Boxspring via Groupon gekocht bij Visco Medical,
Geplaatst: 10 jan 2014 13:58
Vorig jaar januari hebben wij Groupon een boxspring gekocht bij Visco Medical. In het begin sliep het bed heerlijk, maar afgelopen november is een van de bedbodems losgeraakt. We hebben een paar keer zowel per mail als telefonisch contact proberen op te nemen met Visco Medical, maar we kregen totaal geen reactie. Vervolgens Groupon ingeschakeld, deze zeggen ook contact te hebben opgenomen met Visco Medical, en deze schijnen beloofd te hebben binnen 72 uur contact met ons op te nemen maar wij hebben niks gehoord. Een paar keer met Groupon gebeld, maar ze blijven daar maar zeggen dat we af moeten wachten... Schiet allemaal dus niet op...
Wat nu te doen? We zijn bijna zover om zelf maar een ander bed te gaan kopen, want we slapen nu echt niet meer lekker.
Wat nu te doen? We zijn bijna zover om zelf maar een ander bed te gaan kopen, want we slapen nu echt niet meer lekker.