Hebben soms nog meer mensen problemen met energiebedrijf.com.
Zoals u kunt lezen in onderstaande mail, ze komen hun afspraken niet na en zijn telefonisch of per mail moeilijk te bereieken.
Wil graag van het contact af, maar hoe, en de defintieve afrekening over 2003 komt ook maar niet.
Wie kan mij helpen om dit op te lissen????
Hieronder staan een aantal mails die naar engeriebedrijf.com zijn gestuurd!!
Geachte heer Klijmij,
Naar aanleiding van uw e-mail kunnen wij u antwoorden dat er diverse redenen zijn waarom de eindejaarsafrekeningen nog niet verstuurd zijn.
- Als de periode tussen de start van de levering bij Energiebedrijf.com en de datum waarop de meterstand is opgenomen korter is dan 3 maanden, sturen we geen tussentijdse afrekening. De afrekening komt dan na de volgende meteropname en geldt dan natuurlijk voor een iets langere periode.
- In 2003 zijn zowel de heffingskorting als ook de REB voor groene stroom tot twee maal toe gewijzigd door de overheid; gevolg hiervan is onder andere dat er vertraging is ontstaan in het verwerken van de jaarlijkse afrekeningen.
Wij werken er hard aan om deze zo spoedig mogelijk te versturen.
Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Energiebedrijf.com
Marcel van Bommel
Klantenservice Consumenten
Dit e-mailbericht is persoonlijk en vertrouwelijk en alleen bestemd voor de geadresseerde. Wanneer u niet de geadresseerde bent en dit per ongeluk heeft ontvangen verzoeken wij u de afzender onmiddellijk te informeren en het bericht en eventuele bijlagen te verwijderen zonder het bericht te kopieren, door te sturen, te openbaren of op enige andere wijze te gebruiken.
TRACKING NUMBER: A00000161254-00001294929
-----Original Message-----
From:
[email protected]
Sent: 23 Mar 04 18:43:19
To:
[email protected]
Cc:
Subject: RE: opmerking over brief Klantnummer 1136677 (KMM16113V25829L0KM)
Graag wil ik toch eindelijk antwoord hebben op onderstaande mails.
Met vriendelijke groet,
Anton Klijmij
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van:
[email protected] [mailto:
[email protected]]
Verzonden: maandag 22 maart 2004 19:48
Aan:
[email protected]
Onderwerp: RE: opmerking over brief Klantnummer 1136677
(KMM16113V25829L0KM)
Hartelijk dank voor uw reactie naar de klantenservice van Energiebedrijf.com. Tot onze grote spijt moeten wij u helaas berichten dat wij door een technische storing niet in staat zijn geweest uw e-mail te beantwoorden. Onze welgemeende excuses daarvoor.
Uiteraard willen wij als klantenservice van Energiebedrijf.com u graag goed en snel behulpzaam zijn. Daarom verzoeken wij u vriendelijk, indien uw vraag of opmerking nog actueel is, deze nogmaals aan ons kenbaar te maken middels een reply op deze e-mail. Wij zullen uw e-mail dan binnen 3 werkdagen beantwoorden.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak . Wij gaan er vanuit u verder tot volle tevredenheid van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Energiebedrijf.com
Dit e-mailbericht is persoonlijk en vertrouwelijk en alleen bestemd voor de geadresseerde. Wanneer u niet de geadresseerde bent en dit per ongeluk heeft ontvangen verzoeken wij u de afzender onmiddellijk te informeren en het bericht en eventuele bijlagen te verwijderen zonder het bericht te kopieren, door te sturen, te openbaren of op enige andere wijze te gebruiken.
TRACKING NUMBER: A00000161254-00001149794
-----Original Message-----
From:
[email protected]
Sent: 25 Feb 04 20:00:22
To:
[email protected]
Cc:
Subject: RE: opmerking over brief Klantnummer 1136677
(KMM16113V25829L0KM)
L.S.,
Graag uw reactie op onderstaande mail, graag binnen 2 werkdagen!!
Met vriendelijke groeten
Anton Klijmij
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van:
[email protected] [mailto:
[email protected]]
Verzonden: dinsdag 6 januari 2004 16:14
Aan:
[email protected]
Onderwerp: RE: opmerking over brief Klantnummer 1136677
(KMM16113V25829L0KM)
Geachte heer Klijmij,
Naar aanleiding van uw e-mail kunnen wij u antwoorden dat u binnenkort de jaarafrekening van ons kunt verwachten.
Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Energiebedrijf.com
Joyce Crompvoets
Klantenservice Consumenten
Dit e-mailbericht is persoonlijk en vertrouwelijk en alleen bestemd voor de geadresseerde. Wanneer u niet de geadresseerde bent en dit per ongeluk heeft ontvangen verzoeken wij u de afzender onmiddellijk te informeren en het bericht en eventuele bijlagen te verwijderen zonder het bericht te kopieren, door te sturen, te openbaren of op enige andere wijze te gebruiken.
TRACKING NUMBER: A00000161254-00000730389
-----Original Message-----
From:
[email protected]
Sent: 15 Dec 03 20:53:29
To:
[email protected]
Cc:
Subject: RE: opmerking over brief Klantnummer 1136677
(KMM16113V25829L0KM)
Geachte Annelies Eenhoorn,
Zoals u kunt zien betaal ik alleen voorschotbedragen, maar een definitieve afrekening heb ik nog steeds niet van u ontvangen. Graag ontvang ik binnen 14 dagen een jaarafrekening van u per mail en per post.
Hopende u hiermede voldoende te hebben ingelicht,
Verblijf ik met vriendelijke groet,
Anton Klijmij
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Customer Service Energiebedrijf.com [mailto:
[email protected]]
Verzonden: maandag 26 mei 2003 9:58
Aan: Anton Klijmij
Onderwerp: RE: opmerking over brief Klantnummer 1136677
(KMM16113V25829L0KM)
Geachte heer Klijmij,
Hartelijk dank voor uw bericht. Hierop kunnen we u het volgende laten
weten.
Wij zullen gaan uitzoeken wat er is gebeurd in verband met de verhoging van uw voorschotbedrag. Tevens zullen wij uw verbruiksgegevens weer instellen op 1400 KWh per jaar en uw voorschotbedrag aanpassen naar het afgesproken bedrag van EUR 5.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Customer Service Energiebedrijf.com
Annelies Eenhoorn
N.B. Indien u wilt reageren op dit bericht, verzoeken wij u vriendelijk
dit middels 'reply' te doen.
Original Message Follows:
-------------------------
Geachte heer de Heus,
Op 29 november 2002 heb ik de bevestiging gehad van uw bedrijf om
energie via energiebedrijf.com te laten gaan.
In deze brief staat dat mijn verbruik 1400 kwh per jaar is en dat ik ?
5,00 voorschot ga betalen per maand. Ben ik mee accoord gegaan. Tot mijn verbazing krijg ik op 6 mei jl. een nieuw termijn bedrag van ?
6,-- terwijl mijn verbruik is gestegen naar 2138 kwh per jaar. Al jaren zit ik op het verbruik van rond 1400 kwh per jaar. Op 9 mei gebeld naar het call-centre, gaven toe dat er een fout was
gemaakt en ik zou hiervan een bevestiging krijgen per mail. Tot op heden heb ik geen mail ontvangen van deze afdeling. Wilt u er voor zorgdragen dat het juiste maand bedrag wordt
afgeschreven ? 5,-- per maand.
Graag binnen 7 na deze mail schriftelijk bericht.
met vriendelijke groeten,
Anton Klijmij