: BoeteService.nl: ervaringen?
Geplaatst: 07 jan 2014 15:20
door Jolijn
Zoek 's even op het Kassaforum, daar is een topic.
Re: BoeteService.nl: ervaringen?
Geplaatst: 07 jan 2014 15:32
door tenormin
Jolijn schreef:Zoek 's even op het Kassaforum, daar is een topic.
http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/v ... pagina/15/
Dit is "service van de zaak"
.
Re: BoeteService.nl: ervaringen?
Geplaatst: 07 jan 2014 15:57
door Sorry, naam is in gebruik
Heb ik gelezen, maar toch dank voor het tippen!
Ik hoef echter geen tips en trucs hoe ik het beste een bezwaar/beroep kan indienen (beroepstermijn is ook al verstreken), het gaat er mij om of er - ondanks de lage bijdrage die ze vragen (€ 10,17) - doen wat ze beloven. Naar mijn mening niet. Ze schermen hun fb-pagina ook af en voorkomen - ondanks een 'like' - daarmee dat derden een bijdrage plaatsen op hun tijdlijn. Waarom zou dat toch zijn...
Re: BoeteService.nl: ervaringen?
Geplaatst: 07 jan 2014 18:05
door stofzuigertje
Buiten de protest termijn kan niemand meer iets doen.
En ik vermoed dat ze standaard verhalen sturen tegen betaling hoe je een protest kunt aantekenen tegen een willekeurige boete maar geen garantie op succes.
Re: BoeteService.nl: ervaringen?
Geplaatst: 07 jan 2014 22:47
door Sorry, naam is in gebruik
BoeteService neemt het instellen van bezwaar en beroep op zich tegen betaling van € 10,17 per case. Echter ik krijg geen bevestiging van ze dat dit ook gebeurd is (in mijn geval: beroep hebben ingesteld tegen een (standaard) afgewezen bezwaar op een verkeersboete). Je moet een hoop gegevens uploaden maar daarna is het een soort van black box. Ze geven aan dat je automatisch - nadat je een case hebt aangemeld - een inlogcode krijgt om het verloop van je zaak te volgen. Niet dus. Het blijft gewoon stil. Je hoort BoeteService alleen als ze een succesje boeken. Maar ik denk dat >98% van alle aan hen toevertrouwde cases gewoon wordt afgewezen (of niet wordt ingediend, en dat is oplichting want er wordt geen dienst voor het betaalde geleverd). Nu kost het de kop niet maar het verbaast me dat niemand daar eerder tegenaan is gelopen. Gelijk de reactie van reaguurder Kaas de Vies op de forumpagina van Geenstijl:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... en_te.html
Re: BoeteService.nl: ervaringen?
Geplaatst: 28 jan 2014 15:55
door RobApeldoorn
BoeteService.nl helpt je niet, ik wilde n.a.v. de beslissing dat ik wel degelijk de boete moest betalen (gsm in mijn hand terwijl ik belde met headset, je mag geen gsm in handen hebben, wel een broodje of wat dan ook !). Ik wilde contact met BoeteService.nl om nog een keer beroep aan te tekenen om de bewijslijst tekortschoot standaard mail welke ik in begin ook al kreeg, zij helpen je niet, ze doen niets of iets standaards, steld niets voor, je kan beter zelf in beroep gaan, heb hier nl al 2 keer succes mee gehad. BoeteService.nl heeft geen (goede) juristen in dienst. Kansloze bende !!!!!!
Re: BoeteService.nl: ervaringen?
Geplaatst: 08 jun 2015 14:02
door harm1266
Mijn ervaring met boeteservice is momenteel ook niet al te best. Toen ik twee jaar geleden bezwaar maakte tegen mijn boete en daarop vervolgen na afwijzing beroep aantekende hebben ze me goed bijgestaan. Ik had echter de verwachting dat ze ook behulpzaam zouden zijn met het schrijven van het bezwaar zodat deze juridisch goed onderbouwd zou zijn. Dit was helaas niet het geval. Contact leggen per mail ging toen best goed. Mijn zaak is inmiddels voor geweest bij de rechtbank. Ik heb omdat ik geen bericht kreeg de rechtbank gebeld voor de uitspraak maar zei verwezen me door naar boeteservice omdat zij de gemachtigde zijn en daar dus ook de papieren naar toe gestuurd zijn. Toen begon het probleem. Het telefoonnummer is niet in gebruik, het e-mail adres is buiten werking en contact leggen via facebook (zoals op de site staat vermeld) is ook onmogelijk. Ik heb vervolgens een reactie geplaatst onder een bericht op hun pagina en ook via twitter een tweet verzonden naar hun. Na twee dagen kreeg ik via mail bericht dat mijn reactie was verwijdert en dat ik voor de uitspraak contact moest zoeken bij de rechtbank. Ik heb de mail beantwoord dat juist de rechtbank mij naar hun hebben doorverwezen, maar deze mail kreeg ik weer terug met het automatisch antwoord dat het adres niet in gebruik is en dat de mail niet wordt gelezen. Vervolgens weer geprobeerd om dan via twitter een antwoord te krijgen, maar ook dat is tot op heden niet gelukt. Zou toch graag de uitspraak willen weten of die is toegewezen of waarom deze is afgewezen.
