LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kruidvat mobiel prepaid kost geen 9 cent per minute !

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jaap31

Kruidvat mobiel prepaid kost geen 9 cent per minute !

Ongelezen bericht door jaap31 »

Gebruikers van Kruidvat prepaid controleer je bel logboek eens en contoleer de gebruikte kosten, ik kom op meer dan het dubbele tarief uit !
Vraag even je beltegoed op = *101# , bel daarna en check je logboek over het aantal minuten dat je gebruikt hebt en daarna weer *101#, je zult zien het gesprek kost geen 0.09 cent per minute maar 0.20 cent.
Dit is dikke beduvelerij ! Bellers protesteer !!!

sjohie

Re: Kruidvat mobiel prepaid kost geen 9 cent per minute !

Ongelezen bericht door sjohie »

jaap31 schreef:Gebruikers van Kruidvat prepaid controleer je bel logboek eens en contoleer de gebruikte kosten, ik kom op meer dan het dubbele tarief uit !
Vraag even je beltegoed op = *101# , bel daarna en check je logboek over het aantal minuten dat je gebruikt hebt en daarna weer *101#, je zult zien het gesprek kost geen 0.09 cent per minute maar 0.20 cent.
Dit is dikke beduvelerij ! Bellers protesteer !!!
Je vergeet dat de eerste minuut altijd volledig in rekening wordt gebracht, dus het totaal aantal belminuten op de telefoon zegt niet alles. Als daar 20 minuten op staan, maar dat waren 40 gesprekjes van 30 seconden, ben je bij Kruidvat 40x 9ct kwijt. Ook is er een onderscheid in ct/minuut tussen startpakketten die gekocht zijn voor en na juni 2013. Dus je berekeningen lijken me niet helemaal accuraat.

jaap31

Dag Sjohie, jij maakt een fout ! Ik heb per gesprek gecontroleerd en een aantal maal, alle gesprekken langer dan een minuut
Dus de hele berekening van jou klopt helemaal niet, werk je soms voor Kruidvat ?

Ik denk dat wij als consumenten door meerdere providers beduveld worden, ook Hema kan er wat van is mijn ervaring. Misschien kan radar of kassa dit is gaan onderzoeken, wedden dat het schrikken word ?
Wij prepaid gebruikers worden massaal beduveld !!

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Sjohie heeft gelijk.

jaap31

Een verse aanvulling , zojuist gebeld , beltegoed 10.88 , duur gesprek 07.31 beltegoed nu 9.38 , dus koste dit gesprek van 7.31 minuut me € 1.50 is weer € 0.20 per minuut en geen € 0.09 zoals vermeld.

Bellers, controleer je belminuten !

Bel te goed op, Kruidvat eruit !!!

gilas

Ongelezen bericht door gilas »

De allergoedkoopste oplossing is geen mobiel hebben.Betaal je ook geen belminuten en hoef je ook niet als een bezetenen je minuten bij te houden.
Of je vraagd of je gebelt wordt,dan kost het jouw niks.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

jaap31 schreef:Een verse aanvulling , zojuist gebeld , beltegoed 10.88 , duur gesprek 07.31 beltegoed nu 9.38 , dus koste dit gesprek van 7.31 minuut me € 1.50 is weer € 0.20 per minuut en geen € 0.09 zoals vermeld.

Bellers, controleer je belminuten !

Bel te goed op, Kruidvat eruit !!!
Bellen naar hun servicenummer 0900-5881200 is 10ct/minuut, met 4,5 cent start-tik. Dat is dus 7,31 x 10 cent, + 4,5 cent. Dat zou dus 0,775 moeten zijn. Echter zit er doorgaans enige vertraging in de verwerking van de gesprekken vs het beltegoed, en eten bijvoorbeeld smsjes en internet MB's uit diezelfde ruif.

harley68

Ongelezen bericht door harley68 »

jaap31 schreef: werk je soms voor Kruidvat ?
Rustig rustig, iemand die je mening niet deelt hoeft echt niet gelijk bij het bedrijf te werken waar jij wat op tegen hebt.

Gesloten