| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Het aanbod aan dexia
-
Piet
Het aanbod aan dexia
Aan
Dexia Bank Nederland N.V.
T.a.v. De Directie
Postbus 75666
1000 AR Amsterdam
Arnhem, 5 mei 2003
Het aanbod aan Dexia – Demonstratie op 21 mei 2003
Geachte dames en heren,
Met grote waarschijnlijkheid weet u al van onze actie Dexia een bezoek te brengen op 21 mei om tegen de gehanteerde werkwijze van Dexia te komen demonstreren. Op die dag komen wij uw antwoord ophalen op onze reeds eerder gestelde vraag en oproep.
Dexia heeft zijn klanten (niet allen, maar de meeste) een aanbod gedaan: ‘Het Dexia aanbod’. Ook daar zullen wij op woensdag 21 mei een antwoord op geven. Voor de goede orde willen wij hier nogmaals onze vraag aan u in alle duidelijkheid formuleren:
Is Dexia bereid een gesprek aan te gaan om serieus te kijken hoe een weg te realiseren is, die voor alle partijen een toekomst biedt?
- Wij zien mogelijkheden om de angsten bij de gedupeerden onmiddellijk weg te nemen.
- Wij zien mogelijkheden om concepten te ontwikkelen, die de klanten op tijd schadeloos stellen.
- Wij zien concepten, die Dexia en de klant van Dexia een perspectief en een toekomst bieden.
De enige vraag is: Wil Dexia überhaupt een gezamenlijke oplossing? Gaan we met elkaar praten?
Uiteraard praten wij alleen onder de voorwaarde dat de incassoprocedures onmiddellijk opgeschort worden.
We komen het antwoord op onze vraag op 21 mei 2003 om rond 14.00 uur bij het hoofdkantoor persoonlijk ophalen. Als er niemand is die een kleine delegatie wil ontvangen om het antwoord te geven zien wij dat als een negatief antwoord van Dexia.
We hopen dat Dexia begrijpt in welk cruciale situatie zich veel mensen en ook Dexia bevindt om zomaar door te gaan.
Zomaar doorgaan is een keuze die nieuwe gecontroleerde acties van de vereniging PAYBACK in gang zet. Vele gedupeerden weten zich geen raad meer en het lijkt ons aan de orde om te voorkomen dat deze mensen volledig ongecontroleerde acties gaan uitvoeren waarvoor uw directie al sinds maanden bang voor is. Oorzaak en gevolg. Er is altijd een weg, een oplossing. Je moet er alleen maar voor open staan!
Deze brief wordt donderdag om 12.00 uur aan de media verstuurd.
Met vriendelijke groeten,
Jurgen Weber
Voorzitter
en het gezamenlijk bestuur
van de vereniging PAYBACK
Dexia Bank Nederland N.V.
T.a.v. De Directie
Postbus 75666
1000 AR Amsterdam
Arnhem, 5 mei 2003
Het aanbod aan Dexia – Demonstratie op 21 mei 2003
Geachte dames en heren,
Met grote waarschijnlijkheid weet u al van onze actie Dexia een bezoek te brengen op 21 mei om tegen de gehanteerde werkwijze van Dexia te komen demonstreren. Op die dag komen wij uw antwoord ophalen op onze reeds eerder gestelde vraag en oproep.
Dexia heeft zijn klanten (niet allen, maar de meeste) een aanbod gedaan: ‘Het Dexia aanbod’. Ook daar zullen wij op woensdag 21 mei een antwoord op geven. Voor de goede orde willen wij hier nogmaals onze vraag aan u in alle duidelijkheid formuleren:
Is Dexia bereid een gesprek aan te gaan om serieus te kijken hoe een weg te realiseren is, die voor alle partijen een toekomst biedt?
- Wij zien mogelijkheden om de angsten bij de gedupeerden onmiddellijk weg te nemen.
- Wij zien mogelijkheden om concepten te ontwikkelen, die de klanten op tijd schadeloos stellen.
- Wij zien concepten, die Dexia en de klant van Dexia een perspectief en een toekomst bieden.
De enige vraag is: Wil Dexia überhaupt een gezamenlijke oplossing? Gaan we met elkaar praten?
Uiteraard praten wij alleen onder de voorwaarde dat de incassoprocedures onmiddellijk opgeschort worden.
We komen het antwoord op onze vraag op 21 mei 2003 om rond 14.00 uur bij het hoofdkantoor persoonlijk ophalen. Als er niemand is die een kleine delegatie wil ontvangen om het antwoord te geven zien wij dat als een negatief antwoord van Dexia.
We hopen dat Dexia begrijpt in welk cruciale situatie zich veel mensen en ook Dexia bevindt om zomaar door te gaan.
Zomaar doorgaan is een keuze die nieuwe gecontroleerde acties van de vereniging PAYBACK in gang zet. Vele gedupeerden weten zich geen raad meer en het lijkt ons aan de orde om te voorkomen dat deze mensen volledig ongecontroleerde acties gaan uitvoeren waarvoor uw directie al sinds maanden bang voor is. Oorzaak en gevolg. Er is altijd een weg, een oplossing. Je moet er alleen maar voor open staan!
Deze brief wordt donderdag om 12.00 uur aan de media verstuurd.
Met vriendelijke groeten,
Jurgen Weber
Voorzitter
en het gezamenlijk bestuur
van de vereniging PAYBACK
-
Anita
Re: Het aanbod aan dexia
Hoi,
ik hoop dat ze hier iets mee doen, en er echt een keer mensen geholpen worden door zo'n actie. We zullen het zien Woensdag.
