LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SPOORLOOS...
SPOORLOOS...
Onverwachts is men tot de ontdekking gekomen dat er in de afgelopen week helaas enige patiënten uit de ‘effectenlease-problemen-kliniek’ zijn ontsnapt...
Behalve een enkel verwarrend bericht op het welbekende ‘tros-radarforum’ ontbreekt van hen, tot nog toe, elk spoor...
Mocht u bekend zijn met de huidige verblijfplaats van deze patiënten, gelieve u kontakt op te nemen met de dichtstbijzijnde welzijnswerker in uw omgeving...
Wees vooral voorzichtig, zij kunnen ‘gewapend’ zijn met een woordenboek der Nederlandse taal...
Zij lijken, vooralsnog, echter geen enkel gevaar voor de samenleving...
Mvg, learner...
Behalve een enkel verwarrend bericht op het welbekende ‘tros-radarforum’ ontbreekt van hen, tot nog toe, elk spoor...
Mocht u bekend zijn met de huidige verblijfplaats van deze patiënten, gelieve u kontakt op te nemen met de dichtstbijzijnde welzijnswerker in uw omgeving...
Wees vooral voorzichtig, zij kunnen ‘gewapend’ zijn met een woordenboek der Nederlandse taal...
Zij lijken, vooralsnog, echter geen enkel gevaar voor de samenleving...
Mvg, learner...
Re: SPOORLOOS...
...Behalve een enkel verwarrend bericht op het welbekende ‘tros-radarforum’ ontbreekt van hen, tot nog toe, elk spoor
Een enkel vind ik een understatement!
ilse
Hun naam is: ikwaseenbeetjedom
Die verleden tijd snap ik echter niet helemaal, had net zo goed tegenwoordige tijd kunnen zijn
Die verleden tijd snap ik echter niet helemaal, had net zo goed tegenwoordige tijd kunnen zijn
Bij mij gaatieniezoznelll...
mvg, learner...
mvg, learner...
Ik heb net Jaap Jongbloed van Vermist verzocht uit te kijken naar het programma Opsporing verzocht. Misschien dat er dan betere programma's komen op de TV.
Zo iets als: 'Heeft u het al gevonden'
Het is en blijft een groot een mysterie al dat gedoe rondom effectenlease.
Oplossingen gevraagd. Of zo iets.
Zo iets als: 'Heeft u het al gevonden'
Het is en blijft een groot een mysterie al dat gedoe rondom effectenlease.
Oplossingen gevraagd. Of zo iets.
Volgens mij zijn die patienten bijna overleden.
Houden zo.!!!!
Houden zo.!!!!
ZIJ DURFEN NIET MEER...
Net zag ik nog een heel 'vermoeid' konijntje voorbij komen hier op het strand...
mvg, learner...
mvg, learner...
Tja, dat krijg je he, na 20 kinderen...
-
Als we zien wie er nu nog op dit forum aanwezig zijn, dan lijkt het wel of er behalve Ikwas.. nou ja.. niet zo slim en gast-58 alleen nog ozzy, ozzy, ozzy, ozzy en ozzy wakker zijn, waarvan de laatste vier incognito. Ik hoop dat die ozzy's snel gevonden worden!!
konijntjes zijn leuke liefe beestejes..
Pas op Sonja, er zijn hier mensen op het forum die graag andere mensen wijzen op hun type- en taalfouten, let dus op wat je typt.
Hij heeft alleen hier z'n 'knap-zakkie' laten liggen...
mvg, learner...
mvg, learner...
Zo knap was dat zakkie nou ook weer niet!!
Vraagt een mvrouw aan de slager: "heeft u een plastic zakje?"
Zegt de slager, "maar mevrouw, ik vraag toch ook niet aan U
of U een kartonnen doos hebt?"
Leuk he..
zondr taalvouten.
Zegt de slager, "maar mevrouw, ik vraag toch ook niet aan U
of U een kartonnen doos hebt?"
Leuk he..
zondr taalvouten.
-
Nee hoor, alleen van ozzy, ozzy en al die andere ozzy's.Pas op Sonja, er zijn hier mensen op het forum die graag andere mensen wijzen op hun type- en taalfouten, let dus op wat je typt.
Voutjes maken mag best, maar het is zo stom als mensen die zichzelf zo knap vinden en die beweren ergens gestudeerd te hebben dan ZOVEEL fouten maken!
Foei Sonja toch. Maar voor alles is een oplossing toch !
Zelfs voor Dexia.
Zelfs voor Dexia.
Vraagt een man aan de poelier: "Heeft u ook kippepoten?"
"Ja", zegt de poelier
"Wat zal dat lastig lopen zeg", zegt de man daarop.
"Ja", zegt de poelier
"Wat zal dat lastig lopen zeg", zegt de man daarop.
vraagt een gedupeerde aan *** heeft u ook een hoofd?
Laatst gewijzigd door Sonja op 15 feb 2004 23:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Doei dit is wel een serieus forum hoor!
Houdoe
Houdoe