LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Autobedrijf Wijnne uit Doornspijk onbetrouwbaar

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Johanko

Autobedrijf Wijnne uit Doornspijk onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door Johanko »

Johan uit Zwolle 16-01-2014 beveelt Autobedrijf Wijnne in Doornspijk NIET aan.
Ik heb in 2013 een tweedehands auto gekocht bij Wijnne in Doornspijk. Ik heb een half jaar garantie gehad. Toen ik de auto kocht zei ik dat ik wilde dat de auto uit 2005 goed moest zijn en ik niet bij de volgende APK/ grote beurt veel kosten zou krijgen. Er was veel mis mee, dus ik kwam er totaal een keer of 6 voor klachten reparatie. Ze gaven me af en toe het gevoel dat ik een zeur was. U heeft geen nieuwe auto gekocht, zei de jonge verkoper dan. Ik ben er meerdere malen geweest voor de remmen die het niet goed deden. De jonge verkoper/ eigenaar moest door de monteurs geraadpleegd worden of iets vervangen mocht worden of niet. Een paar keer is er bijna niets aan gedaan en een andere keer zeiden ze de remmen wat gesmeerd te hebben en wat losser gemaakt, waardoor het wat beter was. Nu, januari 2014 blijken bij de APK , een jaar en 13000 kilometer later er voor de remmen voor en achter alleen al aan remmblokken en en een remklauw voor ongeveer 500 euro aan materiaalkosten te zijn.
Wijnne neemt mensen die hun auto gekocht hebben bij hen en garantie hebben niet serieus en laat hen in de kou staan. Echt vreemd dat zo'n bedrijf zich Bovag bedrijf mag noemen.
Mijn advies: koop geen auto bij Wijnne in Doornspijk! Een heel slecht service.

dhc

Re: Autobedrijf Wijnne uit Doornspijk onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door dhc »

Heel handig ook...je mailadres als forumnaam gebruiken....

Nog een advies: laat je auto keuren voordat je 'm koopt. Zeker vergeten?

Johanko

Ongelezen bericht door Johanko »

ja, dat zie ik nu ook. hoe te wijzigen?
En als je een half jaar garantie hebt is ie toch gekeurd?
Die van mij had daar een grote beurt en APK keuring gehad.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Wijzigen via je eigen profielinstellingen. En garantie houdt niet altijd in dat de auto is gekeurd. Staat daar los van..

Gesloten