Kom met zijn allen!!!
Anita
ik hoop dat ze hier iets mee doen, en er echt een keer mensen geholpen worden door zo'n actie. We zullen het zien Woensdag.
Kom met zijn allen!!!
Anita
-
Albert
Piet,
Bedankt voor je inzet voor alle gedupeerden. Succes woensdag.
Albert.
Bedankt voor je inzet voor alle gedupeerden. Succes woensdag.
Albert.
-
buitenlander
Ik denk dat DEXIA niet ingaat op deze zeer amateuristisch opgezette mail. Het spijt mij te moeten constateren dat, als dit uit naam van Pay-back is gebeurd, geen bewijs is van een professionele stichting die door DEXIA niet serieus genomen kan worden.
-
kees
als dexia menselijk ia en wil helpen vertouw ik er op dat ze willen praten over de incasso's want ze moeten zich toch voor kunnen stellen dat er gezinnen met kinderen er helemaal aan onderdoor gaan, en wat het betekent als een vader tegen zijn kinderen moet zeggen nee vandaag kun je niet naar het zwembad of voorlopig krijg je geen zakgeld,of je kun niet naar schoolkamp,of je moet van voetballen af,zo kan ik nog wel even doorgaan,maar hoe leg je dat uit aan een kind, ik neem aan dat er bij dexia ook vaders en moeders werken,die dat aan kunnen voelen,en begrijpen hoe het is als er niets meer kan,hoe machteloos je dan bent als ouders dus dexia praat alstublieft het zal U uiteidelijk een goede naam bezorgen.
-
Piet
Helaas Kees,
Kijk naar het antwoord van dexia in de topic:
"Antwoord van dexia op ons aanbod"
bruneel staat boven de wet, zijn "klanten" moeten afzien van hun recht.
dexia is niet geinteresserd in menselijk drama, alleen in het uitpersen van slachtoffers tot er geen cent meer over is.
Sterkte,
Piet
Kijk naar het antwoord van dexia in de topic:
"Antwoord van dexia op ons aanbod"
bruneel staat boven de wet, zijn "klanten" moeten afzien van hun recht.
dexia is niet geinteresserd in menselijk drama, alleen in het uitpersen van slachtoffers tot er geen cent meer over is.
Sterkte,
Piet
-
Henk Wester
Piet, ik ben het roerend met je eens. Ze ondernemen van alles alleen om zoveel mogelijk geld te incasseren. De mens erachter interesseert ze niets. Zojuist kreeg ik een telefoontje, zogenaamd om mij op de risico's te wijzen van het intrekken van de machtiging geld van mijn bankrekening te kunnen afschrijven. Zet het maar op papier was mijn reactie. Hij vertelde niet dat het gesprek opgenomen werd. Toen ik ernaar informeerde gaf hij toe. Volgens mij moet dit aan het begin van een "gesprek" direct verteld worden.
groeten,
Henk
groeten,
Henk
-
ener
Beste Henk,
heb jij de incasso stopgezet omdat je echtenote niet heeft meegetekend (egalaese)?
m vr gr.
ener
heb jij de incasso stopgezet omdat je echtenote niet heeft meegetekend (egalaese)?
m vr gr.
ener
-
Hans2
Henk
Ben je in een situatie waarin je echtgenote/levenspartner
(waarmee je een wettelijk vastgelegde relatie hebt)
vernietiging uitroept op basis van artikel 1:88BW juncto artikel 3:50 BW?
Zo niet dan pleeg je contractbreuk.
Ben je in een situatie waarin je echtgenote/levenspartner
(waarmee je een wettelijk vastgelegde relatie hebt)
vernietiging uitroept op basis van artikel 1:88BW juncto artikel 3:50 BW?
Zo niet dan pleeg je contractbreuk.
-
Jo
Piet,
vanmorgen nog een stuk gelezen in het A D van voorzitter
Hooft-Graafland.
Hy zegt dat Dexia begin dit jaar voor de rechter is gesleept,na het mislukken van de onderhandelingen over een
financieel compromie.
Wie weet wat de uitkomst daarvan was, want dat staat er
niet in.
Moeten wy als leasebeleggers doorgaan met betalen?
Myn kontrakt is nu afgelopen.
Heb gisteren een brief gekregen en moet binnen 10 dagen
10.500.00Euro betalen.
Moet ik een brief schryven?
Wat raden jullie my aan.
Ben helaas niet in staat om naar A'dam te komen, maar in gedachten ben ik er ook by.Ik wens alle beleggers heel veel
succes en sterkte.
Jo
vanmorgen nog een stuk gelezen in het A D van voorzitter
Hooft-Graafland.
Hy zegt dat Dexia begin dit jaar voor de rechter is gesleept,na het mislukken van de onderhandelingen over een
financieel compromie.
Wie weet wat de uitkomst daarvan was, want dat staat er
niet in.
Moeten wy als leasebeleggers doorgaan met betalen?
Myn kontrakt is nu afgelopen.
Heb gisteren een brief gekregen en moet binnen 10 dagen
10.500.00Euro betalen.
Moet ik een brief schryven?
Wat raden jullie my aan.
Ben helaas niet in staat om naar A'dam te komen, maar in gedachten ben ik er ook by.Ik wens alle beleggers heel veel
succes en sterkte.
Jo