Conclusie voor mij is dat ik de volgende keer zelf wel beroep aanteken. Belangrijkste reden voor mij is toch dat er met geen enkele mogelijkheid contact te leggen is met deze organisatie
Re: BoeteService.nl: ervaringen?
Geplaatst: 26 jan 2016 10:44
door pgielen
Ik had in 2013 een goede ervaring met deze dienst (bezwaar + wob verzoek) en heb deze daarom eind vorig jaar opnieuw gebruikt. Helaas is nu het enige resultaat dat ik een aanmaning + verhoging van het CJIB in de bus krijg omdat ze geen bezwaar hebben ontvangen.
Ik zou graag willen kunnen aantonen dat het bezwaar wel degelijk is ingediend. Een betalingsbewijs dat ik hiervoor 15 euro aan Boeteservice.nl heb overgemaakt, is niet genoeg. Ik moet weten wat Boeteservice.nl precies heeft gedaan, hoe en wanneer.
Een telefoonnummer hebben ze echter niet. Op mails krijg automatisch antwoord dat je bericht niet wordt gelezen. De enige manier om contact te krijgen met Boeteservice.nl is door een formulier in te vullen met onderaan een betaalknop. Of door langs te gaan op het adres waar ze in het KvK handelsregister zijn ingeschreven (tegenwoordig niet meer in Reuver, maar in Amersfoort). En als niks meer helpt, moeten we met zijn allen maar eens uitgebreid gaan twitteren met de hashtag @boeteservice om anderen te waarschuwen...
Re: BoeteService.nl: ervaringen?
Geplaatst: 15 jun 2016 15:14
door kiva
Mensen maak GEEN gebruik van Boeteservice, ik heb net deze week (juni 2016) ervaren dat onlangs intensief mail verkeer met Boeteservice zij helemaal niets hebben ingediend
Ik heb CJB net gesproken en de zaak uitgelegd dat er beroep zou zijn getekend en dat deze was ingediend. DUS NIET.
Niets ontvangen, gelukkig wel reeds betaald, dus de zaak van dec 2015 is gesloten.
CJB heeft het volgende uitgelegd je kunt zelf beroep aantekenenen , door naar hun site te gaan en
https://digid.nl/inloggen of zoek op CJB online beroep aantekenen en log in met je DIGID en klik beroep aan. Je kunt de stukken toevoegen en wordt dan in behandeling genomen door officier van justitie.
Let op je hoeft niets te betalen totdat de officier van Justitie een schriftelijke uitspraak naar je toegestuurd heeft, dus je hebt dan extra tijd om te betalen of misschien helemaal niets, staat ook op de beschikking (natuurlijk niet uitgelegd door CJB, maar dat kun je zelf concluderen).
Als wij dat collectief doen hebben wij Boeteservice helemaal niet nodig, die de boel loopt op te lichten,, want ik kreeg van de een op andere dag een mail dat inloggen op hun site niet meer mogelijk is ,om de zaak te volgen.
Dus wees gewaarschuwd maak GEEN gebruik van BOETESERVICE!
Re: BoeteService.nl: ervaringen?
Geplaatst: 28 jun 2016 11:55
door Elchma
Zelfde verhaal als hierboven. Ze sturen een standaard briefje, ik moest notabene zelf een onderbouwing geven. Vervolgens kreeg ik van de officier een briefje dat mijn bezwaar niet ontvankelijk was verklaard wegens het ontbreken van gronden. Korte communicatie met boeteservice.nl, waarini zij aangaven dat er wel gronden waren en dat IK in beroep moest gaan. Zij wilden geen kopie geven van de door hen verstuurde brief. Hoe moet ik dan weten waartegen ik in beroep moet gaan? Ook het WOB verzoek, waarvoor ik extra had betaald, werd niet opgepakt. Mijn casus was een snelheidsovertreding 's avonds op de A2, de zogenaamde boetefuik, waarvoor boeteservice.nl extra reclame maakt en waar ook diverse artikelen over zijn verschenen in de media. Anders was ik nooit met hen in zee gegaan. Het is je reinste OPLICHTING inderdaad. Mijn advies: sla deze boevenclub over en maak zelf een digitaal bezwaar via de site van het ministerie.
Re: BoeteService.nl: ervaringen?
Geplaatst: 18 nov 2016 16:30
door RonaldBu
Je kunt eenvoudig zelf bezwaar aantekenen. Er zijn genoeg voorbeelden online te vinden. Maar zoals ook op
https://www.ingevorderd-rijbewijs.nl/kl ... gevorderd/ staat huur een advocaat in als je rijbewijs wordt afgenomen.