Pagina 1 van 1

Philips 40PFL8505 Smart of nettv problemen

Geplaatst: 14 jan 2014 20:41
door Silvio1
Wie heeft er ook problemen met Nettv... te weten dat het niet werkt.
Ook na ALLES gedaan te hebben wat Philips klantenservice opdraagt.
Ben nu al een maand bezig met Philips maar er komt geen oplossing.
Zijn er meerdere lotgenoten??

Re: Philips 40PFL8505 Smart of nettv problemen

Geplaatst: 14 jan 2014 20:42
door bprosman
te weten dat het niet werkt
Wat is "niet werken" , krijg je geen verbinding ? Krijg je een foutmelding ?

Re: Philips 40PFL8505 Smart of nettv problemen

Geplaatst: 14 jan 2014 20:50
door Silvio1
Verbinding is oké, geen foutmelding. Krijg de indruk nu ik gebeld ben door de philips ontwikkelingafdeling, dat meerdere hier een probleem mee hebben.

Re: Philips 40PFL8505 Smart of nettv problemen

Geplaatst: 14 jan 2014 22:00
door audiofreak1
Het bekende philips probleem heet software, iets waarmee ze constant problemen mee hebben in alles wat ze momenteel maken, van audio tot tv. De goedkoopste chinese rommel kopen ze in en proberen het hier aan de man te brengen. De tijd dat Philips nog top spul maakte wat lang mee ging licht zo'n 10 jaar achter ons. Het is begonnen met de beroemde Philips dvd recorders die zowat allemaal uitvielen, daarna de sacd dvd spelers die binnen een paar jaar de geest gaven, audiostreaming apparaten die niet deden wat ze hoorden te doen, tv's met internet die constant de melding geven: geen contact met de server. Een verstandige consument laat dit merk links liggen, het biedt geen meerwaarde meer.

Re: Philips 40PFL8505 Smart of nettv problemen

Geplaatst: 15 jan 2014 10:50
door Silvio1
Ja Audiofreak kan je niet anders dan gelijk geven, alleen heb ook al op klachtenkompas van Consumentenbond gezien dat er veel meer klachten zijn betreffende nettv van philips met toestellen uit 2010-2011 en dat ze het gewoon niet oplossen.
en we praten hier over toestellen die nog gewoon garantie hebben!!!

Re: Philips 40PFL8505 Smart of nettv problemen

Geplaatst: 10 feb 2014 19:05
door haven2
Ben nu na eerdere strubbelingen in 2012 alweer 3 weken bezig met de Philips consumentenservice. Allerlei mailtjes met linkjes, downloadjes, tips en aanwijzingen en het werkt voor geen meter. Van een ibgewijde begreep ik dat er eerst een downgrade gedaan moet worden om de nodige upgrade te doen. Die downgrade kan echter niet door de klant en de monteur van de leverancier gedaan worden. Dat moet door een technische club van Philips. daarvoor moeten ze aan huis langs komen en daar hebben ze kennelijk geen zin in.
Heb 35 jaar lang altijd alles van Philips gekocht en deze TV was het laatste!
Ik heb geen zin in verhullende prietpraat die de incompetentie moet verbergen alsmede de verantwoordelijkheid om het spul naar behoren in orde te maken.
Philips sucks.

Re: Philips 40PFL8505 Smart of nettv problemen

Geplaatst: 04 mar 2014 23:27
door william1967
Staat alles ingevuld als je 123654 intoetst?
Bij een "lege" of incomplete invulling van het serienummer en modelnummer maakt de tv geen verbinding omdat de ID van de tv niet goed is.

Re: Philips 40PFL8505 Smart of nettv problemen

Geplaatst: 05 dec 2014 23:08
door Inter
Je kan het wel , al gaat het niet makkelijk , zelf doen .
https://forum.www.radartv.nl/viewtopic. ... 5&t=128679
Alleen het andere blijft waardeloos .Ze waren overigens eerder mee als Samsung maar mijn volgende 4k toestel ( film zelf in 4K anders is het tenzij je satelliet heb onzin ) is geen Philips .